Hier in het noorden nietquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:07 schreef THEFXR het volgende:
slecht weer voorspelt met oud en nieuw.
In bewoonde deel van NL niet (helaas).quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:07 schreef THEFXR het volgende:
slecht weer voorspelt met oud en nieuw.
Dat is jammer, heeft altijd wel wat zo'n ruige oudejaarsavond.quote:
daar maak ik mij geen zorgen om eigenlijk, dat loopt altijd wel los, zelfs in de stromende regenquote:Op woensdag 27 december 2023 07:28 schreef cherrycoke het volgende:
Gaat een stille jaarwisseling worden
Het is hier dan wel wat eerder weer rustig na middernacht. Ook niet erg.quote:Op woensdag 27 december 2023 08:04 schreef mschol het volgende:
[..]
daar maak ik mij geen zorgen om eigenlijk, dat loopt altijd wel los, zelfs in de stromende regen
Carbid is inmiddels ook verboden hierquote:Op woensdag 27 december 2023 08:04 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dat is jammer, heeft altijd wel wat zo'n ruige oudejaarsavond.
En daar trekken de carbid knallers zich ook weinig van aan.
Meen je, is dat waar?quote:Op woensdag 27 december 2023 08:07 schreef halfway het volgende:
[..]
Carbid is inmiddels ook verboden hier
Ja, dat boerenvolk hier ga je er ook niet van weerhouden inderdaadquote:Op woensdag 27 december 2023 08:10 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Meen je, is dat waar?
Hier een 150 meter verderop ligt alweer een enorme bult pallets en een partytent op de plek waar ze altijd carbid knallen. Zal hier in het noorden wel gewoon doorgaan.
in wat voor land leven we eigenlijkquote:Op woensdag 27 december 2023 08:07 schreef halfway het volgende:
[..]
Carbid is inmiddels ook verboden hier
Dat krijg je met dat stadse importvolk wat overal wat over te zeiken heeft.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
in wat voor land leven we eigenlijk![]()
![]()
deze komen mij erg bekend voor.quote:Op woensdag 27 december 2023 06:52 schreef halfway het volgende:
Nostalgie
https://www.vuurwerkmuseum.nl/
En terecht, het is cultureel erfgoed. Dat moet je in stand houden.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat boerenvolk hier ga je er ook niet van weerhouden inderdaad
Mits men het netjes ergens achterin een groot weiland doet inderdaad, dan hebben die mensen hun lol en is de overlast erg klein, prima dus. Helaas blijf je in de praktijk altijd van die randdebieltjes hebben die het op/langs de weg of zelfs in een woonwijk gaan staan doen, daar mag wel eens daadwerkelijk tegen op worden getreden. Maar goed, dat gebeurt al jaren niet en gaat ook niet gebeuren natuurlijk.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En terecht, het is cultureel erfgoed. Dat moet je in stand houden.
Lijkt me niet, geen enkel vuurwerk is nu legaal.quote:Op donderdag 28 december 2023 11:45 schreef KingRadler het volgende:
Ben benieuwd of er vandaag al slachtoffers vallen van legaal vuurwerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |