quote:Op woensdag 27 december 2023 15:02 schreef Gretzl het volgende:
@:bomenverzameling verwisselde je nu net bewust V&K met AdeM om te kijken hoeveel mensen het door hadden?![]()
Nou.....quote:
Into the groovequote:Op woensdag 27 december 2023 15:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou.....
Borderline, Live to Tell, Justify my love, like a prayer.... nee geen top 5 dus.
Madanna & Elsaquote:Op woensdag 27 december 2023 15:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Schijtplaat over die princessen en die wazige sneeuwpop
ja dat bedoel ik. er zijn met gemak 10 goede liedjes van Madonna te bedenken.quote:
Ik prefereer de 80's Madonnaquote:
Music niet vergetenquote:Op woensdag 27 december 2023 15:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou.....
Borderline, Live to Tell, Justify my love, like a prayer.... nee geen top 5 dus.
Ik zou zeggenquote:Op woensdag 27 december 2023 15:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou.....
ja deze is ook mooi, zeker. Ray of light kan ik ook goed hebben.quote:
Ah, smaken... misschien een beetje hetzelfde als wat je hebt/had met Aafke.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind haar eigenlijk helemaal niet zo leuk haha. Tijdje op insta gevolgd maar ze heeft iets wat irriteert
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 27 december 2023 15:45 schreef MTheBassman het volgende:
update: heb de politie gebeld en ze zei dat het waarschijnlijk een bluf is maar dat ik wel mijn oude discord account moet reporten. De kans is zeer klein dat ze al mn gegevens hebben.
Rare foto van John Milesquote:Op woensdag 27 december 2023 15:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Music niet vergeten
[ afbeelding ]
Tja ik dus niet. Wel top 5 denk ik, maar geen top 3.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik zou zeggen
1. Like a Prayer
2. Live To Tell
3. Frozen
Hij is natuurlijk al een tijdje dood he, dat doet wat met je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |