Is al geweestquote:Op woensdag 27 december 2023 12:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vind The Devil's Son wel leuk. Die zal nog komen
De Ilse De Lange act dusquote:Op woensdag 27 december 2023 12:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar ik persoonlijk nooit zo goed tegen kan is dat ie in interviews altijd wil benadrukken dat ie zo normaal is gebleven, waardoor het juist tenenkrommend irritant wordt, een soort act
Rollercoaster nog steeds op 2 geeft mij een indicatie dat er nog steeds een hype om die man isquote:
Dan is Chris Stapleton nog een bluesgod vergeleken met ditquote:Op woensdag 27 december 2023 12:48 schreef alopio het volgende:
Hier mis je echt niks aan als dit er niet instaat
In mijn omgeving vrijwel niemand. Zelf 2x naar concert geweest.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou voor mijn gevoel lijkt iedereen hem goed te vinden.
En Nederland een smakeloos land isquote:Op woensdag 27 december 2023 12:49 schreef ok01 het volgende:
[..]
Rollercoaster nog steeds op 2 geeft mij een indicatie dat er nog steeds een hype om die man is
Dan mis je hoe dat nr inmiddels bij veel mensen geland is als een troostbiedende plaat. Op begrafenissen maar ook als mensen t moeilijk hebben wordt dat echt veel gedraaid. Tis de hype voorbij inmiddels en ik zie m niet snel uit de top 5 wegvallenquote:Op woensdag 27 december 2023 12:49 schreef ok01 het volgende:
[..]
Rollercoaster nog steeds op 2 geeft mij een indicatie dat er nog steeds een hype om die man is
fucking is erg klein dus ik denk het niet nee.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Van Fucking naar Hell zou leuker zijn. Maar Fucking zal wel geen vliegveld hebben (en heet ook anders tegenwoordig).
Die is niet te vergelijken met Vera neequote:Op woensdag 27 december 2023 12:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dan is Chris Stapleton nog een bluesgod vergeleken met dit
Daar was ik me al van bewustquote:Op woensdag 27 december 2023 12:50 schreef alopio het volgende:
[..]
En Nederland een smakeloos land is
Ik vind Chris Stapleton best goed.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dan is Chris Stapleton nog een bluesgod vergeleken met dit
Die wel ja. Dat nummer.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:49 schreef ok01 het volgende:
[..]
Roller Coaster is wel oprecht een goed nummer. Snap wel dat die zo hoog staat.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:49 schreef ok01 het volgende:
[..]
Wellesquote:
Nouja dit was wel een bluesy nummerquote:Op woensdag 27 december 2023 12:50 schreef alopio het volgende:
[..]
Die is niet te vergelijken met Vera nee
oh ja, heb haar een tijd terug ook live gezien. Was een prima optredenquote:Op woensdag 27 december 2023 12:50 schreef ok01 het volgende:
Ik kan Anouk steeds meer waarderen sinds ik haar live heb gezien dit jaar
Mijn eerste gitaarlesquote:Op woensdag 27 december 2023 12:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Roller Coaster is wel oprecht een goed nummer. Snap wel dat die zo hoog staat.
Ik ook laatst in 1997 in Ommenquote:Op woensdag 27 december 2023 12:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
oh ja, heb haar een tijd terug ook live gezien. Was een prima optreden
Zeker! En hier in Overijssel hebben we ook nog het plaatsje Rectum.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
fucking is erg klein dus ik denk het niet nee.
Heeft iemand ook van de anale driehoek in België gehoord? het zijn drie plekken echt dichtbij mekaar die Kontich, Reet en Aartselaar heten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |