En ook niet iets wat vijf minuten duurt of zo. SLoeg echt helemaal nergens op.quote:
Mijn moeder gaat in januari. Ik ben benieuwd hoe het is.quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik wil naar Bouke & The Elvis Matters Band in Ziggo in 2024. Best lastig nog om kaarten te krijgen
Ik heb de eer gehad dat ie mij ooit bij een lokale talentenjacht (positief) beoordeelde, hij was toen nog slechts een bekende Braboquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Echt he. Ik ben totaal niet van de talentenjachten maar wat hij laat zien en horen is echt bizar. Denk wereldwijd toch wel de beste Elvis act
Ik heb liever niet de lapo omdat ik slecht on the spot iets zinnigs en geestigs kan verzinnen. Maar ik doe wel gewoon mijn plicht for the sake of het topic lekker snel verder laten gaan.quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik eis dat al mijn topics gekaapt worden. Maar ik gun anderen hun tijd en moment.
Toen bestonden bands als Kensington nog nietquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:15 schreef hollandia02 het volgende:
Heeft weleens 107 gestaan in de top 2000
Maar op de manier zoals het nu gaat maakt het geen ruk uit, want slechte TT's zijn nu de strekking. En oh oh wat zijn we het mannetje als er wat van gezegd wordt, want dan gaan we ineens de volwassen aarslog uithangenquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb liever niet de lapo omdat ik slecht on the spot iets zinnigs en geestigs kan verzinnen. Maar ik doe wel gewoon mijn plicht for the sake of het topic lekker snel verder laten gaan.
speaking of, die heb ik nog niet gehoord, wat maar 1 ding kan betekenenquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Toen bestonden bands als Kensington nog niet
Er zijn er een paar langsgekomen al, heb je dan precies gemist. Lucky bastardquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
speaking of, die heb ik nog niet gehoord, wat maar 1 ding kan betekenen
Gisteravond 2x in 1 uur geloof ikquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oeh daar ben ik ook heel benieuwd naar! Zal vast nog snel een keer een kans komen om hem dichtbij te zienquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat in januari. Ik ben benieuwd hoe het is.
Oh, toen was ik nog 30 seconds doen met de fam.quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Gisteravond 2x in 1 uur geloof ik
Correctemundo, dat was afzien ja.quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Gisteravond 2x in 1 uur geloof ik
Toch zijn ze al 3x geweest!quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dan was je toch zo klaar?quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh, toen was ik nog 30 seconds doen met de fam.
Ja hij is volop aan het touren.quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Oeh daar ben ik ook heel benieuwd naar! Zal vast nog snel een keer een kans komen om hem dichtbij te zien
Blue Monday moet ik ook weer eens op stemmen, ik vergeet dat die bestaat.quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:17 schreef Starflyer het volgende:
Stemlijstgenot![]()
1686 Amanda Marshall - Beautiful Goodbye
1494 Orchestral Manoeuvres In The Dark - Enola Gay
1444 Ralph McTell - Streets Of London
1425 Fugees - Killing Me Softly
1353 Madonna - Live To Tell
1145 Manic Street Preachers - If You Tolerate This Your Children Will Be Next
1098 Alanis Morissette - You Oughta Know
770 De Dijk - Binnen Zonder Kloppen
762 Skunk Anansie - Weak
726 Crowded House - Don't Dream It's Over
678 Simply Red - Holding Back The Years
662 Melissa Etheridge - Like The Way I Do
618 Toto - Rosanna (Albumversie)
608 Bruce Springsteen - Thunder Road
589 Tenacious D - Tribute
497 Kings Of Leon - Sex On Fire
463 New Order - Blue Monday (Albumversie)
289 Nightwish - Ghost Love Score (Live@Wacken 2013)
263 Lana Del Rey - Video Games
189 Faithless - Insomnia (Albumversie)
171 Bryan Adams - Summer Of '69
97 Dire Straits - Private Investigations (Albumversie)
59 Robbie Williams - Angels
46 Michael Kiwanuka - Cold Little Heart (Albumversie)
45 Fleetwood Mac - The Chain
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |