Daar heb ik de extra beenruimte wel voor over. Maar dan toch maar niet meer bij het raampjequote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:54 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Risico te groot dat je moet helpen bij de evacuatie
Is dat zo ongewoon dan?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:51 schreef flipsen het volgende:
https://www.usatoday.com/(...)ts-wing/72328253007/
![]()
Probleem is de mentaliteit van de mensen van nu.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:35 schreef flipsen het volgende:
Mwa, met alle problemen van Boeing de laatste tijd kan ik me wel voorstellen dat je wat minder lekker zit als je gewoon ziet dat er bouten ontbreken. Dan wil je toch weten waarom/hoe dat kan. Ik zou het niet zo prettig vinden in ieder geval.
quote:De nieuwe livery – de beschildering van de buitenkant van het vliegtuig- is opvallend en praktisch: de lijn tussen blauw en wit komt onder de neus te liggen, waardoor de neus volledig blauw is. Dit zorgt ervoor dat, in geval van acute vervanging, het vliegtuig snel en gemakkelijk van een nieuwe neus te voorzien is zonder de bekende blauwe tekening te onderbreken. Een ander onderscheidend kenmerk is de zwarte belijning op de cockpitramen die lijkt op een zonnebril.
Ik bedoelde dat niet iedere maatschappij ervoor kiest om het visor ontwerp te hanteren.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:19 schreef shiz het volgende:
Dat is hoe de 321Neo nu eenmaal komt? Ik mis een beetje hoe ze dat tof 'gentegreerd hebben'?
quote:DDA Classic Airlines heeft besloten om dit jaar voor het laatst vluchten uit te voeren. Dat betekent dat er na het zomerseizoen een einde komt aan de (rond)vluchten met de PH-PBA, de tachtig jaar oude Douglas DC-3 Dakota die het eerste regeringsvliegtuig van Nederland was.
DDA wijt het stoppen van de vliegactiviteiten onder meer aan het gebrek aan betaalbare huisvesting, de steeds strengere milieuregels, stijgende kosten, de onduidelijkheid over het aantal slots in de komende jaren en de verminderde beschikbaarheid van Avgas (aviation gasoline).
In 2022 stond het voortbestaan ook al op het spel, nadat Jumbo de sponsoring stopzette. Toen lukte het uiteindelijk nog om genoeg geld op te halen om te kunnen blijven vliegen. Maar door de combinatie van uitdagingen wordt eind 2024 nu toch de stekker eruitgetrokken.
Komend zomerseizoen voert DDA nog wel rondvluchten uit met de PH-PBA. Het vliegschema wordt naar verwachting later deze maand gepubliceerd. Wat er daarna met deze Douglas DC-3 Dakota gaat gebeuren is nog niet duidelijk.
Zonde. Hopelijk komt ie gewoon in Aviodrome te staan.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:28 schreef Iemand91 het volgende:
DDA CLASSIC AIRLINES STOPT NA 2024 MET VLUCHTUITVOERING
[..]
[ afbeelding ]
We hebben dicht bij Schiphol nog een mooi vliegveld dat voor allerlei doeleinden gebruikt kan wordenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:06 schreef shiz het volgende:
Idd zonde. Hopelijk kopen een paar fanatieke Britten met sponsors of RedBull ofzo hem op met het plan hem airborne te houden. Een vliegend stukje historie alleen decoratieve functie geven zou ook weer balen zijn.
RCH156 KC-10A 85-0029 net geland op Ramstein.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:28 schreef Iemand91 het volgende:
Dit toestel met registratie 84-0191 is momenteel bezig met haar KC-10A Extender Worldwide farewell tour,
Na meer dan 40 jaar in gebruik te zijn geweest, vloog de KC-10 Extender op 5 oktober 2023 haar laatste missie.
Rammstein: Ramstein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |