@JanCeesquote:Op donderdag 28 december 2023 09:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wist je dat er vroeger veel mensen genaamd jan en kees in en rondom new york woonden en dat het daarom yankees zijn?
Stone Temple Pilots frontman is ie ook.quote:Op donderdag 28 december 2023 09:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hij zit ook in Creed en Staind
Prettige ontlastingquote:Op donderdag 28 december 2023 09:58 schreef Dagoduck het volgende:
Zal eens even andere delen van het huis bekijken.
"diegene"quote:Op donderdag 28 december 2023 09:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Was jij diegene die nummer 101 verklootte zodat er een mod aan te pas moest komen?
Ik geef mijn werk de schuld van mijn abominabele snelheid.quote:
Het één is het anderquote:
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 28 december 2023 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staat Will Tura niet in de Top 2000?
Zie antwoord gisteren op de vraag waarom Frans Bauer er niet in staat.quote:Op donderdag 28 december 2023 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Will Tura is veel beter dan Frans Bauer natuurlijkquote:Op donderdag 28 december 2023 10:02 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zie antwoord gisteren op de vraag waarom Frans Bauer er niet in staat.
het is Will Smith en Wil Turaquote:Op donderdag 28 december 2023 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Will Tura is veel beter dan Frans Bauer natuurlijk
Moet bekennen dat ik niets van 'm ken.quote:Op donderdag 28 december 2023 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Will Tura is veel beter dan Frans Bauer natuurlijk
En Lou Bandy ook al niet, kamervragen!!quote:Op donderdag 28 december 2023 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ojaquote:
Ik heb zijn liedje Yellow Submarine wel zien langskomenquote:Op donderdag 28 december 2023 10:03 schreef Gehenna het volgende:
[..]
En Lou Bandy ook al niet, kamervragen!!
Nee nee, ik ging al door het stof hierboven. Je had gelijk.quote:
Al geweest.quote:
Oh toch welquote:Op donderdag 28 december 2023 10:05 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Nee nee, ik ging al door het stof hierboven. Je had gelijk.
Guus Meeuwisquote:Op donderdag 28 december 2023 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke Belgen staan er uberhaupt in? Jacques Brel, Stromae, Clouseau, Gorki...
Ergens mag hij hoger, aan de andere kant, tis een Belg.quote:
Urbanus?quote:Op donderdag 28 december 2023 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee en K3 en Samson en Gert ook nietquote:
Milow?quote:Op donderdag 28 december 2023 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hooverphonic misschien ook wel, geke met Blåf ongetwijfeldquote:Op donderdag 28 december 2023 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaquote:
Het Goede Doel.quote:Op donderdag 28 december 2023 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is sowieso geen hele Belg. Je bent of Waal, of Vlaming.quote:
dEUS staat er niet in toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |