Dat zou ik echt leuk vindenquote:Op woensdag 27 december 2023 18:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik dat doe noem ik hem Dombo
[..]
Goed ingegrepen Chevy!
Ik kan niet bannen mobielquote:Op woensdag 27 december 2023 18:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik dat doe noem ik hem Dombo
[..]
Goed ingegrepen Chevy!
Zal ik doen.quote:Op woensdag 27 december 2023 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan niet bannen mobiel
@:dombo herinner me morgen even aub
Alles is voor Ba(a)ssie.quote:Op woensdag 27 december 2023 18:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Betalen we ons daar de kolere voor.
Ik ben tegen uitsluiting.quote:Op woensdag 27 december 2023 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan niet bannen mobiel
@:dombo herinner me morgen even aub
Zet nog een slotje. Lang geleden.quote:
Dat is inderdaad best lang geleden!quote:Op woensdag 27 december 2023 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zet nog een slotje. Lang geleden.
Is je vergeven. Je bent hier zelden te zien, dus moet je af en toe jezelf laten zien. Het liefst door de beste VBL-poster aan te pakken. Tsjacka's of Dombodeolifanttepel zetten geen zoden aan de dijk.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best lang geleden!
Ach, het beste is maar om het niet al te persoonlijk te nemen allemaal.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is je vergeven. Je bent hier zelden te zien, dus moet je af en toe jezelf laten zien. Het liefst door de beste VBL-poster aan te pakken. Tsjacka's of Dombodeolifanttepel zetten geen zoden aan de dijk.
Je ziet wel weer wie de rotte appels zijn gezien DRT een ouderwets warm bad isquote:
Sorry vriendquote:Op woensdag 27 december 2023 19:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je ziet wel weer wie de rotte appels zijn gezien DRT een ouderwets warm bad is
Ik haat gezellig. Is ook niet te vertalen.quote:
Slaap lekker Tong.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haat gezellig. Is ook niet te vertalen.
Trusten fefX. R-woud93 (wat een kut namen om goed te spellen) Gurneynogiets, fucking GGMM (Die hem al weer afgetaaid is) vriend Kuckelukukulu en de rest tot merrege. Keep FOK! alive. Laat je niet kisten. Daar zijn we te verstrooid voor.
Welterusten Tongquote:Op woensdag 27 december 2023 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trusten fefX. R-woud93 (wat een kut namen om goed te spellen) Gurneynogiets, fucking GGMM (Die hem al weer afgetaaid is) vriend Kuckelukukulu en de rest tot merrege. Keep FOK! alive. Laat je niet kisten. Daar zijn we te verstrooid voor.
Ja ik kan wel op al je berichten reageren maar in jouw hoofd ben je toch de winnaar.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een witte nacht toegewenst!quote:Op woensdag 27 december 2023 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beest. Ik durf niet meer dan 35 te pakken. Nog altijd bang dat die blessure weer opspeelt.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:25 schreef Oriente het volgende:
@:onlogisch ik heb hem60 kg Overhead Press, en ook nog meteen 2 reps
Snap ik ja, dat is het niet waard. Schouders reageren sowieso beter op lager gewicht / meer reps, ik wissel het doorgaans af.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beest. Ik durf niet meer dan 35 te pakken. Nog altijd bang dat die blessure weer opspeelt.
Daar kijk ik niet van op. Vervelend mannetje.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dombohetolifantje1
Zeg dat tegen hem
Hielenlikkertje is het.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar kijk ik niet van op. Vervelend mannetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |