Yupsquote:Op donderdag 28 december 2023 00:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hebben we dit niet al besproken?
Barbra Pravi of froukjequote:Op donderdag 28 december 2023 00:00 schreef ok01 het volgende:
Als jullie seks mochten hebben met een Top 2000 artiest, wie zou het zijn?
dat is eigenlijk m'n nummer 1quote:
wat vreselijk, sterktequote:Op donderdag 28 december 2023 00:00 schreef Berkery het volgende:
[..]
Voor mij een top 3 denk ik.
3 de vader van mijn beste vriendin, erg young at heart, ging met ons mee naar metallica bijvoorbeeld, krijgt een hartaanval op vakantie in Spanje, op het vliegveld, in het vliegtuig. Kon in een kist terug.
2 mijn eigen hond, liefste beest ooit, is maar 5 geworden, ook hartproblemen.
1 ik heb net de laatste kerst met mijn vader gehad. Uitgezaaide darmkanker.
En dat allemaal in een periode van 2 maanden, midden in een verbouwing. Cheers
Ik hou van controlle, dus 5quote:Op donderdag 28 december 2023 00:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vastbinden of vastgebonden worden aan bed.
Hoe leuk is dat op een schaal van Kenstington tot 20?
Lekker neushaken?quote:
Ik ben gaan schilderen op nummer en ik vind het supertof (en digitaal kleur ik ook op nummer op de iPad)quote:Op donderdag 28 december 2023 00:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik doe wel een keer:
Wat voor leuke hobby/gewoonte/skill/whatever heb je ontdekt dit jaar?
Katie Melua, Taylor Swift (maar liever niet want die maakt er dan weer een liedje over) of Agnetha in de 80s.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:00 schreef ok01 het volgende:
Als jullie seks mochten hebben met een Top 2000 artiest, wie zou het zijn?
Heel veel sterktequote:Op donderdag 28 december 2023 00:00 schreef Berkery het volgende:
[..]
3 de vader van mijn beste vriendin, erg young at heart, ging met ons mee naar metallica bijvoorbeeld, krijgt een hartaanval op vakantie in Spanje, op het vliegveld, in het vliegtuig. Kon in een kist terug.
Jaquote:Op donderdag 28 december 2023 00:02 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Gaan wie die nou iedere avond stellen
Ik kan niets bedenken.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik doe wel een keer:
Wat voor leuke hobby/gewoonte/skill/whatever heb je ontdekt dit jaar?
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Agnetha (wel ten tijde van het uitbrengen van die nummers uiteraard)
Een struikroverquote:
Ik welquote:Op donderdag 28 december 2023 00:02 schreef MTheBassman het volgende:
ik geloof dat niemand mn vraag heeft gezien, ook goed
Lana Del Rey, Tori Amos, Amy Lee, Miley Cyrus, Sade..voor nu wel ff genoegquote:
In de categorie "take one for the team", heldinquote:Op donderdag 28 december 2023 00:02 schreef ok01 het volgende:
[..]
Als dit ervoor zorgt dat ze eindelijk uit elkaar gaan wil ik wel met freek neuken
Hou je ook de genoemde antwoorden bij? Kunnen we daar een Top zoveel van maken.quote:
quote:
Sterkte, wat een hoop volkomen kutnieuwsquote:Op donderdag 28 december 2023 00:00 schreef Berkery het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |