quote:Op woensdag 27 december 2023 10:34 schreef alopio het volgende:
Wat naar dat nu net vandaag de mail eruit ligt vandaag
Alles went, behalve een Twent.quote:Op woensdag 27 december 2023 10:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In het verleden heb ik dat regelmatig gedaan. Volgens wordt het in Twente nog steeds regelmatig gedaan.
Dag Eusquote:Op woensdag 27 december 2023 10:35 schreef Szura het volgende:
Mogen we Deventer trouwens al vaarwel zeggen?
Ik kwam laatst tijdens een rondje lopen een keer een groep tegen. Moest even diep graven wat het ook al weer wasquote:Op woensdag 27 december 2023 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof iemand aan klootschieten doet tegenwoordig
Ja wel irritant, maar goed. Heb vandaag al genoeg gedaan op werk. Niet druk dus tijd om beetje te fokkenquote:
Water heeft al wel hoger gestaanquote:Op woensdag 27 december 2023 10:35 schreef Szura het volgende:
t valt mee hoor, je leert er mee levenquote:
Echt klootschieten. In de omgeving van Weerselo.quote:Op woensdag 27 december 2023 10:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Echt klootschieten of bij @:peaceman ?
Omdopen tot rivier?quote:Op woensdag 27 december 2023 10:35 schreef Szura het volgende:
Met lang haar en rode lippenstiftquote:Op woensdag 27 december 2023 10:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kwam laatst tijdens een rondje lopen een keer een groep tegen. Moest even diep graven wat het ook al weer was
Ja altijd kutten met GIF's via mobiel.quote:
Wij zitten veilig in Twente. Denk ik.quote:Op woensdag 27 december 2023 10:35 schreef Szura het volgende:
Is wel een ding in twenteland toch?quote:Op woensdag 27 december 2023 10:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Echt klootschieten. In de omgeving van Weerselo.
Ben je niet in de war met het wat hippere petanquequote:Op woensdag 27 december 2023 10:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kwam laatst tijdens een rondje lopen een keer een groep tegen. Moest even diep graven wat het ook al weer was
In Deventer aan zee?quote:Op woensdag 27 december 2023 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Als Deventer verzuipt, mag ik dan mijn geboorteplaats veranderen?
Atlantisquote:Op woensdag 27 december 2023 10:37 schreef alopio het volgende:
[..]
In Deventer aan zee?
Deventer Island?
deze valt best nog meequote:Op woensdag 27 december 2023 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Bryan Adams helemaal kut
Sjeudeboelenquote:Op woensdag 27 december 2023 10:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met het wat hippere petanque
Ach frisse lucht en beweging. Ik keur het goedquote:Op woensdag 27 december 2023 10:37 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb 6 km gewandeld.
Ik denk dat ik 5 gram vet heb verbrand, maar ik heb ook 5 liter water geabsorbeerd, dus netto had het geen enkele zin.
Net als het hele leven zeg maar
Bryan schreef er dit nummer over.quote:Op woensdag 27 december 2023 10:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kwam laatst tijdens een rondje lopen
Ik heb vandaag een paar km opwaarts gefietst omdat ik geen waterfiets hebquote:Op woensdag 27 december 2023 10:37 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb 6 km gewandeld.
Ik denk dat ik 5 gram vet heb verbrand, maar ik heb ook 5 liter water geabsorbeerd, dus netto had het geen enkele zin.
Net als het hele leven zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |