Rainbolt is bij verre na niet eens de allerbeste geoguessr spelerquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:49 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Echt bizar die Rainbolt hoe snel die weet waar die is
Beetje een typetje hèquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vooral derksen is vervelend en duldt nog minder tegenspraak dan vroeger. En als er ergens onderzoek naar wordt gedaan weet hij al precies hoe t zit
Snap dat het dit jaar lastig voor je wordt, maar in een nieuw editie wellicht toch eens proberen om haar wat vaker mee te pakken. Ik vind Desiree fris en een goede toevoeging aan het gezelschapquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Desiree ook? Die mis ik altijd vanwege t tijdstip
GeoWizard?quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Rainbolt is bij verre na niet eens de allerbeste geoguessr speler
Ik heb Desiree van der Heiden eerlijk gezegd nog niet in actie gezienquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Ja, als je me nu vraagt om een definitieve top-3 te maken zet ik ze er allemaal in. En dat heeft an sich niet zoveel te maken met m'n seksuele voorkeur
Hah, nice. Ik volg Geowizard altijd op YouTube, al vind ik zijn avonturenseries (straight line mission etc) eigenlijk leuker dan de GeoGuessr-dingen. Maar idd geinig spelletje.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik speel in professionele leagues. Ik heb zelfs een yt kanaal waarin ik die dingen erop zetJe mag best een link hebben als je geïnteresseerd bent.
Plemp hem gewoon hierquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik speel in professionele leagues. Ik heb zelfs een yt kanaal waarin ik die dingen erop zetJe mag best een link hebben als je geïnteresseerd bent.
HAHAHA, nee. Zoek maar eens Blinky of Radu C op. Jake Lyons is ook erg goed. Ik zit daarmee in een team in een van de leagues.quote:
Nee dit is niet live, maar wel Live.quote:
Ja ahahaha, deze week nog die naar het noorden lopen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hah, nice. Ik volg Geowizard altijd op YouTube, al vind ik zijn avonturenseries (straight line mission etc) eigenlijk leuker dan de GeoGuessr-dingen. Maar idd geinig spelletje.
Wat is jouw YouTube?quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
HAHAHA, nee. Zoek maar eens Blinky of Radu C op. Jake Lyons is ook erg goed. Ik zit daarmee in een team in een van de leagues.
voor de geinteresseerden: https://www.youtube.com/channel/UCNqZVnysLoCQjC1TTyhhWQwquote:
Ik ben in drukke uren als deze zo gefocust op de muziek en wat er hier in het topic wordt gezegd dat ik eigenlijk ook helemaal geen tijd maak om nog eens een blik te werpen op de streamquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:45 schreef Abrikozentaart het volgende:
ben wel gestopt met kijken naar de Top2000 maar er naar te luisteren. Die beelden uit het cafe zijn echt te erg
Hij is dus (zoals @MTheBassman al enigszins aangaf) eigenlijk helemaal niet zo goed in GeoGuessr, maar hij is er wel bekend mee geworden natuurlijkquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:52 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ja ahahaha, deze week nog die naar het noorden lopen.
Vind die mysteries ook leuk dat die een foto uit de jaren 40 gaat proberen op te zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |