De Dijk is gewoon net zulke bagger hoor.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wil je De Dijk niet vergelijken met al dat matigs?
quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was een keer in de kroeg en toen ging een gitarist met de gitaar in zijn nek spelen, daarna met zijn tanden, en daarna met de gitaar op de grond. Er lag een krant naast het podium en ik had lucifers, dus die gaf ik aan hem. Stak ie die krant á la Hendrix in de fik op zijn gitaar
Pfff toen ik 9 was Charlie Lownoise & Mental Theoquote:
Neejohquote:Op woensdag 27 december 2023 23:13 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
De Dijk is gewoon net zulke bagger hoor.
Jij bent af.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:13 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Moeilijk, ik denk Ace Frehleyquote:
Geweldig hoe ie dat meisje uit t publiek haalde bij Live Aidquote:Op woensdag 27 december 2023 23:12 schreef ok01 het volgende:
[..]
Die had ik niet zo snel van je verwacht
Pfoe. Denk toch Queen dan. Want mijn vader draaide dat wel eens, vond ik wel tof.quote:
quote:Op woensdag 27 december 2023 23:12 schreef PippenScottie het volgende:
Vrolijkheid![]()
Voor iedereen die dit nummer voelt
Hier had ook Porch kunnen staanquote:
Niks mis met de Dijk in de jaren tachtigquote:Op woensdag 27 december 2023 23:13 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Definieer held.quote:
KISS gitaarmannetjequote:
quote:Op woensdag 27 december 2023 23:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bob Marley en nog steeds mijn muzikale held. ❤️💛💚
Goede vraag, ik weet wel dat ik als klein jochie Feel van Robbie Williams mooi vondquote:
Neeja maar geen idee, wat is een held. De eerste waar ik echt 'fan' van was was Avril denk ikquote:
was wel een prachtig moment inderdaadquote:Op woensdag 27 december 2023 23:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geweldig hoe ie dat meisje uit t publiek haalde bij Live Aid
held (de; m/v/x; meervoud: helden)quote:
Ligt eraan. Toen ik heel klein was ging ik schijnbaar goed op de Carpenters en op Marco Borsato. Toen ik iets groter was en echt een eigen muzieksmaak ontwikkelde, was dat veelal trance. En in dat kader denk ik dat Mauro Picotto wel mijn eerste échte muzikale held was.quote:
Denk dat ik weet wat je bedoeld, dat had ik dus denk ik toen ik Whole Lotta Rosie voor het eerst hoordequote:Op woensdag 27 december 2023 23:15 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn eerste muzikale helden was Deep Puprle denk ik.
Mijn ouders deden niet aan muzikale opvoeding en dit was de eerste band die al mijn plekjes raakte, zeg maar
En zijn medebandleden vonden het op dat moment maar kut want ze hadden geen idee waar hij wasquote:Op woensdag 27 december 2023 23:15 schreef ok01 het volgende:
[..]
was wel een prachtig moment inderdaad
Kiss ken je wel tochquote:
Dit tempo ligt veel te laagquote:Op woensdag 27 december 2023 23:15 schreef PzKpfw het volgende:
Het eerste biertje is op, verdergaan met nog een Warsteiner of een groene knuppel...
Is ook een mooi nummerquote:Op woensdag 27 december 2023 23:15 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Goede vraag, ik weet wel dat ik als klein jochie Feel van Robbie Williams mooi vond
Bril nodig?quote:
Ik snap het welquote:Op woensdag 27 december 2023 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neeja maar geen idee, wat is een held. De eerste waar ik echt 'fan' van was was Avril denk ik
Mistig?quote:
New Adventuresquote:
Nouja, ik luisterde een tijd graag naar Tiësto maar om nou van held te spreken. Nee, dan ga ik toch voor Dave Grohl die daarna kwam.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:16 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zo diep heb ik nog niet over de vraag nagedacht
Wel heel gevarieerd zoquote:Op woensdag 27 december 2023 23:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ligt eraan. Toen ik heel klein was ging ik schijnbaar goed op de Carpenters en op Marco Borsato. Toen ik iets groter was en echt een eigen muzieksmaak ontwikkelde, was dat veelal trance. En in dat kader denk ik dat Mauro Picotto wel mijn eerste échte muzikale held was.
Normaal.quote:
Onherkenbaar is zequote:
Albert West bij de kaasmarkt in Alkmaar of Luv' bij Tobbedansen in Hoornquote:
Dat blijft ook wel genot.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Denk dat ik weet wat je bedoeld, dat had ik dus denk ik toen ik Whole Lotta Rosie voor het eerst hoorde
Tellen de gratis optredens tijdens de locale zomerfeesten ook mee?quote:
Iedereen die toen leefde wel.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:16 schreef PippenScottie het volgende:
Don’t speak heb ik in de nineties exht een miljoen miljard keer gehoord
Ik vond in die tijd van die simpele iets te gestyleerde deuntjes wel echt leukquote:
Het houd niet op, niet vanzelfquote:Op woensdag 27 december 2023 23:16 schreef Gunner het volgende:
[..]
Hoeveel van die grappen heb je eigenlijk nog?
Kijk eens aan!quote:
Meat Loaf vond ik ook als kleine jongen al geweldig trouwens, mijn beide ouders waren diehard fan en hebben me aardig ermee opgevoedquote:
quote:Op woensdag 27 december 2023 23:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Samson en gert in de efteling
Afgezien van Parkpop, waar ik als klein jochie al kwam, was mijn eerste échte concert Dream Theatre.quote:
Die draaide rond de millenniumwissel dan ook heel verdienstelijk setjes in mekaar.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nouja, ik luisterde een tijd graag naar Tiësto maar om nou van held te spreken. Nee, dan ga ik toch voor Dave Grohl die daarna kwam.
quote:Op woensdag 27 december 2023 23:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Tellen de gratis optredens tijdens de locale zomerfeesten ook mee?
Dan waarschijnlijk iets van Blof ruim 20 jaar geleden...
Ik wil mijn antwoord graag herzien en me aansluiten bij Scorpquote:Op woensdag 27 december 2023 23:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal geen idee meer wat ik toen leuk vond.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond in die tijd van die simpele iets te gestyleerde deuntjes wel echt leukDat was ook echt overal rond de eeuwwisseling
Ze hadden daardoor ook geen tijd meer om andere nummers te doen toch? Het heeft er daardoor wel voor gezorgd dat U2 een stuk bekender werdquote:Op woensdag 27 december 2023 23:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
En zijn medebandleden vonden het op dat moment maar kut want ze hadden geen idee waar hij was
Nicequote:Op woensdag 27 december 2023 23:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Albert West bij de kaasmarkt in Alkmaar of Luv' bij Tobbedansen in Hoorn
O fuck, ik dacht een goede te hebben met de New Adventures maar op de een of andere manier maak jij een weggestopte herinnering los.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vorig jaar Nada Surf in Tivoli.quote:
Leukquote:Op woensdag 27 december 2023 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij ons kwam Kim-Lian op school langs toen ik in de brugklas zat. Tsja, ja, nouja.
Tina Turner (al was dat een paar maand voordat ik geboren ben).quote:
Is toch ook iets wat nog steeds jongeren boeit? Die kiezen nu ook voor simpele deuntjes, kijk maar naar de Top 40. Pas later krijgen veel mensen een meer eigen smaak.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond in die tijd van die simpele iets te gestyleerde deuntjes wel echt leukDat was ook echt overal rond de eeuwwisseling
Ja, ik was van wat later. In Search of Sunrise 6: Ibiza heb ik grijsgedraaid.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:18 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Die draaide rond de millenniumwissel dan ook heel verdienstelijk setjes in mekaar.
Ga je haar ook op Pinkpop zien komend jaar?quote:Op woensdag 27 december 2023 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was maar n animatieclown?quote:Op woensdag 27 december 2023 23:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
O fuck, ik dacht een goede te hebben met de New Adventures maar op de een of andere manier maak jij een weggestopte herinnering los.
Ben Cramer op de camping...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |