Ontzettend veel maar dus eigenlijk vrijwel niks.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
Goeienavond lieve mensen. Heb ik wat gemist?
quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Hij raakt het kwijt
Zijn vrijheiiiiid
Laat ik maar ff niet doen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
lees maar ff terug... dan zien we je de 31ste wel weer
Ik dronk in mijn studententijd vaak van die halve liters Phoenix. Spotgoedkoop en loeisterk.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik had vroeger echt alleen maar pils. daarna ben ik echt speciaalbier op een gegeven moment erg lekker gaan vinden. Komt wellicht ook wel omdat daar meer alcohol in zatMaar ik genoot er wel extra van ipv pils.
Zolang als een Zweedse nacht?quote:
Pils is om te klappen, de rest om relax van te genietenquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik had vroeger echt alleen maar pils. daarna ben ik echt speciaalbier op een gegeven moment erg lekker gaan vinden. Komt wellicht ook wel omdat daar meer alcohol in zatMaar ik genoot er wel extra van ipv pils.
Wat een mafkees is het toch eigenlijk.quote:
Nee was geen succes. We zijn ook echt gerepatrieerd. Mensen van ambassade erbij, leeg vliegtuig om ons op te halen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:11 schreef alopio het volgende:
26 december 2023 23:07[/url] schreef Koen66 het volgende:[/b] [..] Klinkt als een top bestemming
Jij hebt duidelijk nooit een halve liter Phoenix gedronken.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:13 schreef alopio het volgende:
[..]
Pils is om te klappen, de rest om relax van te genieten
nooit van gehoord eigenlijk. Ik dronk vaak de klok. Toen ik zeer alcoholistische tendensen begon te krijgen werden dat gewoon domweg gulpener gladiators.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik dronk in mijn studententijd vaak van die halve liters Phoenix. Spotgoedkoop en loeisterk.Dronk jij dat ook?
Ik heb dat met pils, omdat je dan veel drinktquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik word gewoon te snel dronken van zwaardere bieren. Helaas.
Brand IPA vind ik erg fijn.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nu t toch ober drank gaat. Wat is jullie favo bier?
Tripel karmeliet, paasij en ijndejaarsbier, cuvee des trolls, abbey rave, westfleteren en pierremegoggel hier
Maar nog op tijd voor dhr. Van Inkelquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:12 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ontzettend veel maar dus eigenlijk vrijwel niks.
Marco Schuitemaker daarentegenquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:13 schreef hollandia02 het volgende:
Hoog anti Marco gehalte merk ik wel
Ja nog afgezien van z’n verdenkingen, was het altijd al een dubieuze ventquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:13 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wat een mafkees is het toch eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |