quote:Op woensdag 27 december 2023 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het krabt een stukje van het brein waar alleen geluid bij kan.
mooi zo, kan idd erg helpenquote:Op woensdag 27 december 2023 13:31 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja hoor, lief dat je het vraagt
Kostte wel jaren aan medicatie en therapie, maar dan heb je ook wat
quote:Op woensdag 27 december 2023 13:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dit ook gekabbel.En bijna elk liedje van ze lijkt op elkaar. Vind ik dan.
Wat zou verkeerd moeten zijn?quote:
Oh vandaar dat ik het zo goed vindquote:Op woensdag 27 december 2023 13:31 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Zijn een beetje de Dire Straits van nu
DumoulinGod.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Snap de adoratie voor WoD nog altijd niet zo
Van hun oudere werk lijkt wel veel op elkaar ja.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dit ook gekabbel.En bijna elk liedje van ze lijkt op elkaar. Vind ik dan.
Je hebt al oliebollen gebakken?quote:
Einaudi bedoel je? Dat is een Italiaanse componist.quote:
Dat is wel het "probleem" ja, het is best eenheidsworst op een bepaald moment. En om live te zien niet spannendquote:Op woensdag 27 december 2023 13:31 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op woensdag 27 december 2023 13:33 schreef alopio het volgende:
68% van de stemmers op dit nummer is lid van de SGP
Nils Frahm is wel genot ja.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:33 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Einaudi bedoel je? Dat is een Italiaanse componist.
Top-6 hedendaagse componisten:
1. Nils Frahm
2. Jan Swerts
3. Ólafur Arnalds
4. Yann Tiersen
5. Annelie de Vries
6. Ludovico Einaudi, Federico Albanese en nog een paar andere Italianen
Radiohead is live ook niet spannend, maar wel geweldig.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is wel het "probleem" ja, het is best eenheidsworst op een bepaald moment. En om live te zien niet spannend
Paar biertjes en zonsondergang zijn voldoende.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:33 schreef MTheBassman het volgende:
Ik moet WOD echt eens een keertje met wat wiet op luisteren. Volgens mij zou dat een geweldige ervaring zijn.
Die hadden meer variatie imho. Ik vind elk nummer van TWOD uitwisselbaar.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:31 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Zijn een beetje de Dire Straits van nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |