quote:
Precies hetzelfde hier.quote:Op donderdag 28 december 2023 01:18 schreef PzKpfw het volgende:
Ik pak Zucchero nog even mee en dan zwaai ik af.
teveel zucchero is slecht voor je...quote:Op donderdag 28 december 2023 01:18 schreef PzKpfw het volgende:
Ik pak Zucchero nog even mee en dan zwaai ik af.
Do bist ek in Fries?quote:Op donderdag 28 december 2023 01:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sow dan.
Ik had iets soortgelijks met myn heit en Boudewijn de groot.
Aspartamo bekt ook niet echt lekker als artiestennaam.quote:Op donderdag 28 december 2023 01:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
teveel zucchero is slecht voor je...
Tegenwoordig drink ik m'n koffie zonder suiker.quote:Op donderdag 28 december 2023 01:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
teveel zucchero is slecht voor je...
die duikt toch liever met wat anders in de kuffer?quote:
Het zou me niets verbazen in ieder geval.quote:
ik mijn theequote:Op donderdag 28 december 2023 01:20 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Tegenwoordig drink ik m'n koffie zonder suiker.
Rij voorzichtig!quote:Op donderdag 28 december 2023 01:21 schreef Gretzl het volgende:
Nu nog ruim een uur rijden naar huis. Ik meet jullie nachtbrakers straks
Goed bezig!quote:Op donderdag 28 december 2023 01:20 schreef Gretzl het volgende:
Onderweg naar huis van de popquiz. 3e geworden 🥳 (met grote kloof tussen nummer 2 en 4 dus het maximaal haalbare)
We gingen er carpoolend heen en ik heb daarnet m’n Vlaamse vrienden weer thuis afgezet. Tijdens de autorit heb ik ze even laten kennismaken met ons immateriële oudejaarserfgoed aka de Top 2000.
De rit van Heikant naar Antwerpen gaf ons een erg goed en snob verantwoord blokje met oa First Aid Kit, Nelis Young, Portishead, BAP, Bruce en R.E.M. Zowaar alle foute Hollandse muziek gemist 😱 En ik had ze voor de zekerheid ook maar even gewaarschuwd voor Van Inkels infantiele top 2000 waltz.
Godzijdank waren ze echt nét op tijd thuis om Rood van Sorbato te missen. En vervolgens die waltz er direct achteraan 😂😂😂
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
trustenquote:Op donderdag 28 december 2023 01:21 schreef patat het volgende:
Il Volo![]()
Oké nu echt tukken, welterusten allemaal
maar dan kan ik niet fokkenquote:Op donderdag 28 december 2023 01:22 schreef PzKpfw het volgende:
Il Volo is zo'n nummer dat nog intenser is wanneer je je ogen sluit tijdens het luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |