Had het meer over de bewoners die aan alles moeten wennen.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Welnee, dat doet een testteam, stond een advertentie van Endemol Shine dat ze testers zochten ook om de belichting uit te lichten en de challenges te testen.
Ik ben even langs gegaan. Er werd nu tenminste hard gewerkt want er stonden een stuk of tien auto's op de parkeerplaats plus een paar grote gele zeecontainers. Ook waren ze de bekabeling naar de studio aan het aanleggen.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:11 schreef Hunter het volgende:
[..]
Als het morgen droog is zal ik er even langs rijden om te kijken of er al activiteiten zijn
Fijn dat je langs bent gegaan om te kijken en ons op de hoogte te brengen.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:15 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik ben even langs gegaan. Er werd nu tenminste hard gewerkt want er stonden een stuk of tien auto's op de parkeerplaats plus een paar grote gele zeecontainers. Ook waren ze de bekabeling naar de studio aan het aanleggen.
Maar het zag er nog steeds niet naar uit dat ze er klaar voor zijn.
Ja, zullen vast op tijd klaar zijn.quote:Op donderdag 28 december 2023 13:22 schreef freaky40 het volgende:
Tuurlijk gaan ze het redden, ze werken dag en nacht door als het moet.
Nah viel volgens mij wel mee???quote:Op woensdag 27 december 2023 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen biefstuk te lusten om bij de slager te werken.![]()
En laten we wel wezen er waren er maar weinig die de vorige BB goed vonden.
Ik had inderdaad niet verwacht dat er nog een zou komen, maar dan dacht ik meer aan de tegenvallende kijkcijfers en het gedoe naar de familieleden vorig jaar.
Hey Irethquote:Op donderdag 28 december 2023 17:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nah viel volgens mij wel mee???
Ik kan iig niet wachten!!![]()
Staat het subforum al klaar???
Geloven ze in Nederland nog in Covid ??? (grapje)quote:Op woensdag 27 december 2023 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou ook maar zo kunnen. Ben wel heel benieuwd of ze nog in quarantaine gaan voor ze naar binnen gaan of het risico lopen dat mensen ziek binnen komen en de boel aansteken.
Het is hier momenteel heel erg, maar geen maatregelen. Maar ik kan mij voorstellen als ze zo programma gaan maken ze wel voorzorgsmaatregelen nemen zodat straks niet iedereen ziek isquote:Op donderdag 28 december 2023 18:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geloven ze in Nederland nog in Covid ??? (grapje)
Had ook te maken dat er nog een EJVJL was en eigenlijk veel leuker omdat daar meer gebeurde. Als je dat vergeleek met BB vorig jaar was het wel erg saai, ook de deelnemers waren minder uitgesproken.quote:Op donderdag 28 december 2023 17:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nah viel volgens mij wel mee???
Ik kan iig niet wachten!!![]()
Staat het subforum al klaar???
EJVJL volgde ik wel, maar geen COS. Dat wel bij BB en ik vond persoonlijk BB leuker. Bij EJVJL ben ik halverwege afgehaakt en op het einde weer ingevallen qua kijken.quote:Op donderdag 28 december 2023 18:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Had ook te maken dat er nog een EJVJL was en eigenlijk veel leuker omdat daar meer gebeurde. Als je dat vergeleek met BB vorig jaar was het wel erg saai, ook de deelnemers waren minder uitgesproken.
Dat gaat dus niet gebeurenquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:42 schreef Koos1958 het volgende:
Ik hoop dat er deze keer 1 grote slaapkamer is zodat er geen kamer tegen kamer gedoe meer ontstaat.
Dat hadden ze in BB Aus. Veel beter.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:42 schreef Koos1958 het volgende:
Ik hoop dat er deze keer 1 grote slaapkamer is zodat er geen kamer tegen kamer gedoe meer ontstaat.
Het programma bestaat iets eens.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:15 schreef freaky40 het volgende:
Vanaf 15 januari weer terug!
https://showbizznetwork.n(...)aanmeldingen-geopend
Dan moet het huis verbouwt worden ....quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet je niet, zou wel eens goed zijn.
Serieus. Wist jij nog dat het bestond? Ik hoorde het pas en allerlei mensen waren volkomen verbaasd.quote:
Het is al weer 4 jaar bezig.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:14 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Serieus. Wist jij nog dat het bestond? Ik hoorde het pas en allerlei mensen waren volkomen verbaasd.
Maar het blijkt dat weinig mensen dat nog wisten. Zag ik pas in een programma. Ik wist het ook niet.quote:
In dit topic weet iedereen hetquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:27 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar het blijkt dat weinig mensen dat nog wisten. Zag ik pas in een programma. Ik wist het ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |