Schilderen van mini's van bordspellenquote:Op donderdag 28 december 2023 00:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik doe wel een keer:
Wat voor leuke hobby/gewoonte/skill/whatever heb je ontdekt dit jaar?
Heldquote:Op donderdag 28 december 2023 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Schaamteloze zelfbevlekking.
ja Yellowstone is prachtig!quote:Op donderdag 28 december 2023 00:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik mis de VS sowieso wel. Zo'n mooi vakantieland. Nu drie keer geweest en nog steeds zoveel te zien, maar ook nog zoveel andere landen die ik wil bezoeken.
Moet sowieso Yellowstone nog bezoeken anders ga ik ongelukkig dood
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:12 schreef ok01 het volgende:
[..]
voor jou maak ik mogelijk een uitzondering
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:12 schreef ok01 het volgende:
[..]
voor jou maak ik mogelijk een uitzondering
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow we hebben een domme in the house hoor
Ja er is zoveel moois te zien. Wij hebben een lijstje gemaakt.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik mis de VS sowieso wel. Zo'n mooi vakantieland. Nu drie keer geweest en nog steeds zoveel te zien, maar ook nog zoveel andere landen die ik wil bezoeken.
Moet sowieso Yellowstone nog bezoeken anders ga ik ongelukkig dood
Ook goeiequote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja er is zoveel moois te zien in de wereld. Wij hebben een lijstje gemaakt.
Haha dat moet lukken toch?
Geen Toxicquote:Op donderdag 28 december 2023 00:14 schreef alopio het volgende:
Britney Spears staat er niet in maar die heeft trouwens ook nog een fantastisch lichaam.
Mwah, ik vind haar een stoere/coole vrouw, maar absoluut niet sexy.quote:
Ga maar liggen.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:08 schreef ok01 het volgende:
[..]
Iets met handboeien en zwepen enzo
Floor niet?quote:Op donderdag 28 december 2023 00:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mwah, ik vind haar een stoere/coole vrouw, maar absoluut niet sexy.
Zelfde wat ik bij Floor Jansen heb. Avondje uit met ze prima, maar vind ze echt niet aantrekkelijk.
Zou het er niet op kunnenquote:Op donderdag 28 december 2023 00:15 schreef FreshFruit het volgende:
Miss Montreal lijkt me ook wel lief.
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:14 schreef alopio het volgende:
Britney Spears staat er niet in maar die heeft trouwens ook nog een fantastisch lichaam.
Dat heeft Miley Cyrus ook maar die lijkt me dan weer vieswild in bedquote:Op donderdag 28 december 2023 00:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mwah, ik vind haar een stoere/coole vrouw, maar absoluut niet sexy.
Zelfde wat ik bij Floor Jansen heb. Avondje uit met ze prima, maar vind ze echt niet aantrekkelijk.
Echt een nummer waarmee ik weer terug ga naar mijn vroege jeugdtijd.quote:
Voor een nachtje ga ik niet voor lievquote:Op donderdag 28 december 2023 00:15 schreef FreshFruit het volgende:
Miss Montreal lijkt me ook wel lief.
Die maakt er een wokkeltje van.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat heeft Miley Cyrus ook maar die lijkt me dan weer vieswild in bed
Idem. En dan met name Angélaquote:Op donderdag 28 december 2023 00:11 schreef Berkery het volgende:
[..]
40 jaar geleden zou ik zeggen "De Dolly Dots"
Neequote:
Keihard neuken!quote:Op donderdag 28 december 2023 00:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Voor een nachtje ga ik niet voor liev
Heb eens filmpjes van haar gezien dat ze gaat pissen in het openbaar. Dat maak ik nooit meer ongedaan.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat heeft Miley Cyrus ook maar die lijkt me dan weer vieswild in bed
Ah, okquote:Op donderdag 28 december 2023 00:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
NeeIk vind haar echt super cool en ook een mooie vrouw, maar niet aantrekkelijk in die zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |