Ik vind het vooral klote wanneer ik plannen moet afzeggen, omdat mijn darmen ineens weer tekeer gaan. Heb er gelukkig wel een soort dieet voor gevondenquote:Op woensdag 27 december 2023 22:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach ik heb het al zo lang. weet niet beter. soms gaat het best goed, soms niet. maar je houdt er altijd rekening mee he?!
Ja precies. Ik stuur je nog even de gegevens van het hotel op Tenerife. Dichtbij Hardrock Caféquote:Op woensdag 27 december 2023 22:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja dit heb ik ook. Lig niet hele dag aan zwembad of aan strand. Ook altijd wel een excursie te doen in de buurt of een leuke naast gelegen stad te bezoeken:)
Dat ook!quote:Op woensdag 27 december 2023 22:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ook leuk om alle opties nog open te hebben staan!
Dan is het ook goed toch?quote:Op woensdag 27 december 2023 22:33 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het zorgt er helaas niet voor dat mijn klachten minder worden, maar ik voel me er dan in ieder geval iets beter onder
Ik kende het niet maar na 1e afkeuring kan ik het wel waarderenquote:Op woensdag 27 december 2023 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is gewoon een lekker nummer trouwens
Er zijn gelukkig ergere dingen in de wereld, het is vooral erg onhandig somsquote:Op woensdag 27 december 2023 22:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Volhouden dus
Sporten is sowieso goed.
Balen van je diagnose
Ik heb nog vissticks gegeten vorige week.quote:
Technisch gezien is dit geen Coldplay.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je weet dat Coldplay er veel in staat maar als je dan geconfronteerd wordt met alle nrs voelt t als nog meer
Selfoss is tof, glacier lagoon ook. Als je naar een thermaal bad wil, ga niet naar de blue lagoon (te duur, te druk, te toeristisch) maar naar de secret lagoon, veel kleiner en rustigerquote:Op woensdag 27 december 2023 22:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Iig dus de mooie plekjes laten zien die ik al ken (Golden Circle etc) plus Selfoss, ik wil naar het graf van Bobby Fischer
Heb je nog tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |