Hey Lav. Voor jou ook een fijne jaarwisseling 😘quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
Eigenlijk verheug ik me wel weer op BB.
En verder alle lui hier een fijne jaarwisseling gewenst x
Zou kunnen, weet ik niet meer. Dat was de eerste na jaren afwezigheid, die met Theo dan. Weet eigenlijk of de streams toen eerder waren dan de eerste 'live' uitzending.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
3 jaar geleden toch?
Of was het 4
quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou kunnen, weet ik niet meer. Dat was de eerste na jaren afwezigheid, die met Theo dan. Weet eigenlijk of de streams toen eerder waren dan de eerste 'live' uitzending.
Ja die jaquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou kunnen, weet ik niet meer. Dat was de eerste na jaren afwezigheid, die met Theo dan. Weet eigenlijk of de streams toen eerder waren dan de eerste 'live' uitzending.
Laviequote:Op zaterdag 30 december 2023 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
Toen was de COS ook echt topquote:Op zondag 31 december 2023 10:43 schreef Hunter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hadden toen live entree en meteen streams
Jij en je dierbaren ook een heel gelukkig maar vooral een heel gezond 2024 toegewenstquote:Op zaterdag 30 december 2023 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
Inderdaad, ik vind dat juist ook leuk aan het spel.quote:Op woensdag 3 januari 2024 12:20 schreef freaky40 het volgende:
Hoop ook niet dat dit gaat gebeuren, dat is het format; bondjes maken, roddel en achterklap, drama en reuring in de tent.
quote:Op woensdag 3 januari 2024 13:14 schreef Ebinas het volgende:
Ff nadenken of ik weer aansluit.
Hoewel als ik nu al ga gluren weet ik mijn eigen antwoord al![]()
15 januari start en livestreams bij Videoland toch?
jij gaat gewoon glurenquote:Op woensdag 3 januari 2024 13:14 schreef Ebinas het volgende:
Ff nadenken of ik weer aansluit.
Hoewel als ik nu al ga gluren weet ik mijn eigen antwoord al![]()
15 januari start en livestreams bij Videoland toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |