Nu maak ik me nog meer zorgen om jou.quote:
Yep.quote:
Niets mis meequote:Op woensdag 27 december 2023 23:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hazes is toch wel één van mijn (guilty) pleasures die ik zo nu en dan aanslinger op Spotify
ik heb een playlist met duizenden nummers, daar staat ook gewoon hazes tussen natuurlijk.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hazes is toch wel één van mijn (guilty) pleasures die ik zo nu en dan aanslinger op Spotify
En zo hoort het. Ik heb een paar jaar geleden weer eens al zijn albums chronologisch geluisterd. Genieten.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zo'n Ik Leef Mijn Eigen Leven van gister deint toch wat minder lekker meequote:Op woensdag 27 december 2023 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat geldt voor vrijwel elke song van Hazes toch?
Gemist. Kut.quote:
Mocht ik ergens in mijn leven niets te doen hebben... dan weet ik nog 1.000 dingen die ik liever zou doen. Wel meer ook trouwens.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En zo hoort het. Ik heb een paar jaar geleden weer eens al zijn albums chronologisch geluisterd. Genieten.
Die kwam ook nog voorbij in de kroeg vannacht, het nummer dan, niet de hoer.quote:
quote:Op woensdag 27 december 2023 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die kwam ook nog voorbij in de kroeg vannacht, het nummer dan, niet de hoer.
Dat moet je toch wel weten.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heeft die nog noteringen behalve uronic en uninvited?
Ik vermoed van nietquote:Op woensdag 27 december 2023 23:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hazes is ook gewoon vele malen beter dan al die Bløf, de Dijk, Suzan en Freek en Volendamse meuk.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:06 schreef PzKpfw het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Hazes is wel een van de beste Nederlandstalige artiesten ooit.
Dat zou je toch moeten wetenquote:Op woensdag 27 december 2023 23:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bonoquote:
Wil je De Dijk niet vergelijken met al dat matigs?quote:Op woensdag 27 december 2023 23:11 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Hazes is ook gewoon vele malen beter dan al die Bløf, de Dijk, Suzan en Freek en Volendamse meuk.
DJ Boozywoozyquote:
Ik denk Editors of de Killers.quote:
Precies dit.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:11 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Hazes is ook gewoon vele malen beter dan al die Bløf, de Dijk, Suzan en Freek en Volendamse meuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |