Verdomme ik ga m'n belofte toch niet kunnen waarmakenquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik doe nu de belofte dat ik voordat Van Inkel loooos mag gaan al in bed lig, want daar heb ik vanavond sowieso nul energie en goesting meer voor. En moet er redelijk vroeg uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Vleesch noch visch.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:54 schreef TheVulture het volgende:
Morad wil altijd iets te cool doen
quote:
Terwijl, je bent dj bij radio 2.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:54 schreef TheVulture het volgende:
Morad wil altijd iets te cool doen
Dat klinkt heel hoog. Ik had ooit iets van 10500 tijdens een editie, maar dan opgeteld uit alle topics. 2013 of 2014 denk ik. Plus een aantal jaar onafgebroken minimaal 1x in elk topic gepost.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja? Of zit ik helemaal fout qua aantallen? Ik weet dat Dago echt weleens heel hoog zat
4000. Dan ben je tegenwoordig verantwoordelijk voor een 1/3 van de posts op een dag.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:50 schreef alopio het volgende:
[..]
Dago heeft weleens 4000 gehaald dacht ik, Frits ook wel meer
Mijn max was 1000 maar dat haal ik nu (gelukkig) niet meer
Dat is vast wederzijdsquote:
Kan ook minder zijn dan maar hij had echt heel veelquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat klinkt heel hoog. Ik had ooit iets van 10500 tijdens een editie, maar dan opgeteld uit alle topics. Plus een aantal jaar onafgebroken minimaal 1x in elk topic gepost.
heeeeeeel veel in elk gevalquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat klinkt heel hoog. Ik had ooit iets van 10500 tijdens een editie, maar dan opgeteld uit alle topics. 2013 of 2014 denk ik. Plus een aantal jaar onafgebroken minimaal 1x in elk topic gepost.
Killshot is welquote:
Dat is toch ook crazy leip?quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Terwijl, je bent dj bij radio 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |