Oh dat weet ie allang joh.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat stoer dat je dit achter @:nattekat zijn rug om durft te zeggen.
Goed om te horen. En ach, die kilo's zijn er met een uurtje sporten per dag zo weer af joh.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, al die eerste keren dit soort dagen kan echt een ellende zijn. Maar fijn dat het ging, zijn jullie daar ook weer even vanaf.
Ja, ik heb wel relaxe dagen gehad. Eerste kerstdag bij m'n stiefmoeder en de tweede bij m'n moeder. Nu moet ik ongeveer 30 kg af gaan vallen.
Ik heb deze ook gezien, 7/10.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:21 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX.
Rebel Moon - part one: A child of fire.
6/10
Nog niet heel bijzonder.
@:pisces29 graag cijfer voor Michiel Huisman.
Een like.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een ontzettende lul is dat ook.
Ik heb een hekel aan vuurwerk en katten.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:45 schreef GGMM het volgende:
Benji schrok zich gisteren een hoedje vanwege één of andere proleet met vuurwerk.
Vooral knalvuurwerk is echt voor ontzettende tokkies. Van mij mogen ze al die zooi verbieden.
Als je een hekel hebt aan katten neem je geen kat dan heb je er geen last van.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:46 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan vuurwerk en katten.
Dit zijn moeilijke keuzes.
Ware het niet dat veel kattentokkies hun kat naar buiten doen.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je een hekel hebt aan katten neem je geen kat dan heb je er geen last van.
Bij vuurwerk heb je altijd last
Oei dus jij ziet soms katten over straat lopen.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:47 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ware het niet dat veel kattentokkies hun kat naar buiten doen.
En in je tuin schijtenquote:Op woensdag 27 december 2023 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei dus jij ziet soms katten over straat lopen.
Sterkte
Pas als jij hand in hand loopt met tong80quote:Op woensdag 27 december 2023 16:35 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat jullie dit niet kunnen oplossen samen.
Ik vind hem écht niet aardig.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Pas als jij hand in hand loopt met tong80
Die heb ik ook.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind hem écht niet aardig.
Vooral dat niet zelf verantwoordelijkheid nemen voor je eigen acties om vervolgens met droge ogen te beweren dat je mister reflectie bent
Ik vind dat we allemaal maximaal één persoon mogen hebben op het forum met wie we niet door één deur kunnen.
Ik ookquote:Op woensdag 27 december 2023 16:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben ook fel tegen knalvuurwerk.
Vuurwerk is voor tokkies.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat is een uitdaging.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan wil ik je verder nooit meer ruzie zien maken met iemand anders
Je hebt me overtuigd!quote:Op woensdag 27 december 2023 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hoort bij de natuur en is goed voor je plantjes
gelachen maatquote:Op woensdag 27 december 2023 16:17 schreef RamboDirk het volgende:
Bouwpakket boomer @:tong80 en boomer BOA @:GGMM zoeken elkaar weer op.
[ afbeelding ]
Jij denkt dat hij voor tienduizenden euro's per jaar afschiet?quote:Op woensdag 27 december 2023 16:43 schreef Bezsen het volgende:
Ah @:NATTEKAT gaat geld de lucht in schieten en morgen weer huilen dat ie als net afgestudeerde geen huis kan kopen.
Prioriteiten
Ik ga (godverdomme ALWEER) uit eten vanavond, dus ik laat het nog wel even weten (ik app wel even van uit het restaurant)quote:Op woensdag 27 december 2023 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ik ga snacken!quote:Op woensdag 27 december 2023 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat gezel, met wie ga jequote:Op woensdag 27 december 2023 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga (godverdomme ALWEER) uit eten vanavond, dus ik laat het nog wel even weten (ik app wel even van uit het restaurant)
quote:Op woensdag 27 december 2023 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga (godverdomme ALWEER) uit eten vanavond, dus ik laat het nog wel even weten (ik app wel even van uit het restaurant)
Wel eens. Zolang het siervuurwerk maar mag blijven. Dat vind ik altijd wel leuk voor een half uurtje.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stoofpotquote:Op woensdag 27 december 2023 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gelukkig ben je geen Tokkie als je je hond Benji noemt.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:45 schreef GGMM het volgende:
Benji schrok zich gisteren een hoedje vanwege één of andere proleet met vuurwerk.
Vooral knalvuurwerk is echt voor ontzettende tokkies. Van mij mogen ze al die zooi verbieden.
Eat this..............Briljantquote:Op woensdag 27 december 2023 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je een hekel hebt aan katten neem je geen kat dan heb je er geen last van.
Valt niet mee bij jou. Heb je wel een draaideur onder die friettentquote:Op woensdag 27 december 2023 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind hem écht niet aardig.
Vooral dat niet zelf verantwoordelijkheid nemen voor je eigen acties om vervolgens met droge ogen te beweren dat je mister reflectie bent
Ik vind dat we allemaal maximaal één persoon mogen hebben op het forum met wie we niet door één deur kunnen.
Ik haat mezelf ook hoor. Maar ik moet er mee zien te leven. Jij kunt lekker achterbaks niet adrem zijn als ik heb aangekondigd te gaan slapen.quote:
Ik luister nu naar de SNOB-2000. Helaas kan ik jou niet meer op één stemmen.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is zijn kat, zwakzinnige alzheimerpatiënt.quote:Op woensdag 27 december 2023 18:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig ben je geen Tokkie als je je hond Benji noemt.
Kut voor dat beest. Wie heeft de diagnose gesteld ? Kor Sakow ?quote:Op woensdag 27 december 2023 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is zijn kat, zwakzinnige alzheimerpatiënt.
Fuck m'n hart. Tong till he dies.quote:
Bedankt. Jij ookquote:Op woensdag 27 december 2023 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal niet zeggen wat ik nu denk en voel. Je verdient m'n verdriet niet.
Kan geen woorden vinden.
Veel wijsheid en gezondheid.
Dat zou ik echt leuk vindenquote:Op woensdag 27 december 2023 18:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik dat doe noem ik hem Dombo
[..]
Goed ingegrepen Chevy!
Ik kan niet bannen mobielquote:Op woensdag 27 december 2023 18:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik dat doe noem ik hem Dombo
[..]
Goed ingegrepen Chevy!
Zal ik doen.quote:Op woensdag 27 december 2023 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan niet bannen mobiel
@:dombo herinner me morgen even aub
Alles is voor Ba(a)ssie.quote:Op woensdag 27 december 2023 18:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Betalen we ons daar de kolere voor.
Ik ben tegen uitsluiting.quote:Op woensdag 27 december 2023 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan niet bannen mobiel
@:dombo herinner me morgen even aub
Zet nog een slotje. Lang geleden.quote:
Dat is inderdaad best lang geleden!quote:Op woensdag 27 december 2023 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zet nog een slotje. Lang geleden.
Is je vergeven. Je bent hier zelden te zien, dus moet je af en toe jezelf laten zien. Het liefst door de beste VBL-poster aan te pakken. Tsjacka's of Dombodeolifanttepel zetten geen zoden aan de dijk.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best lang geleden!
Ach, het beste is maar om het niet al te persoonlijk te nemen allemaal.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is je vergeven. Je bent hier zelden te zien, dus moet je af en toe jezelf laten zien. Het liefst door de beste VBL-poster aan te pakken. Tsjacka's of Dombodeolifanttepel zetten geen zoden aan de dijk.
Je ziet wel weer wie de rotte appels zijn gezien DRT een ouderwets warm bad isquote:
Sorry vriendquote:Op woensdag 27 december 2023 19:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je ziet wel weer wie de rotte appels zijn gezien DRT een ouderwets warm bad is
Ik haat gezellig. Is ook niet te vertalen.quote:
Slaap lekker Tong.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haat gezellig. Is ook niet te vertalen.
Trusten fefX. R-woud93 (wat een kut namen om goed te spellen) Gurneynogiets, fucking GGMM (Die hem al weer afgetaaid is) vriend Kuckelukukulu en de rest tot merrege. Keep FOK! alive. Laat je niet kisten. Daar zijn we te verstrooid voor.
Welterusten Tongquote:Op woensdag 27 december 2023 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trusten fefX. R-woud93 (wat een kut namen om goed te spellen) Gurneynogiets, fucking GGMM (Die hem al weer afgetaaid is) vriend Kuckelukukulu en de rest tot merrege. Keep FOK! alive. Laat je niet kisten. Daar zijn we te verstrooid voor.
Ja ik kan wel op al je berichten reageren maar in jouw hoofd ben je toch de winnaar.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een witte nacht toegewenst!quote:Op woensdag 27 december 2023 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beest. Ik durf niet meer dan 35 te pakken. Nog altijd bang dat die blessure weer opspeelt.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:25 schreef Oriente het volgende:
@:onlogisch ik heb hem60 kg Overhead Press, en ook nog meteen 2 reps
Snap ik ja, dat is het niet waard. Schouders reageren sowieso beter op lager gewicht / meer reps, ik wissel het doorgaans af.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beest. Ik durf niet meer dan 35 te pakken. Nog altijd bang dat die blessure weer opspeelt.
Daar kijk ik niet van op. Vervelend mannetje.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dombohetolifantje1
Zeg dat tegen hem
Hielenlikkertje is het.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar kijk ik niet van op. Vervelend mannetje.
Waar woon je? Ik moet schijten.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hoort bij de natuur en is goed voor je plantjes
Tong heeft gelijkquote:Op donderdag 28 december 2023 09:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een echte ‘nobuddie’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |