Tering, mijn vader is 86 en heeft hetzelfde. Maar dit is veel te jong, sterkte.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Was even druk, maar voor wat betreft dieptepunt, voor mij het veel te jonge overlijden van m'n tante geweest. Had al een paar jaar (uitgezaaide) darmkanker, dus we wisten dat het een keer ging gebeuren, maar iemand van in de 40 hoort niet te overlijden, puberjongens horen niet hun moeder al te verliezen.
Gelukkig wel een prachtige uitvaart gehad, heel fijne manier geweest om die periode als familie af te sluiten
Wtf ik zocht even haar leeftijd op maar holy shit die ziet er goed uit voor 75quote:Op donderdag 28 december 2023 00:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Alex Turner.
Of misschien Grace Jones, maar dan wel het liefst een jongere versie.
Kijk Bill, dit was mijn antwoord.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben gaan schilderen op nummer en ik vind het supertof (en digitaal kleur ik ook op nummer op de iPad)
Is dat dan de eerste? Dan komt de rest er bekaaid afquote:Op donderdag 28 december 2023 00:07 schreef PippenScottie het volgende:
@:ok01
Vanavond zeg ik alle spice girls. Maar ik kom klaar bij Geri Halliwell
Die is nog steeds zo gek als een deur. Paar jaar geleden stond ze op DTRH trekt ze aan het einde nog ff haar bovenstukje naar benedenquote:Op donderdag 28 december 2023 00:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Oeh ja, Grace, goeie
Kijken of ik dat overleef
Oh ja! Dua Lipa was drie natuurlijkquote:Op donderdag 28 december 2023 00:06 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nog steeds Taylor Swift, Vic d'Angelis of... ik had nog een derde, maar even vergeten wie
Mrs Hornerquote:Op donderdag 28 december 2023 00:07 schreef PippenScottie het volgende:
@:ok01
Vanavond zeg ik alle spice girls. Maar ik kom klaar bij Geri Halliwell
Er staan wel veel mannen in de Top 2000 dus dat zou, voor mij in ieder geval, de keuze al wat beperken.quote:
Ik, en dan hou ik graag zo, vies wijf.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Die ga ik onthouden
Gert en Hermien vibes
En wie heeft Maan nou niet geneukt
Als we zijn stem en zijn potten en pannen beschouwen als onderdeel van het soundboard, dan ja.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:07 schreef Gunner het volgende:
[..]
zolang ie z'n soundboards thuis laat is het toch best te pruimen?
Ik denk dat Douwe wel de top is, maar een powerbottom zou ook kunnenquote:
Waka waka staat er toch in?quote:Op donderdag 28 december 2023 00:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die staat niet meer in de lijst
Anders was dat mijn nummer 1 geweest
De rest mag toekijken?quote:Op donderdag 28 december 2023 00:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Agnetha (wel ten tijde van het uitbrengen van die nummers uiteraard)
Ik zou dr ook niet doen neequote:Op donderdag 28 december 2023 00:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik, en dan hou ik graag zo, vies wijf.
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Die ga ik onthouden
Gert en Hermien vibes
En wie heeft Maan nou niet geneukt
Ben je een vastbinder of wordt je liever vastgebonden?quote:Op donderdag 28 december 2023 00:08 schreef ok01 het volgende:
[..]
Iets met handboeien en zwepen enzo
Ja dat feestje was erg tof. Oude, nieuwe vrienden, familie, collega’s en een super locatie en DJ.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Oe, dat feestje klinkt wel episch
en New York is sowieso
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |