Ik vind het heel jammer om te horen dat je de uitingen van Tjacka als pesterijen ervaartquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:28 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik word al jaren gepest en getreiterd op dit forum, dan is de maat op een gegeven moment vol hè. Wees vooral lekker trots op het gepest van jou en je vriendjes.
bekkenstootje*quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik vind het heel jammer om te horen dat je de uitingen van Tjacka als pesterijen ervaart
Toch wil ik je meegeven dat ik het hem niet helemaal kwalijk kan nemen. Er geldt namelijk een VBL SC motto en die gaat als volgt
dit is een van de beste en gezelligste SC's van FOK!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!"
Zo erg was het toch ook weer nietquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik vind het heel jammer om te horen dat je de uitingen van Tjacka als pesterijen ervaart
Toch wil ik je meegeven dat ik het hem niet helemaal kwalijk kan nemen. Er geldt namelijk een VBL SC motto en die gaat als volgt
dit is een van de beste en gezelligste SC's van FOK!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!"
Hoi, maar wat??quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Gelukkig heb ik een nieuwe idioot ontdekt op het forum die @:Tjacka kan komen vervangen.
Welkom @:Moass
Wanneer heb jij voor het laatst je wijsvinger langs je poepgaatje laten glijden en er toen aan geroken?quote:
Nu net, kan er geen genoeg van krijgen eigenlijk..quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst je wijsvinger langs je poepgaatje laten glijden en er toen aan geroken?
Gelul. Dit gaat veel verder. Tsjacka is de grootse lul op dit forum. Kan zelf niks hebben en scheldt iedereen de huid vol. Ik liet me ook provoceren door deze zwakbegaafde en kreeg een ban van hem aangesmeerd. Piebe Poebe is kwetsbaar door z'n autisme en heeft een verleden met pesten irl.quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Hier heb je hem al, de schijnheilige. Sinterklaas en de kerstman zijn samen geloofwaardiger.quote:
quote:Op woensdag 27 december 2023 08:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelul. Dit gaat veel verder. Tsjacka is de grootse lul op dit forum. Kan zelf niks hebben en scheldt iedereen de huid vol. Ik liet me ook provoceren door deze zwakbegaafde en kreeg een ban van hem aangesmeerd. Piebe Poebe is kwetsbaar door z'n autisme en heeft een verleden met pesten irl.
Goeiemorgen.
Bedanktquote:Op woensdag 27 december 2023 08:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier heb je hem al, de schijnheilige. Sinterklaas en de kerstman zijn samen geloofwaardiger.
Ik moet nu erg hard huilen.quote:Op woensdag 27 december 2023 08:56 schreef RamboDirk het volgende:
Sow GOEIEMORGEN user @:tong80 komt het topic binnen! En valt user @:Tjacka genadeloos aan.
[ afbeelding ]
Echt een geile slip heeft die kerel aan. In de darkroom zal die het ook goed doen.quote:Op woensdag 27 december 2023 08:56 schreef RamboDirk het volgende:
Sow GOEIEMORGEN user @:tong80 komt het topic binnen! En valt user @:Tjacka genadeloos aan.
[ afbeelding ]
O dat wist ik niet. Ik ga eens nadenken over wie ik hier eens een flinke tik uit ga delen. Iemand suggesties?quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:59 schreef Adames het volgende:
[..]
@DombohetOlifantje1 is een geliefde boksbal.quote:Op woensdag 27 december 2023 09:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
O dat wist ik niet. Ik ga eens nadenken over wie ik hier eens een flinke tik uit ga delen. Iemand suggesties?
wtfquote:Op woensdag 27 december 2023 09:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ood-gevonden-in-auto
Next. @:KingRoland
Gefixed.quote:Op woensdag 27 december 2023 09:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:Dombohetolifantje1 is een geliefde boksbal.
Wat boeit mij datquote:Op woensdag 27 december 2023 10:23 schreef Oriente het volgende:
Tussen 12:20 en 13:20 wordt je pakket geleverd.
@:onlogisch geen lamp
Omdat het dit isquote:Op woensdag 27 december 2023 10:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat boeit mij dat
Denk dat je voor een pakketje beter @:Scrummie kan mentionen
Goed om te zien dat je zo met de gewichten in de weer bent.quote:Op woensdag 27 december 2023 10:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Omdat het dit is
https://www.k-sport-de.de(...)R5LyLTRoCbOwQAvD_BwE
Wat voor level zoek je?quote:Op woensdag 27 december 2023 09:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
O dat wist ik niet. Ik ga eens nadenken over wie ik hier eens een flinke tik uit ga delen. Iemand suggesties?
Lekker maatje, heeeurlijk squaten.quote:Op woensdag 27 december 2023 10:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Omdat het dit is
quote:Op woensdag 27 december 2023 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
Het WK dartsen gaat weer verder. Ik herhaal: het WK dartsen gaat weer verder.
Gebakken lucht. Verder boerenkool, met spekjes en gehaktballetjes.quote:
Is je schuur nu vol? Heb je een Arnold poster aan de wand?quote:Op woensdag 27 december 2023 10:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Omdat het dit is
De ruimte is nu wel redelijk goed besteed ja.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is je schuur nu vol? Heb je een Arnold poster aan de wand?
alleen maar spiegelsquote:Op woensdag 27 december 2023 13:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
De ruimte is nu wel redelijk goed besteed ja.
Ik doe niet aan posters.
Wat is de entreeprijs?quote:Op woensdag 27 december 2023 13:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
De ruimte is nu wel redelijk goed besteed ja.
Ik doe niet aan posters.
Voor jou gratis, zou je goed doenquote:Op woensdag 27 december 2023 13:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is de entreeprijs?
Leuk en klopt.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Voor jou gratis, zou je goed doen
Ik vind een spiegel wel fijn bij bepaalde oefeningen, niet zozeer om mezelf te bewonderen maar voor de coordinatie.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Geen enkele spiegel zelfs, gewoon hard trainen en zweten en klaar
Is wel zo ja, misschien op termijn nog wel iets om aan te schaffen, en een goede speaker met een beetje bass erin.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind een spiegel wel fijn bij bepaalde oefeningen, niet zozeer om mezelf te bewonderen maar voor de coordinatie.
Spiegel aan het plafond maatquote:Op woensdag 27 december 2023 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind een spiegel wel fijn bij bepaalde oefeningen, niet zozeer om mezelf te bewonderen maar voor de coordinatie.
Ik heb dit even gemist, maar dan blijf ik je wel op Twitter volgen.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:58 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Hallo allemaal!
Dat ik gisteren een beetje boos werd om één opmerking wil niet zeggen dat dat de enige vervelende ervaring is die ik hier heb. Wat ik gisteren zei was echter overdreven. Ik had gewoon lekker niks moeten zeggen. Toch lijkt het mij beter om voorlopig gewoon maar even niet meer te posten, want vaak als ik hier in VBL of DRT post komt er een slechte sfeer van. Dat moeten we hier niet hebben, maar ik wilde dit wel even zeggen, voor zover jullie daar in geïnteresseerd zijn.
Fijne dag verder!
Fijne jaarwisseling Piebe!quote:Op woensdag 27 december 2023 13:58 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Hallo allemaal!
Dat ik gisteren een beetje boos werd om één opmerking wil niet zeggen dat dat de enige vervelende ervaring is die ik hier heb. Wat ik gisteren zei was echter overdreven. Ik had gewoon lekker niks moeten zeggen. Toch lijkt het mij beter om voorlopig gewoon maar even niet meer te posten, want vaak als ik hier in VBL of DRT post komt er een slechte sfeer van. Dat moeten we hier niet hebben, maar ik wilde dit wel even zeggen, voor zover jullie daar in geïnteresseerd zijn.
Fijne dag verder!
Fijne jaarwisseling ouwe reus.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:58 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Hallo allemaal!
Fijne dag verder!
Gelukkig opgerot. Sfeerbedervers hebben we niks aan.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:58 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Hallo allemaal!
Fijne dag verder!
quote:Op woensdag 27 december 2023 13:58 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Hallo allemaal!
Fijne dag verder!
Is niet omdat ie niet is opgepakt maar omdat Plompzakker een gehate mod is in KLB. De knipogen ontgaan je wel vaker. Verder doe ik geen boehoe. Wel leuke eerste denigrerende woorden weer van je.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:41 schreef GGMM het volgende:
Ja boehoe
Als je 2 minuten na je TR een topic opent om te klagen dat je TR niet is opgepakt ben je gewoon aan het zeiken. Wie de bal kaatst
Hoe zag jij er eigenlijk in 1998 uit?quote:Op woensdag 27 december 2023 14:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is niet omdat ie niet is opgepakt maar omdat Plompzakker een gehate mod is in KLB. De knipogen ontgaan je wel vaker. Verder doe ik geen boehoe. Wel leuke eerste denigrerende woorden weer van je.
Als een scheetje. Maar daar ga ik niet gebukt onder. Jij toen al anaal gefixeerd ?quote:Op woensdag 27 december 2023 14:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hoe zag jij er eigenlijk in 1998 uit?
Een van de zeeschildpadden die onlangs aanspoelde op de Nederlandse kust is dinsdag overleden. Dat bevestigt een woordvoerder van Diergaarde Blijdorp na berichtgeving door Omroep Zeeland. Het gaat om een Kemps zeeschildpad, een van de meest bedreigde soorten ter wereld. Het dier wordt voor onderzoek overgebracht naar Universiteit Utrecht.quote:
Ook daar functioneer je al jaren niet. Rot toch eens op met je eindeloze gezeik en kom in vrede met het feit dat je je leven verzopen hebt.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:35 schreef tong80 het volgende:
Beste FA GGMM. In 2001 raakte ik in een zware psychose. Kon jaren niet functioneren, behalve op FOK!
Ik leef nog steeds. Positiever in het leven kun je bijna niet staan. Citeer me eens met zeikposts. Dan zet ik er een positief geopend topic tegenover. Verder heb ik m'n leven niet verzopen. Heb er vreugde uitgehaald en er door kunnen functioneren. Miljoenen kunnen of willen hun zwakte niet toegeven. Ik ben gewoon open over alle shit en m'n gebreken. dat users zoals jij het vervolgens negatief gebruiken zal me niet verhinderen om op de oude voet verder te gaan. Als ik me iets moest aantrekken van meelopers zoals jij was ik 20 jaar geleden al gestopt.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook daar functioneer je al jaren niet. Rot toch eens op met je eindeloze gezeik en kom in vrede met het feit dat je je leven verzopen hebt.
Dat was voor iedereen beter geweest.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:12 schreef tong80 het volgende:
Als ik me iets moest aantrekken van meelopers zoals jij was ik 20 jaar geleden al gestopt.
Iedereen nog wel.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was voor iedereen beter geweest.
Hallo maat, hoe gaat het?quote:Op woensdag 27 december 2023 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was voor iedereen beter geweest.
Ik zou een topic openen in VVET.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iedereen nog wel.
Man zoek je vertier elders. Laat mij me lekker ergeren, opwinden en begaan zijn met FOK! Open ik weer een kut topic. Jij mag het sub-forum kiezen. Ik ga zo wel legge. Ben moe. Kun je weer zeggen dat ik m'n energie ergens anders in moet steken.
Duid eens duidelijk. Dit zet geen zoden.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zou een topic openen in VVET.
Ha vriend, ben blij dat de dagen weer over zijn eerlijk gezegd. Verder heb ik nooit zoveel met kerst maar vooral voor moeders was het dit jaar erg lastig. Maar we zijn gister even gezellig uit eten gegaan en het ging.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat, hoe gaat het?
En als ik je een (hopelijk niet al te deprimerende) vraag mag stellen, ben je de Kerstdagen een beetje normaal doorgekomen of was het kut?
Geen zoden aan de duid?quote:Op woensdag 27 december 2023 15:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Duid eens duidelijk. Dit zet geen zoden.
Nee SNOB-2000 aan het luisteren. Juist nu Radiohead. Dus geluid uid geduid.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:20 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Geen zoden aan de duid?
Ik heb afgelopen week nog een complete cd van Radiohead beluisterd.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee SNOB-2000 aan het luisteren. Juist nu Radiohead. Dus geluid uid geduid.
Lekker gewerktquote:Op woensdag 27 december 2023 15:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week nog een complete cd van Radiohead beluisterd.
Sinds ik gestopt ben met roken mis ik ze als asbak. Mijn eerste CD was van de Clash. Ik vroeg aan de verkoper of-ie eerst kant één wilde opzetten. Tot morgen kuthoer. Laat FOK! niet te snel sterven.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week nog een complete cd van Radiohead beluisterd.
Snap ik, al die eerste keren dit soort dagen kan echt een ellende zijn. Maar fijn dat het ging, zijn jullie daar ook weer even vanaf.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ha vriend, ben blij dat de dagen weer over zijn eerlijk gezegd. Verder heb ik nooit zoveel met kerst maar vooral voor moeders was het dit jaar erg lastig. Maar we zijn gister even gezellig uit eten gegaan en het ging.
En bij jou?
Je hebt dit gifje in ieder geval niet voor niets gemaakt!quote:Op woensdag 27 december 2023 16:17 schreef RamboDirk het volgende:
Bouwpakket boomer @:tong80 en boomer BOA @:GGMM zoeken elkaar weer op.
[ afbeelding ]
Je hebt het empathisch vermogen van een pinda.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een ontzettende lul is dat ook.
Wat stoer dat je dit achter @Nattekat zijn rug om durft te zeggen.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een ontzettende lul is dat ook.
Ik heb het nog niet eens gelezen eigenlijk.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Je hebt het empathisch vermogen van een pinda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |