quote:Op donderdag 28 december 2023 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zo lang al !!!
Gianniben alweer druk aan het werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
dankuquote:
Goed hoorquote:Op donderdag 28 december 2023 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
danku
Hoe gaat het met u vandaag, jongedame?
Gaat zijn gangetje.quote:Op donderdag 28 december 2023 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heer Aloa
Hoe is het met u ?
Sallykequote:Op donderdag 28 december 2023 14:17 schreef Sally het volgende:
Mogguh! Oh nee, middââgghh al
(al wel anderhalf uur wakker inmiddels, dat welMaar eerst even huis opgeruimd na 3 dagen pret
)
quote:Op donderdag 28 december 2023 14:17 schreef Sally het volgende:
Mogguh! Oh nee, middââgghh al
(al wel anderhalf uur wakker inmiddels, dat welMaar eerst even huis opgeruimd na 3 dagen pret
)
Ja... ehm... vakantietijd hoor.quote:
We zijn het inmiddels wel gewend van jequote:
Oh haaiiii.quote:Op donderdag 28 december 2023 14:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We zijn het inmiddels wel gewend van je
2 zelfsquote:Op donderdag 28 december 2023 14:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh haaiiii.
Jij hebt vast al je wandeling gemaakt
Good.quote:
Why not now?quote:Op donderdag 28 december 2023 14:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Good.
For.
You.
Ga ik vanaf volgende week wel weer doen
Ik ga zo een stuk wandelen naar mijn eigen huis.quote:
Wandel zequote:Op donderdag 28 december 2023 14:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ga zo een stuk wandelen naar mijn eigen huis.
the walk of shamequote:Op donderdag 28 december 2023 14:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ga zo een stuk wandelen naar mijn eigen huis.
Eh... why?!quote:
ik roep maar wat johquote:
Lovkequote:
Whahaha - ik logeer al een paar dagen bij een goede vriend van me. Dan hebben we beide niet zo'n "eenzame kerst"quote:Op donderdag 28 december 2023 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik roep maar wat joh
geen idee waar je vannacht geweest bent
alles goed vandaag?quote:
zeker, lekker aan het werkquote:
klinkt gezelligquote:Op donderdag 28 december 2023 14:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Whahaha - ik logeer al een paar dagen bij een goede vriend van me. Dan hebben we beide niet zo'n "eenzame kerst"![]()
En ik paste op de hondjes toen hij naar familie was. Plus hebben we hier gegourmet/steengrilled met nog wat vrienden. Vandaar de puinhoop
super rustig, volgens mij zijn we 7 mensen in het hele gebouw ofzoquote:
Oh de rest heeft nog vakantiequote:Op donderdag 28 december 2023 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
super rustig, volgens mij zijn we 7 mensen in het hele gebouw ofzo
ja, officieel zijn we dichtquote:
Ik wandel elke dag standaard. En ik probeer soms in de weekenden langer te wandelen.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:09 schreef schommelstoel het volgende:
Zie dat er hier meer mensen zijn die wandelen/lopen![]()
Moet wel toegeven dat 2023 wel het jaar was waar ik het minste in heb gelopen sinds jaren.
Volgend jaar meer lopen en het bos in, natoer is mooi.
En weer de sportschool in volgend jaar, heb even 2 week pauze genomen
Netjes.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wandel elke dag standaard. En ik probeer soms in de weekenden langer te wandelen.
Ik wandel sinds ik meer moest gaan bewegen. Dat doe ik door de wijk en dat is een prima route. Hier in de buurt heb je wel mooie omgevingen in de bossen en heide, dat is wel mooiquote:Op donderdag 28 december 2023 15:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Netjes.
Vorige jaren liep ik 3 of 4 keer per week.
En in het weekend ook langer.
Rugtas mee met drinken en iets te snacken.
Loop je al lang?
Zo ja, is jou ook opgevallen dat sinds corona er meer mensen lopen en dat het ineens druk was in de natuur.
Kom je daar voor je rust en ontspanning, ineens schreeuwende kinderen overal.
Sowieso mocht je vroeger niet schreeuwen.
Ik loop juist liever buiten de wijken.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wandel sinds ik meer moest gaan bewegen. Dat doe ik door de wijk en dat is een prima route. Hier in de buurt heb je wel mooie omgevingen in de bossen en heide, dat is wel mooi
En ja, ook loslopende honden soms. Kutbeesten.
Ik vind het gewoon niks als ik lekker ergens loop en ineens komt er zo'n gevaarte op me af. Geeft me geen fijn gevoel.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik loop juist liever buiten de wijken.
Waar ik woon is ook wel een bosrijke omgeving.
En honden zijn juist geweldig.
En dat terwijl ik een kat heb
Het zijn de baasjes die irritant zijn en een beetje schaap achtig staan te lachen als de hond op je af komt met modder poten.
Ja dat kan ik zeker begrijpen.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niks als ik lekker ergens loop en ineens komt er zo'n gevaarte op me af. Geeft me geen fijn gevoel.
Ik ookquote:Op donderdag 28 december 2023 15:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wandel elke dag standaard. En ik probeer soms in de weekenden langer te wandelen.
Als het regent ga ik ook niet voor mijn plezier lopen, gewoon nooitquote:Op donderdag 28 december 2023 17:50 schreef Lovely het volgende:
Ik wil ook meer wandelen, alleen trekt het mij niet als het regent of als het koud is..Ik ga dan alleen loop ik dan minder ver..
En honden die wild of blaffend op je af komen, daar moet ik ook niks van hebben.. ik kom hier aardig wat hondenmensen tegen.
Laatst was ik net 5 a 10 min buiten, en toen begon het te regenen ben toch maar door gelopen..quote:Op donderdag 28 december 2023 17:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als het regent ga ik ook niet voor mijn plezier lopen, gewoon nooit
als ik zo dicht bij huis ben draai ik om en kom de rest van de dag niet meer buiten niequote:Op donderdag 28 december 2023 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Laatst was ik net 5 a 10 min buiten, en toen begon het te regenen ben toch maar door gelopen..
Het viel op zich wel mee met de regen, en ik wilde toch wat stappen maken..quote:Op donderdag 28 december 2023 18:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
als ik zo dicht bij huis ben draai ik om en kom de rest van de dag niet meer buiten nie
Als ik al een km of 5 of 8 van huis ben ga ik ook naar huis trouwens
Ik ook bijna elke dag wel hoorquote:Op donderdag 28 december 2023 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het viel op zich wel mee met de regen, en ik wilde toch wat stappen maken..
Ik ook! En terug fietsen zoquote:
Het tempo van het nummer is niet lekker om op te lopen..... ik heb alleen de eerste 3 zinnen afgewacht en afgezet geef ik toequote:
toch maar een keer aangezet danquote:Op donderdag 28 december 2023 18:18 schreef schommelstoel het volgende:
Mooie tekst.
[..]
Haha ieders tempo is ook anders.
Ik loop meestal wat te snel, dan raak je in een flow maar vergeet je de natuur om je heen.
Maar dit nummer is qua tekst gewoon erg mooi.
En iedereen kan het op zijn manier interpreteren.
Dat kan, ieders zijn ding.quote:
Daar verschillen wij wel een beetjequote:Op donderdag 28 december 2023 18:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat kan, ieders zijn ding.
Mijn muziek smaak is ook heel breed hoor.
Heb bijvoorbeeld ook cd's van Korn of Linkin Park.
Maar ook LP's met Motown muziek of CCR.
Maar er zijn grenzen natuurlijk
Ik loop ook in de regen. Tenzij het echt pijpenstelen regentquote:Op donderdag 28 december 2023 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het viel op zich wel mee met de regen, en ik wilde toch wat stappen maken..
Ja dan kom je als een verzopen kat thuis brr..quote:Op donderdag 28 december 2023 18:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik loop ook in de regen. Tenzij het echt pijpenstelen regent
Lekker opwarmenquote:Op donderdag 28 december 2023 18:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja dan kom je als een verzopen kat thuis brr..
Bijvoorbeeldquote:
Beterquote:
Vuurwerklucht.quote:Op donderdag 28 december 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
Snif snif ..
Hangt er hier wat in de lucht ?
Hier ook. Knallers vooral. Stiekem hoop ik dat ze dan iets doms doen en een paar vingers eraf knallen. Leren ze het wel af.quote:Op donderdag 28 december 2023 19:30 schreef Lovely het volgende:
Hier werd vanmiddag wel wat vuurwerk afgestoken...
Hier gelukkig nog geen knallers..quote:Op donderdag 28 december 2023 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier ook. Knallers vooral. Stiekem hoop ik dat ze dan iets doms doen en een paar vingers eraf knallen. Leren ze het wel af.
Mailykequote:
quote:
Ik wilde zeggen liefdequote:
Ik wou zeggen beentjes maar dat kan je niet ruiken. Of wel...quote:Op donderdag 28 december 2023 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde zeggen liefde
Maar jullie zijn beide zo romantisch als een doorknop
Oh haha..quote:Op donderdag 28 december 2023 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde zeggen liefde
Is er ook een niet-doorknop?quote:Op donderdag 28 december 2023 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde zeggen liefde
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:19 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
haaiHaaaaaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
HaaaaaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:22 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar dus.
Ik lig wel in bed maar slaap nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier zit ik nog serie te kijken... Benieuwd wanneer ik m uit kan zetten
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
zeker. bijna weekendquote:Op vrijdag 29 december 2023 08:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gianni![]()
Alweer vroeg aan het werk ?
Halfquote:
Dan zou ik een Fiesta nemen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Half
![]()
Mijn focus is ietwat verdwenen vandaag
nog even volhoudenquote:Op vrijdag 29 december 2023 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Half
![]()
Mijn focus is ietwat verdwenen vandaag
Goedemorgen Charlyquote:
No way Joséquote:Op vrijdag 29 december 2023 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan zou ik een Fiesta nemen.
Hey mfquote:Op vrijdag 29 december 2023 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog even volhouden
[..]
Goedemorgen Charly
mfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mfNeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Would never
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
quote:Op vrijdag 29 december 2023 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 29 december 2023 08:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee![]()
Would never
okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
oei, dat wordt krapquote:Op vrijdag 29 december 2023 08:56 schreef HappyCharly het volgende:
Nog 20 minuten om te douchen aankleden spullen pakken en ontbijten..
Kan makkelijkquote:
nja, ik zou dan toch het ontbijt to go nemenquote:
ah, je was voorbereid. Slimme Charlyquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:09 schreef HappyCharly het volgende:
De meningen zijnverdeeld
Smoothie to go had ik al gemaakt
Heel somsquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, je was voorbereid. Slimme Charly
Ach, zo lang er geen reden is om er uit te komen..quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:54 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Vrees dat ik nog even omdraai in m'n warme bedje...zz
Ehm... kom erachter dat die reden er wel is...quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach, zo lang er geen reden is om er uit te komen..
quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm... kom erachter dat die reden er wel is...
Om 11 uur staat er bij mij een afspraak op de stoep...
Tja, t gaat nu wel, maar mogelijk vanmiddag.....quote:
Sallykequote:Op vrijdag 29 december 2023 09:54 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Vrees dat ik nog even omdraai in m'n warme bedje...zz
daar vrees ik ook voorquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja, t gaat nu wel, maar mogelijk vanmiddag.....
ik moet even wennen aan deze UIquote:
Zal ik dan maar mijn andere weer nemenquote:
Deze is wel leuker jaquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal ik dan maar mijn andere weer nemenKan zelf ook nooit echt wennen aan een andere UI, maar dan zie ik een leuk plaatje en dan denk die is leuk als UI
stiekem ben je voor mij wel dat meisje met die koptelefoonquote:
Dan doe ik dit wel weer, die ik nu heb was de UI bij mijn vorig nickname enzquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stiekem ben je voor mij wel dat meisje met die koptelefoon
die roze is wel duidelijk de slimste van het stelquote:
Die gaat er gelijk heen en loopt over de balken/planken jaquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die roze is wel duidelijk de slimste van het stel
die kan lekker etenquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die gaat er gelijk heen en loopt over de balken/planken ja
Ik zou het tweede hondje nemen dat een poging waagtquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die gaat er gelijk heen en loopt over de balken/planken ja
Of allemaalquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik zou het tweede hondje nemen dat een poging waagt
hallo mooie maanquote:
een beetje veel moequote:Op vrijdag 29 december 2023 11:08 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Zeker weten, wel beetje moe. hoe is het met jou
Gelukkig beetje uitrustenquote:Op vrijdag 29 december 2023 11:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een beetje veel moe
maar ach, zometeen weer 3 dagen weekend.
nog iets gepland voor oud op nieuw? of doe je daar niet aan?quote:
Ga naar mijn moeder . Jij dan?quote:Op vrijdag 29 december 2023 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog iets gepland voor oud op nieuw? of doe je daar niet aan?
hoe laat gaan we het maken vandaag?quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:12 schreef maily het volgende:
Goedemiddaggggg!!!
Nog even en dan weekend
Hoop 16.30 thuis te zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe laat gaan we het maken vandaag?
En daarna is het alweer bijna volgend jaarquote:Op vrijdag 29 december 2023 13:12 schreef maily het volgende:
Goedemiddaggggg!!!
Nog even en dan weekend
Allemaal strontbezopen vingers eraf knallenquote:
Nou mag toch hopen dat mensen niet zo dom zijnquote:Op vrijdag 29 december 2023 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allemaal strontbezopen vingers eraf knallen
Ik vrees dat je de mensheid een beetje overschatquote:Op vrijdag 29 december 2023 14:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou mag toch hopen dat mensen niet zo dom zijn
Sorryquote:Op vrijdag 29 december 2023 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vrees dat je de mensheid een beetje overschat
Ik kan het niet meer kijken..quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:44 schreef schommelstoel het volgende:
Ik begin toch nu al naar een race weekend te verlangen.
En het duurt nog wel even voor het weer zal beginnen.
Ondertussen struin ik nu door de stad met muziek/oordopjes in, zoekende naar dingen die ik helemaal niet nodig ben, maar ey het is de tijd van het jaar dat het een goed excuus is.
Lief dagboek gehalte is hoog in deze post
Omdat het te veel is geweest?quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer kijken..
Nou omdat het nog december is mag het idd best
Abo stop gezet, keek via viaplay en dan vind ik het beetje prijzig..quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Omdat het te veel is geweest?
Of het abo stop gezet?
Ja snap ik, is ook niet leuk meer zo.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Abo stop gezet, keek via viaplay en dan vind ik het beetje prijzig..
Yep.. ach wie weet wel ergens een gratis stream te vinden waar het op te kijken..quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja snap ik, is ook niet leuk meer zo.
Juist in een opmars van F1 begint viaplay aan het graven van hun graf.
Vast wel, je bent zeker ook niet de enige hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep.. ach wie weet wel ergens een gratis stream te vinden waar het op te kijken..
Denk het ook niet, vroeger had ik Ziggo ( twee jaar terug )quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Vast wel, je bent zeker ook niet de enige hoor.
Zodra het seizoen is begonnen elkaar gewoon de gratis stream linkjes delen
Je kan het Greesquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:05 schreef greysbones het volgende:
gedver de gedver
nog een offerte maken
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
dank u voor deze ondersteuning
ik heb geen zin meerquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:05 schreef greysbones het volgende:
gedver de gedver
nog een offerte maken
Succes, zit hier nu ook te werken, thuisquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:05 schreef greysbones het volgende:
gedver de gedver
nog een offerte maken
ik twijfel of ik het laatste uurtje nog vol maakquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Succes, zit hier nu ook te werken, thuis![]()
Laatste deel van de administratie; de eindejaars-administratie. Ach, slechts paar uurtjes, en extra betaald
Tuurlijk wel. Bikkelquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik twijfel of ik het laatste uurtje nog vol maak
62 minuten.quote:
Ik ga gewoon door tot 19:00 uurquote:
Ah ook een extra pauze inlassen?quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ga gewoon door tot 19:00 uur![]()
Ik kan mn eigen uren indelen nu
tot 1900 uur en wat gaat er dan gebeuren Salquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Keihard voor jezelf jijquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan. Maar wrs schuif ik straks meteen aan met eten (eet nooit zo vroeg)quote:
Ah ok, dat is helemaal mooiquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan. Maar wrs schuif ik straks meteen aan met eten (eet nooit zo vroeg)![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
tot 1900 uur en wat gaat er dan gebeuren Sal
quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:19 schreef Sally het volgende:
[..]
<knip> wrs schuif ik straks meteen aan met eten (eet nooit zo vroeg)![]()
ik ook nietquote:
ik werk ook thuisquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Succes, zit hier nu ook te werken, thuis![]()
Laatste deel van de administratie; de eindejaars-administratie. Ach, slechts paar uurtjes, en extra betaald
ik niet , ik zit op kantoor.quote:
minuten.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
minuten.
denk dat ik nog 1 offerte aanvraag en dat langzaam het licht uit ga maken
let it go is nu op q musicquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:42 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
je kunt er ook een dramatisch muziekje bij aan zetten en heeeeel langzaam jezelf met bureaustoel en al het pand uit laten rollen
jaaaa gaan met die banaanquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
let it go is nu op q music
Let it gooOOO! Let it gooOOooOOO!!!
Was een leuke seriequote:Op vrijdag 29 december 2023 16:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Vroom vroom!
[ afbeelding ]
The Fonz
Jup, niet zo lang geleden via YouTube nog een aflevering gekekenquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En daarna is het alweer bijna volgend jaar
Eh 2quote:
Niet strontbezopen en niks knallen. Alleen een kurkquote:Op vrijdag 29 december 2023 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allemaal strontbezopen vingers eraf knallen
Oquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:05 schreef greysbones het volgende:
gedver de gedver
nog een offerte maken
Dit!!!quote:
[Moeder aan]dan máák je maar zin! [Moeder uit]quote:
Mogen ze van mij wel weer uitzenden..quote:Op vrijdag 29 december 2023 16:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Jup, niet zo lang geleden via YouTube nog een aflevering gekeken![]()
Kreeg toen nog meer suggesties van oude series.
Van Vrienden voor het leven en Oppassen tot en met Happy Days en meer.
Nee 3 vrijdagnacht, zaterdagnacht en zondagnachtquote:Op vrijdag 29 december 2023 16:44 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Eh 2![]()
[..]
Niet strontbezopen en niks knallen. Alleen een kurk
[..]
O
[..]
Dit!!!
[..]
[Moeder aan]dan máák je maar zin! [Moeder uit]
Genoeg gekwoot en niet verkloot
Jij gaat zondagavond nog slapen?quote:Op vrijdag 29 december 2023 17:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee 3 vrijdagnacht, zaterdagnacht en zondagnacht
Ik ga maandagnacht wel een poging wagen, jaquote:
Ik zag bij iemand vanmiddag een stukje "te land, ter zee en in de lucht"quote:Op vrijdag 29 december 2023 17:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mogen ze van mij wel weer uitzenden..
Andre van Duin is wel een legend zeker toen ie nog grappen maaktequote:Op vrijdag 29 december 2023 17:43 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zag bij iemand vanmiddag een stukje "te land, ter zee en in de lucht"
André van Duin: "Hij schiet hem neer!!! Zag je dat mensen? Hij schoot hem neer!!!"
![]()
![]()
Ja ik ga niet na 12 uur slapen denk ik.. Tenzij ik niet vroeg in kakquote:
Ik hoop dat ze er goed doorheen komen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 17:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ga maandagnacht wel een poging wagen, jaMet bibberende honden...
Benieuwd hoeveel het lukt.
Hier gisteravond echt een BOM op de binnenplaats... werd van dezelfde flat als ik hier ben afgegooid.... raam van een benedenbuurman aan de overkant het huizenblok kapotquote:Op vrijdag 29 december 2023 17:44 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er goed doorheen komen.![]()
Kutknalvuurwerk altijd
Andre van Duin blijft een legendquote:Op vrijdag 29 december 2023 17:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Andre van Duin is wel een legend zeker toen ie nog grappen maakte
Neequote:
maandag pasquote:
ben je nog steeds aan het oppassen ?quote:Op vrijdag 29 december 2023 17:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ga maandagnacht wel een poging wagen, jaMet bibberende honden...
Benieuwd hoeveel het lukt.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 17:43 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zag bij iemand vanmiddag een stukje "te land, ter zee en in de lucht"
André van Duin: "Hij schiet hem neer!!! Zag je dat mensen? Hij schoot hem neer!!!"
![]()
![]()
Je bent zellufffquote:Op vrijdag 29 december 2023 18:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Andre van Duin blijft een legend
Ja klopt maandag iddquote:Op vrijdag 29 december 2023 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
[..]
maandag pas
[..]
ben je nog steeds aan het oppassen ?
[..]
Hopen op een mooi zonnige, minder regen en koud jaarquote:
Ook logeren.quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben je nog steeds aan het oppassen ?
Iig t/m Nieuwjaarsdagquote:
Baasje erbijquote:Op vrijdag 29 december 2023 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hebben die hondjes mazzel
Dat jij er bent
Ow gezelquote:Op vrijdag 29 december 2023 18:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Baasje erbijWe kijken samen graag series
Dat vuurwerkverbod is gewoon een kansloze manier van kijk ons eens optreden waarbij ze de kern compleet voorbij gaan.quote:Op vrijdag 29 december 2023 17:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier gisteravond echt een BOM op de binnenplaats... werd van dezelfde flat als ik hier ben afgegooid.... raam van een benedenbuurman aan de overkant het huizenblok kapot![]()
Helemaal over de zeik hier de ene hond, de andere door de ene aangestoken...![]()
We hoorden uren later getimmer.... op dat tijdstip erg onlogisch... dus wij het raam open gemaakt: glasgerinkel en verderop een bus van de glascentrale.... Nu een plaat voor het raam daar![]()
Sneu. Echt SNEU die lui.
En ja, gelukkig is er hier in Arnhem een afsteekverbod. Maar dat laat velen niet tegenhouden![]()
En... hier in GLD is al een tiener een hand kwijt geraakt. NET GOED![]()
![]()
![]()
Hier praktisch het hele jaar door wel geknal.... woon zelf bij een fietstunneltje, en hier is een hele grote parkeergarage in de buurtquote:Op vrijdag 29 december 2023 19:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat vuurwerkverbod is gewoon een kansloze manier van kijk ons eens optreden waarbij ze de kern compleet voorbij gaan.
Dat illigale knalvuurwerk dat levensgevaarlijk is en waar iedereen een hekel aan heeft willen ze aanpakken maar ipv iets zinvols gaan ze de mensen die het wel graag afsteken dat ene moment per jaar een beetje pesten en de ellende wordt alleen maar erger en erger want die NL rommel verkopen ze maar een paar dagen voor O/N en die andere rommel hebben ze 365 dagen per jaar.
Ow en dat huisdieren het echt niet leuk vinden daar heb ik wel begrip voor maar als zich dat beperkt tot een paar uurtjes dan kun je daar als baasje wel rekening mee houden, niet als dat 30+ dagen per jaar helemaal los gaat zonder dat er iets aan gedaan wordt.
Hier hebben ze politiemensen genoeg om met 80-100 man misschien wel 120 en een commandopost brommers te controleren (alles en iedereen met een scooter moet mee) dus het is gewoon iets wat ze niet WILLENquote:Op vrijdag 29 december 2023 19:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier praktisch het hele jaar door wel geknal.... woon zelf bij een fietstunneltje, en hier is een hele grote parkeergarage in de buurt![]()
Alleen is de politie met te weinig man om iets te kunnen doen. En ze kunnen meteen weg hier waardoor de pakkans erg laag is.
daar lijkt het dan op.quote:Op vrijdag 29 december 2023 19:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hier hebben ze politiemensen genoeg om met 80-100 man misschien wel 120 en een commandopost brommers te controleren (alles en iedereen met een scooter moet mee) dus het is gewoon iets wat ze niet WILLEN
Mailykequote:
Sallykequote:Op zaterdag 30 december 2023 11:41 schreef Sally het volgende:
Mogguh![]()
Brakke nacht hier met hondjes en vuurwerk plus onweer...![]()
![]()
Op mn logeeradres.
Och tochquote:Op zaterdag 30 december 2023 11:41 schreef Sally het volgende:
Mogguh![]()
![]()
Op mn logeeradres.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:41 schreef Sally het volgende:
Mogguh![]()
![]()
Op mn logeeradres.
Lucky you...quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier geen onweer gehad
en nog nauwelijks vuurwerk eigenlijk
Kloptquote:
Ik ookquote:
zeg ik toch ookquote:
Helleu - en ook aan anderen!quote:
Grijsjequote:
Charlyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |