Donald duck en trawanten tekenenquote:Op donderdag 28 december 2023 00:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik doe wel een keer:
Wat voor leuke hobby/gewoonte/skill/whatever heb je ontdekt dit jaar?
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Was even druk, maar voor wat betreft dieptepunt, voor mij het veel te jonge overlijden van m'n tante geweest. Had al een paar jaar (uitgezaaide) darmkanker, dus we wisten dat het een keer ging gebeuren, maar iemand van in de 40 hoort niet te overlijden, puberjongens horen niet hun moeder al te verliezen.
Gelukkig wel een prachtige uitvaart gehad, heel fijne manier geweest om die periode als familie af te sluiten
Het is wel mooi dat je eerder afscheid kon nemen. Ik denk dat je je moeder altijd blijft zien als sterke vrouw, ook al was ze dat al een tijdje niet meerquote:Op donderdag 28 december 2023 00:00 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Yup, woon in Zweden. Was wel lastig.
Mijn moeder kwakkelde al een tijdje. Zes maanden geleden herseninfarct gehad, krabbelde wel aardig op en alleen haar taal/woordenschat was wat aangetast. Zij had ook heel wat andere kwaaltjes ... galwegen, hart, bloeddruk etc. etc.
In september zijn wij nog in NL geweest en toen heb ik bij het afscheid nemen wel heel bewust afscheid genomen, zo van dit kan wel eens de laatste keer zijn dat ik haar zie en kan knuffelen. Toen zij in het ziekenhuis lag en het slecht ging heb ik er bewust voor gekozen om niet meteen langs te gaan, want ik wilde haar herinneren als een sterke vrouw die nooit opgaf en niet als een hoopje ellende die zij ondertussen was geworden (klinkt heel oneerbiedig, maar ik bedoel het niet zo).
Het was niet makkelijk, maar op mijn manier was het goed zo. Daarna wel kunnen helpen met haar uitvaart, haar kist gedragen en veel steun kunnen delen met mijn familie.
goede keuzes welquote:Op donderdag 28 december 2023 00:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Lana Del Rey, Tori Amos, Amy Lee, Miley Cyrus, Sade..voor nu wel ff genoeg
ik doe het met liefdequote:Op donderdag 28 december 2023 00:04 schreef Evenstar het volgende:
[..]
In de categorie "take one for the team", heldin
Ik denk dat Freek en Suzan vrij 'vanilla' zijn.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:02 schreef ok01 het volgende:
[..]
Als dit ervoor zorgt dat ze eindelijk uit elkaar gaan wil ik wel met freek neuken
Fok2000 met een twistquote:Op donderdag 28 december 2023 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hou je ook de genoemde antwoorden bij? Kunnen we daar een Top zoveel van maken.
Lana zou ik ook wel een kunstje op kunnenquote:Op donderdag 28 december 2023 00:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Lana Del Rey, Tori Amos, Amy Lee, Miley Cyrus, Sade..voor nu wel ff genoeg
Welke was dat?quote:Op donderdag 28 december 2023 00:02 schreef MTheBassman het volgende:
ik geloof dat niemand mn vraag heeft gezien, ook goed
Ik ook niet. Misschien hadden we toch bij water moeten houdenquote:Op donderdag 28 december 2023 00:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb in een uur tijd niet eens mijn glas bier leeggedronken.
... ok dan blijf ik bij uhm Amy Lee en/of De Angelis en/of Sharon den Adel (of allemaal)quote:
Kan ik wel verandering in brengenquote:Op donderdag 28 december 2023 00:04 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik denk dat Freek en Suzan vrij 'vanilla' zijn.
Van Freek gaat het hardnekkige gerucht dat hij met Maan in een bezemkast is betrapt bij dat concert, en dat Suzan daarom nu eiste dat hij met haar trouwde.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:04 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Geen water bij de wijn maar water bij het bier?quote:Op donderdag 28 december 2023 00:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ook niet. Misschien hadden we toch bij water moeten houden
Miley Cyrusquote:Op donderdag 28 december 2023 00:00 schreef ok01 het volgende:
Als jullie seks mochten hebben met een Top 2000 artiest, wie zou het zijn?
Oh vertel?quote:
Nog steeds Taylor Swift, Vic d'Angelis of... ik had nog een derde, maar even vergeten wiequote:Op donderdag 28 december 2023 00:00 schreef ok01 het volgende:
Ik zie haar eigenlijk voor me als een zeester in bedquote:Op donderdag 28 december 2023 00:04 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Alex Turner.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:00 schreef ok01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |