Soort van.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nooit een halve liter Phoenix gedronken.
Brugse Zot.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nu t toch ober drank gaat. Wat is jullie favo bier?
Jopen IPAquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tripel karmeliet, paasij en ijndejaarsbier, cuvee des trolls, abbey rave, westfleteren, achelse kluis blond, la trappe isidor en pierremegoggel hier
Nog wel ja..quote:
Dat is idd vergelijkbaar. Gewoon cheapo variant van Grolsch Kanon allebei eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nooit van gehoord eigenlijk. Ik dronk vaak de klok. Toen ik zeer alcoholistische tendensen begon te krijgen werden dat gewoon domweg gulpener gladiators.
Ik kon altijd errug genieten van grimbergen tripel. Westmalle tripel was ook vaak genot.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tripel karmeliet, paasij en ijndejaarsbier, cuvee des trolls, abbey rave, westfleteren, achelse kluis blond, la trappe isidor en pierremegoggel hier
Waar was het?quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee was geen succes. We zijn ook echt gerepatrieerd. Mensen van ambassade erbij, leeg vliegtuig om ons op te halen.
oh ik drink nooit alcoholvrij bier.quote:
world domination is ook fijn.quote:
Ik heb dan weer helemaal niks met IPA'squote:
Kasteel Rougequote:Op dinsdag 26 december 2023 23:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is wel veel goeds verkrijgbaar tegenwoordig in 0.5 en lagerquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh ik drink nooit alcoholvrij bier.
quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Schandaligquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:15 schreef PzKpfw het volgende:
Ik kwam tot de schandalige conclusie dat mijn stemplaat Zondag niet eens in de lijst staat
In mijn omgeving ook veel mensen niet merk ik. Ik vind het heerlijk.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb dan weer helemaal niks met IPA's
Diaan rijdt altijdquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Is wel veel goeds verkrijgbaar tegenwoordig in 0.5 en lager
Nog nooit een goede op danquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb dan weer helemaal niks met IPA's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |