De rest van de nummers van Leonard Cohen zijn amper verschoven vergeleken met vorig jaar.quote:Op donderdag 28 december 2023 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat we Suzanne ook krijgen, die is toch een stuk beter
Oh You Want It Darker hebben we ook nog jaquote:Op donderdag 28 december 2023 10:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De rest van de nummers van Leonard Cohen zijn amper verschoven vergeleken met vorig jaar.
Net als hijzelfquote:Op donderdag 28 december 2023 10:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De rest van de nummers van Leonard Cohen zijn amper verschoven vergeleken met vorig jaar.
Gelachen.quote:
Ben Keith was toen nog niet in het leven van Neil Young.quote:Op donderdag 28 december 2023 10:24 schreef Zorro het volgende:
De steel- en slide gitaar zijn Jerry Garcia overigens
Aan mij lag het niet.quote:Op donderdag 28 december 2023 10:25 schreef laxus13 het volgende:
Dylan mag ook wel wat meer in de top komen![]()
En dat zelfs een classic als LIke a Rolling Stone niet eens top 1000 staat
Level 42?quote:Op donderdag 28 december 2023 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer zou op 42 moeten staan
Hier wel omdat ik het vergeten benquote:
Alleen Hurricane komt er nog aan.quote:Op donderdag 28 december 2023 10:25 schreef laxus13 het volgende:
Dylan mag ook wel wat meer in de top komen![]()
En dat zelfs een classic als LIke a Rolling Stone niet eens top 1000 staat
Ik heb geen verplichtingen maar ik ga nog wel vandaag, morgen en overmorgen naar concertenquote:Op donderdag 28 december 2023 10:26 schreef PzKpfw het volgende:
Ik baal er een beetje van dat ik nu elke dag t/m Oudjaarsdag nog verplichtingen heb. In deze dagen toch niets fijners dan thuis lekker naar de Top 2000 te luisteren.
Do the DAB.quote:Op donderdag 28 december 2023 10:27 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Alleen Hurricane komt er nog aan.
Misschien over een paar jaar een flinke bonus voor Bob?
quote:Op donderdag 28 december 2023 02:39 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een drukte voor Harry van de zomer bij de ArenA, ik ging zelf naar Gojira in AFAS Live.
Heeft ie wel een nummertje meegemaakt geloof ik. Of ze samen gezongen hebben weet ik dan weer niet.quote:
Ga je mond spoelen.quote:Op donderdag 28 december 2023 10:30 schreef PzKpfw het volgende:
Zonde om Nazareth gesandwicht te zien tussen twee gedrochten van nummers.
Die kutkoters kennen het wel.quote:Op donderdag 28 december 2023 10:31 schreef Hamlapjes het volgende:
Kende dit niet, maar hier is weinig mis mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |