NOG MEER KAMERVRAGEN!!quote:Op donderdag 28 december 2023 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hooverphonic nooit aanwezig geweest toch?
En als je uit Brussel komt?quote:Op donderdag 28 december 2023 10:09 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Er is sowieso geen hele Belg. Je bent of Waal, of Vlaming.
Wel een omissiequote:Op donderdag 28 december 2023 10:09 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Geen idee. Ik google en roep maar wat
Sorry, vergeten. En de Duitsers van Eupen (Oipen) niet te vergetenquote:
Dat duurt nog tot volgende uurwisseling denk ik.quote:
En Lasgo. En Sylver.quote:Op donderdag 28 december 2023 10:10 schreef LekkerWeertje het volgende:
Hoho, we vergeten Milk Inc. mensen.
Je ontbrande niet spontaan?quote:Op donderdag 28 december 2023 10:11 schreef Dagoduck het volgende:
Zojuist het eerste daglicht gezien in 42 uur tijd.
Ik heb Noémie Wolfs nog gezien in het voorprogramma van Eefje de Visser.quote:Op donderdag 28 december 2023 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geike met Blof ja, Hooverphonic nooit aanwezig geweest toch?
En Warhausquote:Op donderdag 28 december 2023 10:11 schreef LekkerWeertje het volgende:
Verder is er een schrijnend gemis van Balthazar.
Daar vind ik echt totaal niks aanquote:Op donderdag 28 december 2023 10:11 schreef LekkerWeertje het volgende:
Zo geil.quote:
Ik heb er nooit van gehoord dus dat gemis valt wel mee denk ik.quote:Op donderdag 28 december 2023 10:11 schreef LekkerWeertje het volgende:
Akkoordquote:Op donderdag 28 december 2023 10:11 schreef LekkerWeertje het volgende:
Het is Bökkers lamlul!quote:
Goedemorgen!quote:Op donderdag 28 december 2023 10:13 schreef Zorro het volgende:
Imk probeer het nog een keer maar dan anders
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 december 2023 10:13 schreef Zorro het volgende:
[ afbeelding ]
Goud?quote:Op donderdag 28 december 2023 10:11 schreef LekkerWeertje het volgende:
Jaaaaaaaquote:
HOi hoi hoiquote:
Wie is Imk?quote:Op donderdag 28 december 2023 10:13 schreef Zorro het volgende:
[ afbeelding ]
Imca Marinaquote:
Iedereen heeft een reden…quote:
Nog nooit in het echt gezien?quote:
Nee, het was de Zangeres Zonder Naam #Top2000Quizquote:
Van school getraptquote:Op donderdag 28 december 2023 10:17 schreef Zorro het volgende:
Vroeger werd zo iemand dan op de lagere school al naar de logopediste gestuurd.
quote:Op donderdag 28 december 2023 10:14 schreef Zorro het volgende:
Nou ik weet weer hoeveel vrienden ik heb.
@:Zwansen
Gestopt met lezen bij "Ik volgde vroeger nooit het nieuws. Was ook niet nodig, want het liep allemaal wel.".quote:Op donderdag 28 december 2023 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
https://www.naober.nl/streekgenoten/columns/knettergek/
quote:Op donderdag 28 december 2023 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staan er naast Triggerfinger nog meer bij Giel Beelen geboren kuffers in de lijst?quote:
Ik ga er vanuit dat we Suzanne ook krijgen, die is toch een stuk beterquote:Op donderdag 28 december 2023 10:17 schreef PzKpfw het volgende:
De eerste van Cohen dit uur, ik ga maar even wat nuttigs doen.
Giel Beelen is een ook smakeloos landquote:Op donderdag 28 december 2023 10:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Staan er naast Triggerfinger nog meer bij Giel Beelen geboren kuffers in de lijst?
Als het goed is heb ik een paar uur terug nog een voormalig stemnummer van mij van hem gemist.quote:Op donderdag 28 december 2023 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Job staan echt de verkeerde nummers erin he?
Say nananaaaaquote:Op donderdag 28 december 2023 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah ja, dit nummer van Serhat
Dit staat al jaren heel hoog in de Evergreen Top 1000 en dan ben ik altijd teleurgesteldquote:Op donderdag 28 december 2023 10:20 schreef Gehenna het volgende:
oef, wist niet dat Cohen zulke kutnummers had gemaakt. Ben nooit verder gekomen dat die eerste drie (vrij briljante) platen van hem.
Z’n conclusie klopt toch: hij is knettergekquote:Op donderdag 28 december 2023 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederland is nou eenmaal een lalalalala volkquote:Op donderdag 28 december 2023 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit staat al jaren heel hoog in de Evergreen Top 1000 en dan ben ik altijd teleurgesteld
Die vent is welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |