abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212524544
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 14:49 schreef ophaling10 het volgende:

[..]
dit is de stoute versie:https://archive.ph/5Er7S
  woensdag 21 februari 2024 @ 15:20:53 #277
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_212524992
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 10:00 schreef ophaling10 het volgende:

[..]
heb je nog gekeken op de website binnen het systeem gekeken? een zielig verhaal,ja met een zielig verhaal kun je geen brood kopen,een brood kun je kopen door goed te betalen.
"Uiteindelijk hebben we allemaal hetzelfde doel voor ogen: goede arbeidsvoorwaarden voor onze mensen, bij een financieel gezond PostNL. Want alleen als we financieel gezond zijn kunnen we investeren in onze mensen en in de dienstverlening voor onze klanten. "

Dat zinnetje zegt echt alles he...
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_212525088
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 15:20 schreef V__L_N het volgende:

[..]
"Uiteindelijk hebben we allemaal hetzelfde doel voor ogen: goede arbeidsvoorwaarden voor onze mensen, bij een financieel gezond PostNL. Want alleen als we financieel gezond zijn kunnen we investeren in onze mensen en in de dienstverlening voor onze klanten. "

het volgende bericht dient zich alweer aan in Zeeland,ja ze hebben nu de kans om het goed te regelen,straks is het te laat.
pi_212525940
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 14:49 schreef ophaling10 het volgende:

[..]
dit is de stoute versie:https://archive.ph/5Er7S
Krijg hem niet geopend ;(
pi_212526290
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 16:39 schreef the_X het volgende:

[..]
Krijg hem niet geopend ;(
raar ik wel op diverse browsers,heb de url even naar een mobiel gestuurd,en via Vodafone werkt ook goed.

[ Bericht 5% gewijzigd door ophaling10 op 21-02-2024 17:18:20 ]
pi_212526306
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 16:04 schreef the_X het volgende:
https://www.ad.nl/almelo/(...)-pakketjes~acf04aa4/

Dat zijn best veel pakketjes...
ja dat was" hot " toen, helemaal in orde is ze denk ik niet(soort verslaving)
pi_212527060
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 17:12 schreef ophaling10 het volgende:

[..]
raar ik wel op diverse browsers,heb de url even naar een mobiel gestuurd,en via Vodafone werkt ook goed.
Hmmm, op m'n telefoon doet ie het wel, zal wel aan mijn browser liggen...
pi_212528382
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 17:14 schreef ophaling10 het volgende:

[..]
ja dat was" hot " toen, helemaal in orde is ze denk ik niet(soort verslaving)
Ook wel apart dat je er zo je hele schuur mee vol stouwt. Op de foto zijn alle dozen nog heel, dan wordt het ook wel erg vol ja. Met platstampen of netjes uit elkaar halen hou je veel meer ruimte over.
pi_212532007
Uit het artikel van de Stentor:
quote:
In de gemeente Apeldoorn is de nood het hoogst: in Apeldoorn zelf staan drie vacatures open, in omliggende dorpen Uddel en Oene wordt eveneens een bezorger gezocht. Ook in Kampen worden drie postbezorgers gezocht, evenals in de gemeentes Steenwijkerland (Giethoorn, Oldemarkt en Vollenhove). In Epe staan twee vacatures open, met nog een in Vaassen zoekt ook die gemeente naar drie postbodes.

In zowel Almere als Zwolle worden twee postbezorgers gezocht. In Zeewolde, Hardenberg, Staphorst, Harderwijk, Meppel, Eerbeek, Lochem, Heerde, Wapenveld en Rijssen staat één vacature open.
Het aantal vacatures op de site zegt helemaal niets over het aantal mensen dat ze zoeken, behalve dat ze tenminste een iemand nodig hebben. Per depot staat er een of meerdere vacatures terwijl ze misschien op zoek zijn naar een heel leger aan bezorgers.
pi_212533677
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 06:42 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Het aantal vacatures op de site zegt helemaal niets over het aantal mensen dat ze zoeken, behalve dat ze tenminste een iemand nodig hebben. Per depot staat er een of meerdere vacatures terwijl ze misschien op zoek zijn naar een heel leger aan bezorgers.
Denk dat het ook vele malen hoger ligt, op veel plekken zijn ook wijken uitbesteed,zelfs hele depots.
Populair is het beroep zeker niet meer.
pi_212534829
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 10:22 schreef ophaling10 het volgende:

[..]
Denk dat het ook vele malen hoger ligt, op veel plekken zijn ook wijken uitbesteed,zelfs hele depots.
Werkelijk overal kan je meer verdienen, en dat vaak droog. Dan is de keuze snel gemaakt, of je moet echt van de vrijheid van het beroep houden en niet afhankelijk zijn van het salaris.
pi_212535357
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 10:22 schreef ophaling10 het volgende:

[..]
Ik heb hier in de buurt echt nog niet gehoord van uitbestede wijken of depots, maar ik snap dat uitbesteden ook niet. Hoezo kan PostNL geen mensen vinden maar die bedrijven waar ze het dan aan uitbesteden blijkbaar wel?
pi_212535369
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 11:26 schreef IsItMeOrYou het volgende:
niet afhankelijk zijn van het salaris
meer iets voor hobbyisten.(maar die gaan dit echt niet doen)
pi_212535391
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 12:01 schreef wbwb het volgende:

[..]
Ik heb hier in de buurt echt nog niet gehoord van uitbestede wijken of depots, maar ik snap dat uitbesteden ook niet. Hoezo kan PostNL geen mensen vinden maar die bedrijven waar ze het dan aan uitbesteden blijkbaar wel?
Dat zijn vaak sociale werkplaatsen, met subsidie per werknemer.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_212535398
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 12:01 schreef wbwb het volgende:

[..]
dat zijn van die vage uitzendbureau's etc..https://www.uitzendbureau.nl/beroepsgroep/logistiek/postbezorger
pi_212538147
3 artikelen over onze baas:

"Rouw- en ziekenhuispost komt niet aan; postbezorging in Zeeland is een drama"
https://archive.is/fcsj5

"Slechte postbezorging in Zeeland: minister moet opheldering geven"

https://archive.is/jhdw1

En wie van jullie heeft er geklikt tegen de journalist?! 😜

"Zeeuwse postbezorgers onthullen ware reden achter postcrisis: ‘Ik moet zigzaggend de straat over'"

https://archive.is/v9TUR

Hebben die bezorgers geen wijzigingen doorgeven toen ze een paar maanden ervoor de nieuwe wijken kregen? Ja dan loop je heen en weer door je wijk(en)...

[ Bericht 17% gewijzigd door the_X op 22-02-2024 16:01:47 ]
pi_212538827
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 12:05 schreef ophaling10 het volgende:

[..]
dat zijn van die vage uitzendbureau's etc..https://www.uitzendbureau.nl/beroepsgroep/logistiek/postbezorger
Dat ook, dan krijg je Roemenen die hierheen worden gehaald door een uitzendbureau om post te bezorgen, waarbij van het toch al karige loon ook nog een deel wordt ingehouden voor huisvesting, met 8 man in een klein huisje.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_212539616
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 06:42 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Klopt, er staat voor mijn complete regio zegge en schrijve 1 vacature op de site, terwijl we veel meer mensen tekort komen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_212539755
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2024 15:44 schreef the_X het volgende:
3 artikelen over onze baas:

"Rouw- en ziekenhuispost komt niet aan; postbezorging in Zeeland is een drama"
https://archive.is/fcsj5

"Slechte postbezorging in Zeeland: minister moet opheldering geven"

https://archive.is/jhdw1

En wie van jullie heeft er geklikt tegen de journalist?! 😜

"Zeeuwse postbezorgers onthullen ware reden achter postcrisis: ‘Ik moet zigzaggend de straat over'"

Hebben die bezorgers geen wijzigingen doorgeven toen ze een paar maanden ervoor de nieuwe wijken kregen? Ja dan loop je heen en weer door je wijk(en)...
ik krijg op die stoute links een melding en steeds weer over een captcha
pi_212539841
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2024 15:44 schreef the_X het volgende:

Volgens de woordvoerder van PostNL zijn wij uiteraard allemaal leugenaars en fantasten:

quote:
PostNL heeft de belangrijkste bevindingen uit dit artikel voor publicatie voorgelegd gekregen. ,,Het kan zijn dat sommige postbezorgers niet blij zijn met hun nieuwe route en dat er nog foutjes in zitten”, reageert woordvoerder Dagna Hoogkamer. ,,De ervaring tot nog toe is dat dit zeer incidenteel voorkomt.”
,,Dat postbezorgers veel meer uren moeten werken om alle post bezorgd te krijgen, klopt niet. Dankzij de nieuwe route-indeling is er juist voldoende tijd om de post te bezorgen.
De Georoute Logisch Bezorgen-wijken zitten propvol fouten, dit is zeker NIET incidenteel! Uiteraard hebben wij dit van tevoren aangekaart bij de TL, maar wij kregen te horen dat we maar in zeer beperkte mate wijzigingen mochten doorgeven. Slechts zaken die echt pertinent fout waren, zoals dwars door een sloot lopen, dat konden we doorgeven, en dat zou er dan uit worden gehaald. Maar onhandige zigzagstraten weer omzetten naar logische rondjes, dat mocht niet. Sowieso mocht je geen adressen van het ene naar het andere segment verplaatsen, enkel binnen een segment. Toen Logisch Bezorgen in ging bleek bovendien dat het overgrote deel van onze voorgestelde wijzigingen niet was verwerkt, om onduidelijke redenen, en zonder commentaar. Dus konden we alles nog een keer opnieuw gaan doorgeven. En nog later kregen we te horen dat die eerdere restricties van tafel waren, zodat we nog meer wijzigingen konden doorgeven. En als klap op de vuurpijl kregen we pas te horen dat we in juni NRP2 krijgen, en dat ze de wijken WEER opnieuw gaan indelen zodat ze NOG groter worden! Terwijl sommige wijken nu al 12 tassen op een piekdag hebben. En het allerergste is dat ze de nieuwe routes gaan samenstellen aan de hand van de FOUTE routes van toen we net LB hadden. Dus alle wijzigingen waar we zo veel tijd aan kwijt zijn geweest die worden weer terug gedraaid, en we kunnen weer van voor af aan beginnen.

En dat zo'n woordvoerder met droge ogen beweert dat we dankzij LB juist meer tijd hebben gekregen is helemaal een gotspe! Doordat de omvang van de wijken meer is toegenomen dan de looptijd moeten we juist MEER werk doen in verhoudingsgewijs MINDER tijd!

Is zo'n woordvoerder nou echt zo slecht op de hoogte, of worden deze mensen gewoon betaald om keihard te liegen? De woordvoerder van het Kremlin liegt nog minder hard!
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_212539955
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 15:20 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Helaas denkt PostNL dat je alleen een financieel gezond bedrijf kunt krijgen door de medewerkers op de werkvloer zo veel mogelijk uit te knijpen. Dat dit er toe leidt dat steeds minder mensen dit werk willen doen, dat daardoor steeds meer wijken blijven staan, en dat we daardoor ook de door de ACM opgelegde kwaliteitsdoelen niet meer halen (met miljoenenboetes tot gevolg), en dat dit toch ook niet echt bevorderlijk is voor de continuïteit van dit bedrijf, dat besef lijkt maar steeds niet tot die botte harses door te dringen.
pi_212541169
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 18:12 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]
Helaas denkt PostNL dat je alleen een financieel gezond bedrijf kunt krijgen door de medewerkers op de werkvloer zo veel mogelijk uit te knijpen. Dat dit er toe leidt dat steeds minder mensen dit werk willen doen, dat daardoor steeds meer wijken blijven staan, en dat we daardoor ook de door de ACM opgelegde kwaliteitsdoelen niet meer halen (met miljoenenboetes tot gevolg), en dat dit toch ook niet echt bevorderlijk is voor de continuïteit van dit bedrijf, dat besef lijkt maar steeds niet tot die botte harses door te dringen.
het is net Animal Farm ken je dat?
pi_212544896
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 19:29 schreef ophaling10 het volgende:

[..]
het is net Animal Farm ken je dat?
Alle PostNL-medewerkers zijn gelijk, maar sommige PostNL-medewerkers zijn gelijker dan anderen?
pi_212545508
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 17:59 schreef ophaling10 het volgende:

[..]
ik krijg op die stoute links een melding en steeds weer over een captcha
Dan gebruik jij 1.1.1.1 als DNS. Die Archive mensen hebben ruzie ofzo met Cloudflare, dus doen ze dit zo als je 1.1.1.1 gebruikt :/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')