Wist niet dat ze summertime ook had getoverd. Hier had ook 13 beaches kunnen staanquote:
Dat heb ik een uur geleden al losgelatenquote:Op woensdag 27 december 2023 10:52 schreef Berkery het volgende:
'Oja, ik moet ook nog werken'-moment
Die heeft om onverklaarbare redenen een veel betere conditie dan ikquote:
Waarschijnlijk omdat ze wegrent van je?quote:Op woensdag 27 december 2023 10:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die heeft om onverklaarbare redenen een veel betere conditie dan ik
Je kunt natuurlijk met oortjes in naar de supermarktquote:Op woensdag 27 december 2023 10:52 schreef Zorro het volgende:
Ik moet nog ff snel naar de supermarkt. En er komt nog wel een goed uur aan.
Oh Well...
Of gewoon niet mogelijk zijn.quote:Op woensdag 27 december 2023 10:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens er moet echt een keer een antidooreenslotjeheenpostwaarschuwing op fok komen
Ik moet vandaag ook nog even naar de Intratuin, een een top 2000 quiz in de kroeg vanavond.quote:Op woensdag 27 december 2023 10:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat heb ik een uur geleden al losgelaten
Nja gezien die verhaspelingen van z'n naamquote:
@Zorro is old school.quote:Op woensdag 27 december 2023 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk met oortjes in naar de supermarkt
Als je het echt druk hebt zeg je dat niet drie keer.quote:Op woensdag 27 december 2023 10:53 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik moet vandaag ook nog even naar de Intratuin, een een top 2000 quiz in de kroeg vanavond.
Druk, druk druk.
Intratuinquote:Op woensdag 27 december 2023 10:53 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik moet vandaag ook nog even naar de Intratuin, een een top 2000 quiz in de kroeg vanavond.
Druk, druk druk.
Da's ook waar. Ik denk niet dat die heel snel geleverd wordwen als ik die nu bestel he?quote:Op woensdag 27 december 2023 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk met oortjes in naar de supermarkt
Ho, dont go there!quote:
Gewoon geen rechten hebbenquote:Op woensdag 27 december 2023 10:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens er moet echt een keer een antidooreenslotjeheenpostwaarschuwing op fok komen
Weet je zeker dat je vandaag naar de Intratuin gaat. #viesdrukquote:Op woensdag 27 december 2023 10:53 schreef Berkery het volgende:
[..]
Druk, druk druk.
Ademnood?quote:
Als clip in Top 2000 quiz bonus volgend jaar in keuzelijst pleasequote:Op woensdag 27 december 2023 10:53 schreef Gretzl het volgende:
Hier had ook Venice Bitch kunnen staan
ja hij is bijna dood he?!quote:Op woensdag 27 december 2023 10:54 schreef MTheBassman het volgende:
uhm wat, dit is 495 plekken gestegen
Eckte koptelefoon FTWquote:
Ga nou niet lopen jinxen he.quote:
Ik weet alleen maar iets ondat ik op een nieuwsitem over die jongen hoorde en omdat er reclame wordt gemaakt voor die musical.quote:Op woensdag 27 december 2023 10:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nja gezien die verhaspelingen van z'n naam
Bijnadoodbonusquote:Op woensdag 27 december 2023 10:54 schreef MTheBassman het volgende:
uhm wat, dit is 491 plekken gestegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |