Uit het raam staren en Top 2000 luisteren.quote:
Die zijn we vergeten gelukkig dus het antwoord op hun vraag is: heel snel, maar ook weer snel vergetenquote:Op woensdag 27 december 2023 10:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar goed dat When WIll I Be Famous van Bros er niet in staat. Zou snel te veel worden
M&M staat er nog wel in natuurlijkquote:Op woensdag 27 december 2023 10:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar goed dat When WIll I Be Famous van Bros er niet in staat. Zou snel te veel worden
Top 2000 luisteren is ook iets doen tochquote:
jouw UI staart in mijn zielquote:
Ja voor mij wel.quote:Op woensdag 27 december 2023 10:24 schreef Zorro het volgende:
Dat van Prince was wat te moeilijk denk ik.
Keer of 6 te vaak zelfsquote:Op woensdag 27 december 2023 10:24 schreef tufkac het volgende:
[..]
M&M staat er nog wel in natuurlijk
Waar heb je zin in?quote:
When I was your man -> I would never take the place of your man.quote:
Geen idee, Calypso wel in ieder geval.quote:Op woensdag 27 december 2023 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben die Curtis Mayfield gecoverd?
Ja maar around the world en dat liedje met die hondquote:
Chubby checker met the twix niet meer zeker?quote:Op woensdag 27 december 2023 10:24 schreef tufkac het volgende:
[..]
M&M staat er nog wel in natuurlijk
Ow scherp... Die link had ik niet gelegdquote:Op woensdag 27 december 2023 10:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
When I was your man -> I would never take the place of your man.
Bauer?quote:
Nee, and Ghostraiders in the sky ook nietquote:Op woensdag 27 december 2023 10:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Chubby checker met the twix niet meer zeker?

Die clip is echt zo lekker random he. Hond die de bus niet in mag vanwege z'n ghettoblaster genotquote:
Doorweekt dior de regen beaam ik ditquote:Op woensdag 27 december 2023 10:28 schreef Gretzl het volgende:
Het is wel het uurtje / ochtend van de everlasting fijne dansplaten!!
Night Fever
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Move on Up! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Get Lucky [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Lets go nuts van Prince dan?quote:Op woensdag 27 december 2023 10:28 schreef tufkac het volgende:
[..]
Nee, and Ghostraiders in the sky ook niet
quote:Op woensdag 27 december 2023 10:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Als ik dat post, komt de @:aivd langs
Fokken natuurlijkquote:Op woensdag 27 december 2023 10:30 schreef PzKpfw het volgende:
Wat zou je doen als er nooit meer een morgen zou zijn?
Gecondoleerdquote:Op woensdag 27 december 2023 10:31 schreef EDMAN- het volgende:
Ik kom uit Zeeland. Wat ik zou doen? Huilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |