Je geeft ze nu alleen 'n vertekend beeld, meeste uren vallen zwaar tegen vergeleken met dat blokjequote:Op donderdag 28 december 2023 01:20 schreef Gretzl het volgende:
Onderweg naar huis van de popquiz. 3e geworden 🥳 (met grote kloof tussen nummer 2 en 4 dus het maximaal haalbare)
We gingen er carpoolend heen en ik heb daarnet m’n Vlaamse vrienden weer thuis afgezet. Tijdens de autorit heb ik ze even laten kennismaken met ons immateriële oudejaarserfgoed aka de Top 2000.
De rit van Heikant naar Antwerpen gaf ons een erg goed en snob verantwoord blokje met oa First Aid Kit, Nelis Young, Portishead, BAP, Bruce en R.E.M. Zowaar alle foute Hollandse muziek gemist 😱 En ik had ze voor de zekerheid ook maar even gewaarschuwd voor Van Inkels infantiele top 2000 waltz.
Godzijdank waren ze echt nét op tijd thuis om Rood van Sorbato te missen. En vervolgens die waltz er direct achteraan 😂😂😂
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wer bisto?quote:Op donderdag 28 december 2023 01:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jaseker,sjoch mar efke nei myn UI.[ afbeelding ]
Ljouwert.quote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 01:18 schreef PzKpfw het volgende:
Ik pak Zucchero nog even mee en dan zwaai ik af.
quote:
Fijne nacht allemaal!quote:Op donderdag 28 december 2023 01:21 schreef patat het volgende:
Il Volo![]()
Oké nu echt tukken, welterusten allemaal
Eens 👌🏻👌🏻quote:Op donderdag 28 december 2023 01:25 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen. Dit is een lekkere Kensington
quote:Op donderdag 28 december 2023 01:24 schreef Strani het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen weer in nije dei.
Het is Liwwadden.quote:
Nieuwe zanger? Ik dacht dat ze helemaal kapten.quote:Op donderdag 28 december 2023 01:24 schreef TheVulture het volgende:
Mensen die fan zijn van het stemgeluid van Kensington
Maar goed, die gaan met een nieuwe zanger ook geen Di-Rectscenario meer creëren
Volgens mij willen ze een doorstart met een nieuwe zangerquote:Op donderdag 28 december 2023 01:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Nieuwe zanger? Ik dacht dat ze helemaal kapten.
Fijn wonen daar.quote:Op donderdag 28 december 2023 01:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar ben ik zelf ook regelmatig te vinden voor o.a. mijn werk, ik woon zelf in Feanwalden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |