zie reactie onder die van jouquote:
Mooi nu kan ik je reacties lezen met stemquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
voor de geinteresseerden: https://www.youtube.com/channel/UCNqZVnysLoCQjC1TTyhhWQw
Hij is best goed hoor, maar lang niet de bestequote:Op dinsdag 26 december 2023 21:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hij is dus (zoals @:MTheBassman al enigszins aangaf) eigenlijk helemaal niet zo goed in GeoGuessr, maar hij is er wel bekend mee geworden natuurlijk
Wellicht niet zo goed in het snel nee, maar die mysteries toch wel opzich? Dat je vanuit een foto van de jaren 40 een plek kan ontdekken vind ik wel behoorlijk knapquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hij is dus (zoals @:MTheBassman al enigszins aangaf) eigenlijk helemaal niet zo goed in GeoGuessr, maar hij is er wel bekend mee geworden natuurlijk
Hij is wel beter dan ikquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat café kijken op tv is vaak wel geinig maar hoeft niet de hele tijd per se.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit naar de T2000, voor mij enkel de radio en dit topic (meestal)
Jaaaa heldin!quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marco B had er wel eentje gewild
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |