ja hij is bijna dood he?!quote:Op woensdag 27 december 2023 10:54 schreef MTheBassman het volgende:
uhm wat, dit is 495 plekken gestegen
Eckte koptelefoon FTWquote:
Ga nou niet lopen jinxen he.quote:
Ik weet alleen maar iets ondat ik op een nieuwsitem over die jongen hoorde en omdat er reclame wordt gemaakt voor die musical.quote:Op woensdag 27 december 2023 10:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nja gezien die verhaspelingen van z'n naam
Bijnadoodbonusquote:Op woensdag 27 december 2023 10:54 schreef MTheBassman het volgende:
uhm wat, dit is 491 plekken gestegen
Geen rechten hebben is zo 2009quote:
Vervroegde dodenbonus?quote:Op woensdag 27 december 2023 10:54 schreef MTheBassman het volgende:
uhm wat, dit is 495 plekken gestegen
Ken je m'n site al uit je hoofd? Dan ga je winnenquote:Op woensdag 27 december 2023 10:53 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik moet vandaag ook nog even naar de Intratuin, een een top 2000 quiz in de kroeg vanavond.
Druk, druk druk.
of gewoon een goed nummer van een andere artiestquote:Op woensdag 27 december 2023 10:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hier had ook Jan klaasen de trompetter kunnen staan
Heb je al professionele hulp gecontacteerd?quote:Op woensdag 27 december 2023 10:54 schreef alopio het volgende:
Ik ken een meisje van 20 met een crush op Rob de Nijs
Verbaast me niks gezien de situatie op de wereld nu. En de toestand van Rob zelf.quote:Op woensdag 27 december 2023 10:54 schreef MTheBassman het volgende:
uhm wat, dit is 491 plekken gestegen
Afscheidsconcertbonusquote:
Ja, zeg dat wel. Ik heb vanavond ook m’n traditionele Derde Kerstdagquiz in Zeeuw-Vlaanderen. Te leuk om daar niet aan mee te doen, ook al zou ik me net zo hard vermaken met een extra avondje Top 2000quote:Op woensdag 27 december 2023 10:53 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik moet vandaag ook nog even naar de Intratuin, een een top 2000 quiz in de kroeg vanavond.
Druk, druk druk.
Pioneer?quote:
Graag wisselen met zijn Elton John-cover dit jaquote:
Ze zoekt het maar uit, ze valt sowieso op 60 plus (no joke)quote:Op woensdag 27 december 2023 10:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb je al professionele hulp gecontacteerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |