De rest van de nummers van Leonard Cohen zijn amper verschoven vergeleken met vorig jaar.quote:Op donderdag 28 december 2023 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat we Suzanne ook krijgen, die is toch een stuk beter
Oh You Want It Darker hebben we ook nog jaquote:Op donderdag 28 december 2023 10:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De rest van de nummers van Leonard Cohen zijn amper verschoven vergeleken met vorig jaar.
Net als hijzelfquote:Op donderdag 28 december 2023 10:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De rest van de nummers van Leonard Cohen zijn amper verschoven vergeleken met vorig jaar.
Gelachen.quote:
Ben Keith was toen nog niet in het leven van Neil Young.quote:Op donderdag 28 december 2023 10:24 schreef Zorro het volgende:
De steel- en slide gitaar zijn Jerry Garcia overigens
Aan mij lag het niet.quote:Op donderdag 28 december 2023 10:25 schreef laxus13 het volgende:
Dylan mag ook wel wat meer in de top komen![]()
En dat zelfs een classic als LIke a Rolling Stone niet eens top 1000 staat
Level 42?quote:Op donderdag 28 december 2023 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer zou op 42 moeten staan
Hier wel omdat ik het vergeten benquote:
Alleen Hurricane komt er nog aan.quote:Op donderdag 28 december 2023 10:25 schreef laxus13 het volgende:
Dylan mag ook wel wat meer in de top komen![]()
En dat zelfs een classic als LIke a Rolling Stone niet eens top 1000 staat
Ik heb geen verplichtingen maar ik ga nog wel vandaag, morgen en overmorgen naar concertenquote:Op donderdag 28 december 2023 10:26 schreef PzKpfw het volgende:
Ik baal er een beetje van dat ik nu elke dag t/m Oudjaarsdag nog verplichtingen heb. In deze dagen toch niets fijners dan thuis lekker naar de Top 2000 te luisteren.
Do the DAB.quote:Op donderdag 28 december 2023 10:27 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Alleen Hurricane komt er nog aan.
Misschien over een paar jaar een flinke bonus voor Bob?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |