quote:
Doordouwe.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat Douwe wel de top is, maar een powerbottom zou ook kunnen
Dat laatste zou eigenlijk wel veel grappiger zijnquote:Op donderdag 28 december 2023 00:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat Douwe wel de top is, maar een powerbottom zou ook kunnen
Hell no dat ik vast gebonden wordquote:Op donderdag 28 december 2023 00:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je een vastbinder of wordt je liever vastgebonden?
De Top 2000-bukkake lijkt me een gat in de marktquote:Op donderdag 28 december 2023 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er staan wel veel mannen in de Top 2000 dus dat zou, voor mij in ieder geval, de keuze al wat beperken.
Donkere huid helpt daar enorm bijquote:Op donderdag 28 december 2023 00:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wtf ik zocht even haar leeftijd op maar holy shit die ziet er goed uit voor 75
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die staat niet meer in de lijst
Anders was dat mijn nummer 1 geweest
40 jaar geleden zou ik zeggen "De Dolly Dots"quote:Op donderdag 28 december 2023 00:00 schreef ok01 het volgende:
Als jullie seks mochten hebben met een Top 2000 artiest, wie zou het zijn?
Voyeur?quote:
In het café?quote:Op donderdag 28 december 2023 00:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De Top 2000-bukkake lijkt me een gat in de markt
Ja maar nu?quote:Op donderdag 28 december 2023 00:11 schreef Berkery het volgende:
[..]
40 jaar geleden zou ik zeggen "De Dolly Dots"
quote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Bij Suzan en Freek blijf ik altijd grinniken om de grap die ik ooit las of hoorde dat als er een ongesneden brood naar haar kin wordt gegooid deze gesneden terugkomt
Schaamteloze zelfbevlekking.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je een brood naar de kaak van die Suzan gooit krijg je het gesneden terug.
*plopquote:
Ik mis de VS sowieso wel. Zo'n mooi vakantieland. Nu drie keer geweest en nog steeds zoveel te zien, maar ook nog zoveel andere landen die ik wil bezoeken.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat feestje was erg tof. Oude, nieuwe vrienden, familie, collega’s en een super locatie en DJ.![]()
![]()
New York was inderdaad zo mooiIk mis het af en toe nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |