Ik ben niet in slaap gevallen, maar heb meer stekre drank op dan de afgleopen 2 jaarquote:Op woensdag 27 december 2023 03:27 schreef ok01 het volgende:
Ik was net redelijk dronken in slaap gevallen![]()
Maar maak gelukkig nog Peter Gunn mee
Goedemorgen.quote:
Mister? Meer queen of wat dan ook.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:31 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat gaat goedkomen. Totnutoe is @:billdauterive met afstand MISTER MUZ TOP 2024
Al een paar uurtjes beste Bill.Jij dan ?quote:
quote:Op woensdag 27 december 2023 03:48 schreef ok01 het volgende:
Oke mijn half bezopen kop gaat nog even een paar uur slaap pakken
Tot snel mensen
Ik had twee vrienden uitgenodigd. Eentje was ziek, dus kwam de partner ook niet. Omdat ik alleen was, had ik dat in een lokale queer groep gezegd. 3 mensen kwamen langs. Eentje ging rond 3 uur weg (de andere twee rond 10 uur). Super gezellig. Ik heb meer sterke drank op dan het afgelopen jaarquote:Op woensdag 27 december 2023 03:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Al een paar uurtjes beste Bill.Jij dan ?
Slaap ze maat!!quote:Op woensdag 27 december 2023 03:48 schreef ok01 het volgende:
Oke mijn half bezopen kop gaat nog even een paar uur slaap pakken
Tot snel mensen
quote:Op woensdag 27 december 2023 03:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had twee vrienden uitgenodigd. Eentje was ziek, dus kwam de partner ook niet. Omdat ik alleen was, had ik dat in een lokale queer groep gezegd. 3 mensen kwamen langs. Eentje ging rond 3 uur weg (de andere twee rond 10 uur). Super gezellig. Ik heb meer sterke drank op dan het afgelopen jaarZo lekker slapen
Dat is heel slimquote:Op woensdag 27 december 2023 03:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb het deze kerst bij Leffe tripel gehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |