Sunnekloas wel belangrijkerquote:
Zwarte Piet schijnt wel een belangrijk thema te zijn voor veel mensen.quote:
Altijd al geweten dat het moffen zijnquote:
Zeker. Echt een uitstekende band.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:38 schreef Gretzl het volgende:
Het Goede Doel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
Over de belangrijkste thema's des levens, altijd raak die songteksten![]()
Nog steeds het belangrijkste kinderfeest dat ons land rijk isquote:
Sunneklaasquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:42 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nog steeds het belangrijkste kinderfeest dat ons land rijk is
Ik hoef geen St.Nicolaas discussies, maar wilde wel even meegeven dat Sinterklaas voor de jonge * Gretzl 's het absolute december hoogtepunt was, voordat ie de Top 2000 ontdekte
Gefixtquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:42 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik hoef geen St.Nicolaas discussies, maar wilde wel even meegeven dat Sinterklaas voor de jonge * Gretzl 's het absolute december hoogtepunt was, voordat ie de Top 2000 en de witte trui ontdekte
Was wel genietenquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:43 schreef DecoAoreste het volgende:
En dan Meat Loaf nog. Het houdt niet op.
Al staan er betere nummers op deze plaat. For Crying Out Loud helaas gemist vannacht.
Hier ook hoor. Zo mooi om dat nu met mijn dochter te kunnen vieren.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:42 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik hoef geen St.Nicolaas discussies, maar wilde wel even meegeven dat Sinterklaas voor de jonge * Gretzl 's het absolute december hoogtepunt was, voordat ie de Top 2000 ontdekte
Beste nummer samen met Bat Out Of Hell ja.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:43 schreef DecoAoreste het volgende:
En dan Meat Loaf nog. Het houdt niet op.
Al staan er betere nummers op deze plaat. For Crying Out Loud helaas gemist vannacht.
mijn 3 jarige nichtje vond sinterklaas dit jaar ook echt geweldig. Al die liedjes zingen, pietenpakje aan. Zo leuk om te zienquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:42 schreef Gretzl het volgende:
[..]
nee niet mee eens. Wel minder dan het titelnummer uiteraard.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:43 schreef Zorro het volgende:
Dit is wel een heel mooie van Meatloaf.
Nou is alles van Bat Out Of Hell geweldig. Paradise is nog wel het minste.
Ik wil een stemactie voor All Revved Up With No Place To Go zodat hij de eerste artiest kan worden van wie een volledig album (albums met 1 nummer zoals Tubular Bells tellen niet) in de lijst staatquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:43 schreef Zorro het volgende:
Dit is wel een heel mooie van Meatloaf.
Nou is alles van Bat Out Of Hell geweldig. Paradise is nog wel het minste.
heeft er in de sjempjuns liek al wel een paar gemaakt maar voor de PL wel jaquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
En ook nog hojlund met z'n eerste goal voor man u
TB heeft 2 nrsquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik wil een stemactie voor All Revved Up With No Place To Go zodat hij de eerste artiest kan worden van wie een volledig album (albums met 1 nummer zoals Tubular Bells tellen niet) in de lijst staat
Die moet ook blijven.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:42 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zwarte Piet schijnt wel een belangrijk thema te zijn voor veel mensen.
Zullen wij vriendjes worden?quote:
Ja part 1 en part 2quote:
liefste dan ook na elkaar gedraaidquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik wil een stemactie voor All Revved Up With No Place To Go zodat hij de eerste artiest kan worden van wie een volledig album (albums met 1 nummer zoals Tubular Bells tellen niet) in de lijst staat
Ooit krijg ook jij vrienden hoor.quote:
Scherp.quote:
Nou nee, die staat dan niet juistquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja part 1 en part 2
Part 2 draaien ze niet trouwens toch, in de Top 2000? Dan staat mijn stelling nog steeds.
Ik wil het er niet te lang over hebben verder (politiek dit dat) maar kleurpieten en/of roetveeg is ook wel gewoon prima voor die kids. Die maakt het allemaal niets uit. Het is toch al te laat voor zwarte piet.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:42 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zwarte Piet schijnt wel een belangrijk thema te zijn voor veel mensen.
heb ook helemaal niks met meat loaf hoor.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:44 schreef Gretzl het volgende:
Kitscherige nietszeggend draakje(sorry, geen fan, en niet alleen vanwege z'n slechte artiestennaam)
Ja, en eigenlijk hoort de Ladder ook gewoon in dit rijtje van de GROTE DRIEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Doe maar niet, dan moeten Paradise en Bat Out Of Hell wel erg ver wegzakkenquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
liefste dan ook na elkaar gedraaid
Niks daarvan, ik heb nog voor 20 jaar donkerbruine schmink en dat krijg ik niet op met een paar veegjes per jaar…quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik wil het er niet te lang over hebben verder (politiek dit dat) maar kleurpieten en/of roetveeg is ook wel gewoon prima voor die kids. Die maakt het allemaal niets uit. Het is toch al te laat voor zwarte piet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |