Triple Karmeliet is hier ook wel favoriet, ja.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nu t toch ober drank gaat. Wat is jullie favo bier?
Tripel karmeliet, paasij en ijndejaarsbier, cuvee des trolls, abbey rave, westfleteren, achelse kluis blond, la trappe isidor en pierremegoggel hier
Dat kun je overal over zeggen hequote:
Mijn favoriet van de meer geijkte bieren is de Rochefort 10. Daarnaast gek op Põhjala zoals gezegd, Maallust vind ik geweldig van Nederlandse bodem, en ik had vorig jaar een op sherry gerijpt biertje van Monte Cristo.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tripel karmeliet, paasij en ijndejaarsbier, cuvee des trolls, abbey rave, westfleteren, achelse kluis blond, la trappe isidor en pierremegoggel hier
nee, heb die ook nooit wat gevonden. Blond bier overigens vaak ook niet.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb dan weer helemaal niks met IPA's
Ik heb überhaupt niets met speciaalbiertjes, zou het zelf nooit kopen. Als ik van iemand zo'n pakketje krijg drink ik het uit fatsoen wel op maar er zijn er maar weinig die me kunnen bekoren. Gelukkig staat er altijd Grolsch koudquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb dan weer helemaal niks met IPA's
Põhjala Loojang (een Barleywine)quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja, best zwaar, maar zo freaking lekker. Ik kan daar echt intens van genieten, beetje lastig te vinden en al helemaal in Zwedenquote:
En celine dionquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:15 schreef Szura het volgende:
Rob komt op de lijst voor 2024
Samen met Bassie
Ja top brouwerij ookquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:18 schreef peaceman het volgende:
[ afbeelding ]
deze vind ik ook erg lekker.
Idd Kate speelde meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |