Biografie gelezen of wist je het al eerder?quote:
quote:Op woensdag 27 december 2023 15:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Parsley, Sage, Rosemary and Thyme
Arie Ribbens schudt ziedend zijn hoofd.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Polonaise zou verboden moeten worden.
stukje basiskennisquote:Op woensdag 27 december 2023 15:40 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Biografie gelezen of wist je het al eerder?
Godzijdank nog nietquote:Op woensdag 27 december 2023 15:40 schreef 4-elements het volgende:
Heeft Disturbed hier ook een cover van gemaakt?
Natuurlijk wist ik dat al eerder. Iedere enigszins muziek geïnteresseerde persoon weet dat toch?quote:Op woensdag 27 december 2023 15:40 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Biografie gelezen of wist je het al eerder?
Nee simon and garfunkel wel.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:40 schreef 4-elements het volgende:
Harry Sacksioni welquote:Op woensdag 27 december 2023 15:40 schreef 4-elements het volgende:
Ik vind haar eigenlijk helemaal niet zo leuk haha. Tijdje op insta gevolgd maar ze heeft iets wat irriteertquote:Op woensdag 27 december 2023 15:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Deze dan gewoon inruilen voor een mooi kleinkunst-/popliedje van zijn kleindochter![]()
![]()
(wmb een van deze twee nummers)
Schijtplaat over die princessen en die wazige sneeuwpopquote:
quote:Op woensdag 27 december 2023 15:02 schreef Gretzl het volgende:
@:bomenverzameling verwisselde je nu net bewust V&K met AdeM om te kijken hoeveel mensen het door hadden?![]()
Nou.....quote:
Into the groovequote:Op woensdag 27 december 2023 15:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou.....
Borderline, Live to Tell, Justify my love, like a prayer.... nee geen top 5 dus.
Madanna & Elsaquote:Op woensdag 27 december 2023 15:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Schijtplaat over die princessen en die wazige sneeuwpop
ja dat bedoel ik. er zijn met gemak 10 goede liedjes van Madonna te bedenken.quote:
Ik prefereer de 80's Madonnaquote:
Music niet vergetenquote:Op woensdag 27 december 2023 15:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou.....
Borderline, Live to Tell, Justify my love, like a prayer.... nee geen top 5 dus.
Ik zou zeggenquote:Op woensdag 27 december 2023 15:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou.....
ja deze is ook mooi, zeker. Ray of light kan ik ook goed hebben.quote:
Ah, smaken... misschien een beetje hetzelfde als wat je hebt/had met Aafke.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind haar eigenlijk helemaal niet zo leuk haha. Tijdje op insta gevolgd maar ze heeft iets wat irriteert
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 27 december 2023 15:45 schreef MTheBassman het volgende:
update: heb de politie gebeld en ze zei dat het waarschijnlijk een bluf is maar dat ik wel mijn oude discord account moet reporten. De kans is zeer klein dat ze al mn gegevens hebben.
Rare foto van John Milesquote:Op woensdag 27 december 2023 15:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Music niet vergeten
[ afbeelding ]
Tja ik dus niet. Wel top 5 denk ik, maar geen top 3.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik zou zeggen
1. Like a Prayer
2. Live To Tell
3. Frozen
Hij is natuurlijk al een tijdje dood he, dat doet wat met je.quote:
Ik sta ertusseninquote:Op woensdag 27 december 2023 15:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ah, smaken... misschien een beetje hetzelfde als wat je hebt/had met Aafke.![]()
Kan gewoon niet altijd raak zijn met NLtalige artiesten, dat heb ik zelf ook. Een stem, uitstraling of gewoon de basic songwriting moet je nu eenmaal liggen. Het kunnen de kleinste dingen zijn die teveel irriteren om het nog leuk te vinden idd
Behoorde jij nu ook tot het grotere kamp van de MEAU-haters, of join je mijn (eenzame) fanclubje? Of sta je eerder tussenin
quote:Op woensdag 27 december 2023 15:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Leukste madonna vind ik denk ik meet her at the loveparade
Nick, Simon & Garfunkel!quote:Op woensdag 27 december 2023 15:48 schreef alopio het volgende:
Hoe nick en simon een soort Nederlandse s & g wilden zijn werd gewoon genant op een gegeven moment
Daar ging ik ook wel vanuit, meestal proberen ze je dan te overhalen iets te installeren of bitcoin te sturen en dan ben je verder van huis.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:45 schreef MTheBassman het volgende:
update: heb de politie gebeld en ze zei dat het waarschijnlijk een bluf is maar dat ik wel mijn oude discord account moet reporten. De kans is zeer klein dat ze al mn gegevens hebben.
Ik vond dat ze de liedjes wel mooi zongen. Maar ze zijn natuurlijk geen S&G.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:48 schreef alopio het volgende:
Hoe nick en simon een soort Nederlandse s & g wilden zijn werd gewoon genant op een gegeven moment
Dat werd het niet, dat was het vanaf het begin al.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:48 schreef alopio het volgende:
Mijn favoriete band is Nederlands!quote:Op woensdag 27 december 2023 15:49 schreef Gunner het volgende:
Valt me op dat nederladandse artiesten niet veel fans habben hier
S&F
N&S
The Cats
Maar op een soort foute manierquote:Op woensdag 27 december 2023 15:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat werd het niet, dat was het vanaf het begin al.
Fans van the Cats zitten op Radio5quote:Op woensdag 27 december 2023 15:49 schreef Gunner het volgende:
S&F
N&S
The Cats
Help me eraan herinneren dat we komend jaar wel op tijd Wies (extra) gaan pluggen bij verschillende Radio 2 dj's. Ze staan al met 2 nummers op de keuzelijst, dus hoeven ze alleen nog een laatste zetje te gevenquote:Op woensdag 27 december 2023 15:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik sta ertusseninen zelfde bij aafke. Geen enorme hater meer
Die van mij ookquote:Op woensdag 27 december 2023 15:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mijn favoriete band is Nederlands!
Ik vind Nick altijd een beetje griezelig, en nu die solo is nog meerquote:Op woensdag 27 december 2023 15:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vond dat ze de liedjes wel mooi zongen. Maar ze zijn natuurlijk geen S&G.
Dat heb je niet goed opgemerkt. Er is ook een middenweg tussen haten en fan zijn. Ik zit meestal op die middenweg. Met wat uitschieters naar boven of naar beneden.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:49 schreef Gunner het volgende:
S&F
N&S
The Cats
Je gaat er Pruissisch van typen!quote:Op woensdag 27 december 2023 15:49 schreef Gunner het volgende:
Wat een goed advies om de site erachter te zetten. Ga ik vanaf nu ook doen.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Daar ging ik ook wel vanuit, meestal proberen ze je dan te overhalen iets te installeren of bitcoin te sturen en dan ben je verder van huis.
Vooralsnog kan ik wel aanraden om te doen wat ik hier zei.
Zeker als je een basiswachtwoord gebruikt met daar steeds voor elke site iets erachter aan (dus als je basiswachtwoord JacoPastoriusGod dat je dan voor fok als wachtwoord JacoPastoriusGodFok gebruikt).
Dat is gewoon ontzettend onveilig.
Dat heb ik met Simon. Die lijkt me onbetrouwbaar.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vind Nick altijd een beetje griezelig, en nu die solo is nog meer
De drummer heeft geen baard?quote:Op woensdag 27 december 2023 15:51 schreef peaceman het volgende:
Zal ik vast het feitje vertellen over het volgende nummer?
Jullie zullen versteld staan!
Inderdaad, blijft gewoon sneu. Fuck haar vader.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:51 schreef Hamlapjes het volgende:
AmyGODIN
Echt veel te vroeg vertrokken van dit bolletje
Amy is een steengoede zangeres verderquote:Op woensdag 27 december 2023 15:51 schreef NailQueen het volgende:
Dit is een van de weinige nummers waar de stem van Amy goed naar voren komt.
Ja ik houd niet van eromheengedraai. Ik kan de naakte feiten altijd wel waarderen.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:51 schreef peaceman het volgende:
Zal ik vast het feitje vertellen over het volgende nummer?
Jullie zullen versteld staan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |