Ja, er komt, buiten de Zeeuwse meisjes, maar weinig goeds uit Zeelandquote:Op woensdag 27 december 2023 10:31 schreef EDMAN- het volgende:
Ik kom uit Zeeland. Wat ik zou doen? Huilen
Ik voel dat tegenwoordig men niet echt meer een klootzak genoemd wordt. Althans niet in mijn omgevingquote:Op woensdag 27 december 2023 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen die denken dat klootzak een scheldwoord is
Kijk er inderdaad al niet meer van op als klanten me zo noemenquote:Op woensdag 27 december 2023 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Lichaamsdeel inderdaadquote:Op woensdag 27 december 2023 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie zijn dat?quote:
Klopt. Terneuzen had wel de grootste coffeeshop van Nederland.quote:Op woensdag 27 december 2023 10:32 schreef tufkac het volgende:
[..]
Ja, er komt, buiten de Zeeuwse meisjes, maar weinig goeds uit Zeeland
Alsof iemand aan klootschieten doet tegenwoordigquote:Op woensdag 27 december 2023 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Een klootzak is gewoon een stoffen zak waar je de kloten in bewaard tijdens het klootschieten.
quote:
Is het dan niet klotenzak? Er zitten er met dan 1 in.quote:Op woensdag 27 december 2023 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Een klootzak is gewoon een stoffen zak waar je de kloten in bewaard tijdens het klootschieten.
Is dat ons ook al afgepakt?quote:Op woensdag 27 december 2023 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof iemand aan klootschieten doet tegenwoordig
Keep the soul alive?quote:Op woensdag 27 december 2023 10:34 schreef MTheBassman het volgende:
'listen to the music'
ja wat denk je dat ik aan het doen ben?
In het verleden heb ik dat regelmatig gedaan. Volgens wordt het in Twente nog steeds regelmatig gedaan.quote:Op woensdag 27 december 2023 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pure folklote.quote:Op woensdag 27 december 2023 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |