Alice Cooper, Human League, Dubliners, Dylan ...quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:35 schreef PippenScottie het volgende:
Komt er na 12 uur wat moois? Ik overweeg verstandig te zijn en te gaan slapen
Hangt van je smaak af hèquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:35 schreef PippenScottie het volgende:
Komt er na 12 uur wat moois? Ik overweeg verstandig te zijn en re gaan slapen
Heerlijk. Verlang naar de tijd dat ik weer alcohol kan drinkenquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:35 schreef peaceman het volgende:
@:scorpion_17 hier even een karmeliet gepakt
The Human Leaguequote:Op dinsdag 26 december 2023 23:35 schreef PippenScottie het volgende:
Komt er na 12 uur wat moois? Ik overweeg verstandig te zijn en re gaan slapen
En hoequote:Op dinsdag 26 december 2023 23:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
ik had even te weinig actieve herinneringen aan dit nummer, dus beoordeelde deze Anouk net als matig/slecht. Maar het is stiekem toch een van haar allerbeste singles
Ik ken je eigenlijk vooral van de meetingquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:35 schreef FritsFlits het volgende:
Leuk, nog steeds oude bekenden hier
ow ja dat kan natuurlijk niet nu. that sucks mate.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heerlijk. Verlang naar de tijd dat ik weer alcohol kan drinken
Ja tuurlijkquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat je ons nog herkent... je postte altijd zoveel dat ik me vaak afvroeg of je ook wel wat las
Wat heb je onder de leden?quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heerlijk. Verlang naar de tijd dat ik weer alcohol kan drinken
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Zo, sociale activiteiten afgerond. Nu even lekker lang meeluisteren
Longcovid. Alcohol geeft teveel prikkels en leidt al snel tot heftige overprikkeling.quote:
[img]]https://twitter.com/MvR_No_Context[/img]quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |