Atlantisquote:Op woensdag 27 december 2023 10:37 schreef alopio het volgende:
[..]
In Deventer aan zee?
Deventer Island?
deze valt best nog meequote:Op woensdag 27 december 2023 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Bryan Adams helemaal kut
Sjeudeboelenquote:Op woensdag 27 december 2023 10:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met het wat hippere petanque
Ach frisse lucht en beweging. Ik keur het goedquote:Op woensdag 27 december 2023 10:37 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb 6 km gewandeld.
Ik denk dat ik 5 gram vet heb verbrand, maar ik heb ook 5 liter water geabsorbeerd, dus netto had het geen enkele zin.
Net als het hele leven zeg maar
Bryan schreef er dit nummer over.quote:Op woensdag 27 december 2023 10:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kwam laatst tijdens een rondje lopen
Ik heb vandaag een paar km opwaarts gefietst omdat ik geen waterfiets hebquote:Op woensdag 27 december 2023 10:37 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb 6 km gewandeld.
Ik denk dat ik 5 gram vet heb verbrand, maar ik heb ook 5 liter water geabsorbeerd, dus netto had het geen enkele zin.
Ik moet zeggen dat Tukkers wel een volk apart kunnen zijn naar mijn ervaring. Althans, toen ik in Enschede woonde was dat mijn ervaring. Kan best zijn dat het verschilt in andere plekken in Twente hoorquote:
Tot aan dit album was het prima.quote:Op woensdag 27 december 2023 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee. Klootschieten is petanque vior mensen die wat van de omgeving willen zienquote:Op woensdag 27 december 2023 10:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met het wat hippere petanque
Ja volgens mij zijn hier verenigingen en wedstrijden. Wij stonden vroeger op de camping in Weerselo en daar werd het heel veel gedaan.quote:Op woensdag 27 december 2023 10:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Is wel een ding in twenteland toch?
Ach frisse lucht en beweging. Ik keur het goedquote:Op woensdag 27 december 2023 10:37 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb 6 km gewandeld.
beetje radio 10 gold vibes ditquote:
dit is wel al een eeuwigheid geleden hoor...quote:Op woensdag 27 december 2023 10:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja volgens mij zijn hier verenigingen en wedstrijden. Wij stonden vroeger op de camping in Weerselo en daar werd het heel veel gedaan.
In Rotterdam schieten ze wel, maar niet met klootquote:Op woensdag 27 december 2023 10:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja volgens mij zijn hier verenigingen en wedstrijden. Wij stonden vroeger op de camping in Weerselo en daar werd het heel veel gedaan.
jij vind er geen bryan?quote:Op woensdag 27 december 2023 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat staat er toch ook? 'Vroeger'quote:Op woensdag 27 december 2023 10:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
dit is wel al een eeuwigheid geleden hoor...
Daarbuiten ook wel.quote:Op woensdag 27 december 2023 10:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Is wel een ding in twenteland toch?
En zijn kostuumquote:Op woensdag 27 december 2023 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe is het hier? Werd ik nog gemist?quote:
tis nog vroeg, sorryquote:Op woensdag 27 december 2023 10:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook? 'Vroeger'
Nederland is groter dan de randstad.quote:
Godzijdank welquote:Op woensdag 27 december 2023 10:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nederland is groter dan de randstad.
ja bij Rebbelion liesquote:Op woensdag 27 december 2023 10:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe is het hier? Werd ik nog gemist?
Hij mag er wel eerder een eind aan Bryan jaquote:Op woensdag 27 december 2023 10:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
jij vind er geen bryan?
(ik ook niet trouwens)
Gelukkig wel, maar ik denk dat als je het hier vraagt 90% geen idee heeftquote:Op woensdag 27 december 2023 10:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nederland is groter dan de randstad.
Slordig van me ... Dan wordt het: Billy Queenquote:Op woensdag 27 december 2023 03:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mister? Meer queen of wat dan ook.
Die staat er heul niet inquote:
Enschede aan zee? scheelt ons heel wat reistijdquote:Op woensdag 27 december 2023 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Nederland is binnenkort alles behalve de Randstad, want dat is dan weer zee
Hey scorpiequote:
Tot aan de Zeeuwse Kust.quote:Op woensdag 27 december 2023 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Nederland is binnenkort alles behalve de Randstad, want dat is dan weer zee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |