Dit inderdaad! Top 2000 forum was niet hetzelfde geweest zonder jouquote:Op woensdag 27 december 2023 23:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]![]()
Ik wens je het beste pip! Je bent een topper
quote:Op woensdag 27 december 2023 23:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat ik zelf kut vond, was dat je er dan ineens alleen voor staat. Geen broers of zussen, geen ouders. Familie en vrienden helpen wel mee, maar niet zo veel als ik zou hopen. Ik vond het uitzoeken van een tekst op de grafsteen erg moeilijk.
En met mijn oma gaat het redelijk. Ze is haar dochter verloren en ik denk niet dat die pijn ooit heelt. Ze kan er met mij wel over praten, dat is fijn voor haar.
2024 wordt gewoon een prachtig jaar. Ik kijk er nu al naar uit. Een jaar met beter werk, met hopelijk een relatie en gewoon iets meer rust.
Bohquote:Op woensdag 27 december 2023 23:50 schreef PippenScottie het volgende:
Voor mij zijn het twee dingen. Ziekte van een oom. Van niets aan de hand naar hersentumor en het is nog zeer de vraag of hij de volgende kerst haalt.
En mijn relatie is wel op een heel erg dood spoor beland. Ik twijfel echt of ik er nog moeite in moet steken.
Trustequote:Op woensdag 27 december 2023 23:53 schreef Isorden het volgende:
Ok, tijd om te gaan slapen.
Werk enzo...
maakt het niet minder heftig voor jou natuurlijk. Kloteziekte!quote:Op woensdag 27 december 2023 23:52 schreef FreshFruit het volgende:
Thanks allemaal.![]()
Ik kan haar keuze wel begrijpen.ze had kanker en een paar jaar daarvoor haar zusje daar aan verloren.ze heeft daarom de keuze gemaakt niet langer te willen lijden.
Sterkte!quote:Op woensdag 27 december 2023 23:50 schreef PippenScottie het volgende:
Voor mij zijn het twee dingen. Ziekte van een oom. Van niets aan de hand naar hersentumor en het is nog zeer de vraag of hij de volgende kerst haalt.
En mijn relatie is wel op een heel erg dood spoor beland. Ik twijfel echt of ik er nog moeite in moet steken.
quote:Op woensdag 27 december 2023 23:55 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dit inderdaad! Top 2000 forum was niet hetzelfde geweest zonder jou
Cheers to thatquote:Op woensdag 27 december 2023 23:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat ik zelf kut vond, was dat je er dan ineens alleen voor staat. Geen broers of zussen, geen ouders. Familie en vrienden helpen wel mee, maar niet zo veel als ik zou hopen. Ik vond het uitzoeken van een tekst op de grafsteen erg moeilijk.
En met mijn oma gaat het redelijk. Ze is haar dochter verloren en ik denk niet dat die pijn ooit heelt. Ze kan er met mij wel over praten, dat is fijn voor haar.
2024 wordt gewoon een prachtig jaar. Ik kijk er nu al naar uit. Een jaar met beter werk, met hopelijk een relatie en gewoon iets meer rust.
Ook enig kind hier. En een moeder van 84 die vd trap viel in november en haar bekken op 8 plaatsen brak.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Fijn dat het met jouw oma redelijk gaat! En voor de rest klinkt het als een basis voor een mooi jaar, hopelijk wordt dat het ookquote:Op woensdag 27 december 2023 23:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 27 december 2023 23:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Overlijden van mijn moeder een maand geleden was mijn dieptepunt
Niet dat ik je ergens naartoe wil praten, maar ik heb in een soortgelijke situatie gezeten, zo’n 20 jaar geleden. Denk ook aan je eigen geluk. En.. soms is het voor kinderen beter als ouders niet bij elkaar blijven.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Pippies staan sowieso op 1
Sterkte!quote:Op woensdag 27 december 2023 23:52 schreef FreshFruit het volgende:
Thanks allemaal.![]()
Ik kan haar keuze wel begrijpen.ze had kanker en een paar jaar daarvoor haar zusje daar aan verloren.ze heeft daarom de keuze gemaakt niet langer te willen lijden.
quote:Op woensdag 27 december 2023 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook enig kind hier. En een moeder van 84 due vd trap viel in november en haar bekken op 8 plaatsen brak.
Dacht ook dat het einde verhaal zou zijn.aar ze houdt zich kranig en gaat vooruit. Gelukkig
Al besproken.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:57 schreef ok01 het volgende:
So Lonely is wel een accurate beschrijving van mijn liefdesleven nu
Niets stiekem aan. Deze plaat klopt van alle kantenquote:Op woensdag 27 december 2023 23:57 schreef MTheBassman het volgende:
deze is stiekem best wel hard genieten
Met die hoge stem weet ik het nog zo net niet.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:57 schreef MTheBassman het volgende:
deze is stiekem best wel hard genieten
Gecondoleerdquote:Op woensdag 27 december 2023 23:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Overlijden van mijn moeder een maand geleden was mijn dieptepunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |