Denk dat de deelnemers het al weten maar niets naar buiten mogen brengen.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:14 schreef freaky40 het volgende:
Ja dat het begon, maar weten de deelnemers dat al dat ze er in komen. Dat lijkt me nog te vroeg.
Je hoeft ook geen biefstuk te lusten om bij de slager te werken.quote:Op woensdag 27 december 2023 18:32 schreef ledn81 het volgende:
Ik ben zo benieuwd wie de mods gaan worden.![]()
Ik gluurde in ander topic en zag een eerdere mod zich nu alweer afvragen waarom deze serie een vervolg krijgt.
Waarom zet je zo iemand als mod in bij deze RLS
Hoever van te voren zou dat bekend worden bij de deelnemers denk je?quote:Op woensdag 27 december 2023 14:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat de deelnemers het al weten maar niets naar buiten mogen brengen.
En wie zich er niet aan houdt, kan het schudden.
Die zijn misschien al bezig in A'dam ?quote:Op woensdag 27 december 2023 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoever van te voren zou dat bekend worden bij de deelnemers denk je?
Dat zou ook maar zo kunnen. Ben wel heel benieuwd of ze nog in quarantaine gaan voor ze naar binnen gaan of het risico lopen dat mensen ziek binnen komen en de boel aansteken.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die zijn misschien al bezig in A'dam ?
Je kunt ook enthousiast zijn over een nieuw seizoen zonder telkens maar te blijven klagen over waarom dit programma bestaat. De mods klaagden altijd over negativiteit in de COS, maar een van de mods is bij voorbaat alweer negatief en snapt niet waarom dit programma een vervolg krijgt.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen biefstuk te lusten om bij de slager te werken.![]()
En laten we wel wezen er waren er maar weinig die de vorige BB goed vonden.
Ik had inderdaad niet verwacht dat er nog een zou komen, maar dan dacht ik meer aan de tegenvallende kijkcijfers en het gedoe naar de familieleden vorig jaar.
Ik ben helemaal niet negatief, ben ook blij dat er weer een nieuw seizoen aan komt. Ik zeg alleen dat ik het niet verwacht had.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Je kunt ook enthousiast zijn over een nieuw seizoen zonder telkens maar te blijven klagen over waarom dit programma bestaat. De mods klaagden altijd over negativiteit in de COS, maar een van de mods is bij voorbaat alweer negatief en snapt niet waarom dit programma een vervolg krijgt.
Tuurlijk nu heb ik het gedaanquote:Op woensdag 27 december 2023 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet negatief, ben ook blij dat er weer een nieuw seizoen aan komt. Ik zeg alleen dat ik het niet verwacht had.
Jij begint al gelijk weer zo negatief en aanvallend.
Als het morgen droog is zal ik er even langs rijden om te kijken of er al activiteiten zijnquote:Op woensdag 27 december 2023 20:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die zijn misschien al bezig in A'dam ?
Dat het begin januari begon zaten ze er met de kerstdagen al in.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoever van te voren zou dat bekend worden bij de deelnemers denk je?
Dan zullen ze dus misschien er al in zitten nu? Of althans bijna.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat het begin januari begon zaten ze er met de kerstdagen al in.
En dan krijg je die zogenaamde live uitzending een kleine 2 weken later dat ze het huis betreden.
Goede kans, het is proefdraaien, en de foutjes eruit halen.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zullen ze dus misschien er al in zitten nu? Of althans bijna.
Ben benieuwd. Kijken wat het dit jaar gaat worden. Of ze iets anders gaan doen en de coins verdwijnenquote:Op woensdag 27 december 2023 21:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Goede kans, het is proefdraaien, en de foutjes eruit halen.
Nog 18 dagen Child en dan begint hetquote:
Welnee, dat doet een testteam, stond een advertentie van Endemol Shine dat ze testers zochten ook om de belichting uit te lichten en de challenges te testen.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Goede kans, het is proefdraaien, en de foutjes eruit halen.
Nee, denk een paar dagen voor 15 januari, dus die vrijdag er voor.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zullen ze dus misschien er al in zitten nu? Of althans bijna.
Nee dus.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat het begin januari begon zaten ze er met de kerstdagen al in.
En dan krijg je die zogenaamde live uitzending een kleine 2 weken later dat ze het huis betreden.
thnx,quote:Op woensdag 27 december 2023 21:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, denk een paar dagen voor 15 januari, dus die vrijdag er voor.
Had het meer over de bewoners die aan alles moeten wennen.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Welnee, dat doet een testteam, stond een advertentie van Endemol Shine dat ze testers zochten ook om de belichting uit te lichten en de challenges te testen.
Ik ben even langs gegaan. Er werd nu tenminste hard gewerkt want er stonden een stuk of tien auto's op de parkeerplaats plus een paar grote gele zeecontainers. Ook waren ze de bekabeling naar de studio aan het aanleggen.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:11 schreef Hunter het volgende:
[..]
Als het morgen droog is zal ik er even langs rijden om te kijken of er al activiteiten zijn
Fijn dat je langs bent gegaan om te kijken en ons op de hoogte te brengen.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:15 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik ben even langs gegaan. Er werd nu tenminste hard gewerkt want er stonden een stuk of tien auto's op de parkeerplaats plus een paar grote gele zeecontainers. Ook waren ze de bekabeling naar de studio aan het aanleggen.
Maar het zag er nog steeds niet naar uit dat ze er klaar voor zijn.
Ja, zullen vast op tijd klaar zijn.quote:Op donderdag 28 december 2023 13:22 schreef freaky40 het volgende:
Tuurlijk gaan ze het redden, ze werken dag en nacht door als het moet.
Nah viel volgens mij wel mee???quote:Op woensdag 27 december 2023 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen biefstuk te lusten om bij de slager te werken.![]()
En laten we wel wezen er waren er maar weinig die de vorige BB goed vonden.
Ik had inderdaad niet verwacht dat er nog een zou komen, maar dan dacht ik meer aan de tegenvallende kijkcijfers en het gedoe naar de familieleden vorig jaar.
Hey Irethquote:Op donderdag 28 december 2023 17:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nah viel volgens mij wel mee???
Ik kan iig niet wachten!!![]()
Staat het subforum al klaar???
Geloven ze in Nederland nog in Covid ??? (grapje)quote:Op woensdag 27 december 2023 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou ook maar zo kunnen. Ben wel heel benieuwd of ze nog in quarantaine gaan voor ze naar binnen gaan of het risico lopen dat mensen ziek binnen komen en de boel aansteken.
Het is hier momenteel heel erg, maar geen maatregelen. Maar ik kan mij voorstellen als ze zo programma gaan maken ze wel voorzorgsmaatregelen nemen zodat straks niet iedereen ziek isquote:Op donderdag 28 december 2023 18:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geloven ze in Nederland nog in Covid ??? (grapje)
Had ook te maken dat er nog een EJVJL was en eigenlijk veel leuker omdat daar meer gebeurde. Als je dat vergeleek met BB vorig jaar was het wel erg saai, ook de deelnemers waren minder uitgesproken.quote:Op donderdag 28 december 2023 17:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nah viel volgens mij wel mee???
Ik kan iig niet wachten!!![]()
Staat het subforum al klaar???
EJVJL volgde ik wel, maar geen COS. Dat wel bij BB en ik vond persoonlijk BB leuker. Bij EJVJL ben ik halverwege afgehaakt en op het einde weer ingevallen qua kijken.quote:Op donderdag 28 december 2023 18:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Had ook te maken dat er nog een EJVJL was en eigenlijk veel leuker omdat daar meer gebeurde. Als je dat vergeleek met BB vorig jaar was het wel erg saai, ook de deelnemers waren minder uitgesproken.
Dat gaat dus niet gebeurenquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:42 schreef Koos1958 het volgende:
Ik hoop dat er deze keer 1 grote slaapkamer is zodat er geen kamer tegen kamer gedoe meer ontstaat.
Dat hadden ze in BB Aus. Veel beter.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:42 schreef Koos1958 het volgende:
Ik hoop dat er deze keer 1 grote slaapkamer is zodat er geen kamer tegen kamer gedoe meer ontstaat.
Het programma bestaat iets eens.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:15 schreef freaky40 het volgende:
Vanaf 15 januari weer terug!
https://showbizznetwork.n(...)aanmeldingen-geopend
Dan moet het huis verbouwt worden ....quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet je niet, zou wel eens goed zijn.
Serieus. Wist jij nog dat het bestond? Ik hoorde het pas en allerlei mensen waren volkomen verbaasd.quote:
Het is al weer 4 jaar bezig.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:14 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Serieus. Wist jij nog dat het bestond? Ik hoorde het pas en allerlei mensen waren volkomen verbaasd.
Maar het blijkt dat weinig mensen dat nog wisten. Zag ik pas in een programma. Ik wist het ook niet.quote:
In dit topic weet iedereen hetquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:27 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar het blijkt dat weinig mensen dat nog wisten. Zag ik pas in een programma. Ik wist het ook niet.
Dat tikt niet aan. FOK.nl is leuk maar ik denk niet dat de steun voor BB groots is. De lol is dat zij zelf denken dat ze heel populair zijn begreep ik uit een ander programma.quote:
De lol in dit topic is een beetje dat we dat dan volgenquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:31 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat tikt niet aan. FOK.nl is leuk maar ik denk niet dat de steun voor BB groots is. De lol is dat zij zelf denken dat ze heel populair zijn begreep ik uit een ander programma.
Begrijp ik deels. Maar hoeveel volgers zijn er nog en weten de mensen daarbinnen wel dat het in irl flopt?quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:34 schreef engine het volgende:
[..]
De lol in dit topic is een beetje dat we dat dan volgen
Je gaat toch niet kijken dus waar zeur je eigenlijk over?quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:35 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Begrijp ik deels. Maar hoeveel volgers zijn er nog en weten de mensen daarbinnen wel dat het in irl flopt?
Om te zeuren natuurlijk. Ik was gewoon verbaasd dat iets wat niets is nog steeds wordt uitgezonden. Straks krijg je nog uitzendingen en vreemdgaan op tropische eilanden.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:37 schreef engine het volgende:
[..]
Je gaat toch niet kijken dus waar zeur je eigenlijk over?
quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:39 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Om te zeuren natuurlijk. Ik was gewoon verbaasd dat iets wat niets is nog steeds wordt uitgezonden. Straks krijg je nog uitzendingen en vreemdgaan op tropische eilanden.
Ik wens je heel veel kijkplezier. Heb je ook contact met mensen daar in het huis?quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:42 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Gaan wij hier gewoon verder met uitkijken naar een nieuw seizoen Big Brother.
Ja we zitten de hele dag te appen. Je hebt echt geen idee waar je commentaar op geeft.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:44 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik wens je heel veel kijkplezier. Heb je ook contact met mensen daar in het huis?
Blijkbaar. Maar je kan het ook 24/7 volgen ergens met camera's.?quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ja we zitten de hele dag te appen. Je hebt echt geen idee waar je commentaar op geeft.
Ja.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:57 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Blijkbaar. Maar je kan het ook 24/7 volgen ergens met camera's.?
En je haalt daar voldoening uit? Gewoon mensen volgen in een uiterst rare setting? Heel kwetsbaar ook.quote:
En toch is er nog een aardig groepje mensen die naar de huidige edities van BB kijken, al is het programma geen schim meer van wat het ooit was. Maar als het niet rendabel genoeg zou zijn voor EndemolShine zouden ze er niet nog een seizoen aan vastgeplakt hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:31 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat tikt niet aan. FOK.nl is leuk maar ik denk niet dat de steun voor BB groots is. De lol is dat zij zelf denken dat ze heel populair zijn begreep ik uit een ander programma.
Bijzonder dat het nog geld oplevert idd. Maar jij kijkt dagelijks?quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:36 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
En toch is er nog een aardig groepje mensen die naar de huidige edities van BB kijken, al is het programma geen schim meer van wat het ooit was. Maar als het niet rendabel genoeg zou zijn voor EndemolShine zouden ze er niet nog een seizoen aan vastgeplakt hebben natuurlijk.
Eerste 2 seizoenen van het nieuwe format heb ik wel dagelijks gevold maar afgelopen seizoen was zo slecht qua kandidaten dat ik alweer snel ben afgehaakt. Hoop dat het dit jaar beter is maar ben bang van niet.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:37 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Bijzonder dat het nog geld oplevert idd. Maar jij kijkt dagelijks?
Ruim 400.000 kijkers gemiddeld, voorgaande seizoenen wisten het ook. Maar het wordt niet meer zo gehypet in programma's als RTL Boulevard die wel over andere RTL programma's de mond vol hebben zoals wanneer Expeditie Robinson wekelijks op de TV is, maar bij een grote en dure productie die dagelijks op TV is en op streams is hoor je ze nooit behalve een kort itempje als het weer van start gaat en een aantal maanden er na wie de winnaar is geworden... Zou wel extra traffic geven naar de uitzendingen denk dan zo maar als ze dus wat meer lullen er over en de 'buzz' wat meer gaan ontwikkelen zoals nu vooraf en tijdens het seizoen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:27 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar het blijkt dat weinig mensen dat nog wisten. Zag ik pas in een programma. Ik wist het ook niet.
Dat gaan ze nooit doen, denk ik en hoop ik. Het slaapkamergeroddel en de daarbij horende bondjes maken een groot deel van het programma.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:42 schreef Koos1958 het volgende:
Wat doe je hier eigenlijk als het allemaal zo waardeloos is en volgens jou niet bestaat?quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:44 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik wens je heel veel kijkplezier. Heb je ook contact met mensen daar in het huis?
Kwam het even tegen. Voor mij van geen belang.quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:22 schreef Xilia het volgende:
[..]
Wat doe je hier eigenlijk als het allemaal zo waardeloos is en volgens jou niet bestaat?
Veel aandacht voor iets wat van geen belang isquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:26 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Kwam het even tegen. Voor mij van geen belang.
dat dus..quote:Op woensdag 27 december 2023 20:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Je kunt ook enthousiast zijn over een nieuw seizoen zonder telkens maar te blijven klagen over waarom dit programma bestaat. De mods klaagden altijd over negativiteit in de COS, maar een van de mods is bij voorbaat alweer negatief en snapt niet waarom dit programma een vervolg krijgt.
Ga dan lekker in KLB een topic openen ipv hier de negatieve zeurpiet uit te hangenquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:26 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Kwam het even tegen. Voor mij van geen belang.
3 jaar geleden toch?quote:Op zaterdag 30 december 2023 02:20 schreef freaky40 het volgende:
Ja, die we nooit echt zien want dan staan de streams nog niet aan, terwijl dat het leukste is. Nu moet je dat zien in die dagelijkse knip en plak aflevering/openingaflevering van 15 januari. Als de streams aan gaan zitten ze al enkele dagen in het huis en zijn ze min of meer al aan elkander gewend. Zou nou zo mooi zijn als de streams nu eens eerder dan de eerste aflevering live zouden gaan. Dat is wel eens geweest meen ik. Weet niet of dat bij BB was of bij een andere RLS?
Laat ik dat maar niet doen. Ik ben meer van afdeling nieuws. Ik zal jullie met rust laten.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga dan lekker in KLB een topic openen ipv hier de negatieve zeurpiet uit te hangen
Greys!!quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga dan lekker in KLB een topic openen ipv hier de negatieve zeurpiet uit te hangen
Hey Lav. Voor jou ook een fijne jaarwisseling 😘quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
Eigenlijk verheug ik me wel weer op BB.
En verder alle lui hier een fijne jaarwisseling gewenst x
Zou kunnen, weet ik niet meer. Dat was de eerste na jaren afwezigheid, die met Theo dan. Weet eigenlijk of de streams toen eerder waren dan de eerste 'live' uitzending.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
3 jaar geleden toch?
Of was het 4
quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou kunnen, weet ik niet meer. Dat was de eerste na jaren afwezigheid, die met Theo dan. Weet eigenlijk of de streams toen eerder waren dan de eerste 'live' uitzending.
Ja die jaquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou kunnen, weet ik niet meer. Dat was de eerste na jaren afwezigheid, die met Theo dan. Weet eigenlijk of de streams toen eerder waren dan de eerste 'live' uitzending.
Laviequote:Op zaterdag 30 december 2023 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
Toen was de COS ook echt topquote:Op zondag 31 december 2023 10:43 schreef Hunter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hadden toen live entree en meteen streams
Jij en je dierbaren ook een heel gelukkig maar vooral een heel gezond 2024 toegewenstquote:Op zaterdag 30 december 2023 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
Inderdaad, ik vind dat juist ook leuk aan het spel.quote:Op woensdag 3 januari 2024 12:20 schreef freaky40 het volgende:
Hoop ook niet dat dit gaat gebeuren, dat is het format; bondjes maken, roddel en achterklap, drama en reuring in de tent.
quote:Op woensdag 3 januari 2024 13:14 schreef Ebinas het volgende:
Ff nadenken of ik weer aansluit.
Hoewel als ik nu al ga gluren weet ik mijn eigen antwoord al![]()
15 januari start en livestreams bij Videoland toch?
jij gaat gewoon glurenquote:Op woensdag 3 januari 2024 13:14 schreef Ebinas het volgende:
Ff nadenken of ik weer aansluit.
Hoewel als ik nu al ga gluren weet ik mijn eigen antwoord al![]()
15 januari start en livestreams bij Videoland toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |