Ik doe niet aan hardlopen, ik loop Kennedymarsenquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:37 schreef PippenScottie het volgende:
Hoeveel kilometers moeten jullie hardlopen om alle decembercalorieen weg te werken?
2 toch? zie dat er een is afgekeurd?quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mun asv is plots wel n leuke wedstrijd met 3 doelpunten van garnacho
40-45 kmquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:37 schreef PippenScottie het volgende:
Hoeveel kilometers moeten jullie hardlopen om alle decembercalorieen weg te werken?
Dat wil ik niet wetenquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:37 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kan best begrijpen als men het overdreven vindt wat ik zeg hoor, maar zo voelt het wel voor mij. Het scheelt gelukkig dat ze er niet heel vaak instaan dus ik kan er ook wel weer mee leven.quote:
quote:
Drie rondjes rond de wereld denk ikquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:37 schreef PippenScottie het volgende:
Naar België ... nee: naar Pluto en terug.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:37 schreef PippenScottie het volgende:
Hele enge referentie ditquote:
Ja klopt. Discutabel. Net aan wel of geen buitenspelquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:38 schreef Isorden het volgende:
[..]
2 toch? zie dat er een is afgekeurd?
Mooie omschrijving van Amerikaanse auto's.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:39 schreef Gretzl het volgende:
Een pakketje schroot met een dun laagje chroom![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Not entirely sure if jokingquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik doe niet aan hardlopen, ik loop Kennedymarsen
De wave!quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:40 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Als het gaat om geld
Als het gaat om vrouwen
Als het gaat om alles wat je lief hebt
Wie kun je dan vertrouwen?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Sinterklaas?quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:38 schreef Gretzl het volgende:
Het Goede Doel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
Over de belangrijkste thema's des levens, altijd raak die songteksten![]()
Limburgers maken geen grappenquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Not entirely sure if joking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |