Slaap lekkerquote:Op donderdag 28 december 2023 00:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ga zo maar eens op bed an
Michael Jacksonquote:Op donderdag 28 december 2023 00:46 schreef PzKpfw het volgende:
Welke artiest willen jullie echt nog eens live zien?
Trustequote:Op donderdag 28 december 2023 00:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ga zo maar eens op bed an
dat valt wel mee. ze kan wel tegen een stootjequote:Op donderdag 28 december 2023 00:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok dat een logeerbed vanavond niet als nutteloze aankoop wordt gezien door Peace
Jij durft, en je zei nog dat je het gezellig ging houdenquote:Op donderdag 28 december 2023 00:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
misschien kan Viv die tips geven aan @:diaan73
Lady Gagaquote:Op donderdag 28 december 2023 00:46 schreef PzKpfw het volgende:
Succes.quote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Jij durft, en je zei nog dat je het gezellig ging houden
Ik was vaak te impulsief en @:Viv juist iemand die er teveel over nadenkt. Houden elkaar prima in balans. Soms zeg ik tegen haar "koop gewoon, niet moeilijk doen" en zei remt mij juist soms door mij nog een dagje te laten nadenken en in 9 van de 10 gevallen zeg ik dan dag later "tsja, is ook niet echt nodig nee".
Ja. Opbokken met je gelulquote:Op donderdag 28 december 2023 00:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind dit nummer zo weergaloos mooi, maar door deze introductie van Van Inkel heb ik er geen zin meer in.
Zo snel mogelijk doen welquote:Op donderdag 28 december 2023 00:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb wel een schaamartiest. Waar ik me voor schaam dat ik deze nog niet gezien heb
Muse
Rinkeldekinkelquote:Op donderdag 28 december 2023 00:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind dit nummer zo weergaloos mooi, maar door deze introductie van Van Inkel heb ik er geen zin meer in.
Ik heb hem al een keer gezien, maar ik wil hem graag nog een keer zien: Stephen Marleyquote:Op donderdag 28 december 2023 00:46 schreef PzKpfw het volgende:
Not sure if serious...quote:
Die laatste,weinig meer van gehoord de laatste tijd.quote:
QOTSA en RHCPquote:Op donderdag 28 december 2023 00:46 schreef PzKpfw het volgende:
Heb denk ik alles in de top van mijn lijst al eens gezien. Heb nog wel genoeg die ik nog een keer zou willen zien.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:46 schreef PzKpfw het volgende:
Terecht.quote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nu in totaal 1637 verschillende artiesten live gezien.
Zo werkt dat hier ook hoor. Ik ben niet echt van de impulsieve aankopen en twijfel ook lang erover. peaceman is daar eigenlijk veel gemakkelijker in.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Jij durft, en je zei nog dat je het gezellig ging houden
Ik was vaak te impulsief en @:Viv juist iemand die er teveel over nadenkt. Houden elkaar prima in balans. Soms zeg ik tegen haar "koop gewoon, niet moeilijk doen" en zei remt mij juist soms door mij nog een dagje te laten nadenken en in 9 van de 10 gevallen zeg ik dan dag later "tsja, is ook niet echt nodig nee".
Deze had niet misstaan in het heerlijke rijtje Kaleo, First Aid Kit, Neil Youngquote:Op donderdag 28 december 2023 00:49 schreef alopio het volgende:
Ik moet hier volgend jaar op stemmen. Dit is zo lekker
Gastquote:Op donderdag 28 december 2023 00:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nu in totaal 1637 verschillende artiesten live gezien.
Truste!quote:Op donderdag 28 december 2023 00:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Beeldschoon
bedankt voor de welterustens en tot morgen
Oja, als we ook artiesten meenemen die ik al eens eerder heb gezien dan wil de volgende heel graag nog een keer zien:quote:Op donderdag 28 december 2023 00:46 schreef PzKpfw het volgende:
Oant moarn.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Beeldschoon
Black Pumas in elk geval, Massive Attack. Maar eigenlijk ook wel Eagles, Tears for fears, enz, enz,quote:Op donderdag 28 december 2023 00:46 schreef PzKpfw het volgende:
Tot morgen Noobquote:Op donderdag 28 december 2023 00:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Beeldschoon
Niet nodig gelukkig. Hoef er ook niet per sé een te zien, heb liever een leuke avond of tijd. Hoeft niet aan de artiest te liggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |