Overlijden van mijn moeder een maand geleden was mijn dieptepuntquote:Op woensdag 27 december 2023 23:37 schreef PippenScottie het volgende:
Nu mijn beste whiskyglas kapot is word ik een beetje melancholisch en vraag
Wat was jullie dieptepunt van dit jaar?
Sterkte gewenst.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:50 schreef PippenScottie het volgende:
Voor mij zijn het twee dingen. Ziekte van een oom. Van niets aan de hand naar hersentumor en het is nog zeer de vraag of hij de volgende kerst haalt.
En mijn relatie is wel op een heel erg dood spoor beland. Ik twijfel echt of ik er nog moeite in moet steken.
Dan is het wel begrijpelijk, maar maakt het niet makkelijker voor de nabestaanden natuurlijkquote:Op woensdag 27 december 2023 23:52 schreef FreshFruit het volgende:
Thanks allemaal.![]()
Ik kan haar keuze wel begrijpen.ze had kanker en een paar jaar daarvoor haar zusje daar aan verloren.ze heeft daarom de keuze gemaakt niet langer te willen lijden.
Ik vertel je binnenkort welquote:Op woensdag 27 december 2023 23:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat is ook kut. En dat laatste wist ik niet, heel veel wijsheid en sterkte met de juiste keuzes
Jeetje man. Heftig. Dat laatste ia echt zo'n gevoelsding waarin geen goede keuze is. Ook met de pippies. Veel sterkte!!quote:Op woensdag 27 december 2023 23:50 schreef PippenScottie het volgende:
Voor mij zijn het twee dingen. Ziekte van een oom. Van niets aan de hand naar hersentumor en het is nog zeer de vraag of hij de volgende kerst haalt.
En mijn relatie is wel op een heel erg dood spoor beland. Ik twijfel echt of ik er nog moeite in moet steken.
Beide kut. Op de eerste heb je geen invloed, op de tweede wel. Denk daar goed over na en ga daarover in gesprek of neem een beslissing zou ik adviseren.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:50 schreef PippenScottie het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Overlijden van mijn moeder een maand geleden was mijn dieptepunt
Smakeloos land.quote:
quote:Op woensdag 27 december 2023 23:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zolang Hurricane er maar in blijft.quote:
Jups.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Virtuele knuffel voor jouquote:Op woensdag 27 december 2023 23:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vertel je binnenkort wel
quote:Op woensdag 27 december 2023 23:50 schreef PippenScottie het volgende:
Schrikquote:Op woensdag 27 december 2023 23:50 schreef PippenScottie het volgende:
Dat is eigenlijk wel mooi omschreven. Daar sluit ik me bij aan @PippenScottiequote:Op woensdag 27 december 2023 23:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat is ook kut. En dat laatste wist ik niet, heel veel wijsheid en sterkte met de juiste keuzes
Trustequote:Op woensdag 27 december 2023 23:53 schreef Isorden het volgende:
Ok, tijd om te gaan slapen.
Werk enzo...
quote:Op woensdag 27 december 2023 23:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja, jij hebt het wel heel zwaar gehad
quote:Op woensdag 27 december 2023 23:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ook eenvoor jou. Hopelijk wordt komend jaar beter voor je
quote:
Wat ik zelf kut vond, was dat je er dan ineens alleen voor staat. Geen broers of zussen, geen ouders. Familie en vrienden helpen wel mee, maar niet zo veel als ik zou hopen. Ik vond het uitzoeken van een tekst op de grafsteen erg moeilijk.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat is ook enorm heftig zeg. Met oma alles goed naar omstandigheden
Ging jij niet slapen?quote:
DIt. Altijd lastig zulke situaties, maar wens je echt het aller aller beste.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]![]()
Ik wens je het beste pip! Je bent een topper
Sterkte! Hoe was dat om op zo'n afstand te zitten, want je woont toch in Zweden?quote:Op woensdag 27 december 2023 23:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |