Eckte bazen kenden Bouke al voordat hij dat Talpa-talentending won... Maar deden er niks meequote:Op dinsdag 26 december 2023 20:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik wil naar Bouke & The Elvis Matters Band in Ziggo in 2024. Best lastig nog om kaarten te krijgen
Dat was wel echt schandaligquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:13 schreef Zorro het volgende:
Zullen ze de doedelzakken hier ook uit knippen, net als uti Long Way To The Top van AC/DC?
Temporary Secretary mag er ook wel inquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:13 schreef MTheBassman het volgende:
toch jammer dat nineteen hundred and eighty five er nooit in zal komen. Vind ik echt een geniaal nummer.
Echt he. Ik ben totaal niet van de talentenjachten maar wat hij laat zien en horen is echt bizar. Denk wereldwijd toch wel de beste Elvis actquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Eckte bazen kenden Bouke al voordat hij dat Talpa-talentending won... Maar deden er niks mee
Nee maar zonder gekheid, die gast is GOED. Bizar.
En ook niet iets wat vijf minuten duurt of zo. SLoeg echt helemaal nergens op.quote:
Mijn moeder gaat in januari. Ik ben benieuwd hoe het is.quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik wil naar Bouke & The Elvis Matters Band in Ziggo in 2024. Best lastig nog om kaarten te krijgen
Ik heb de eer gehad dat ie mij ooit bij een lokale talentenjacht (positief) beoordeelde, hij was toen nog slechts een bekende Braboquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Echt he. Ik ben totaal niet van de talentenjachten maar wat hij laat zien en horen is echt bizar. Denk wereldwijd toch wel de beste Elvis act
Ik heb liever niet de lapo omdat ik slecht on the spot iets zinnigs en geestigs kan verzinnen. Maar ik doe wel gewoon mijn plicht for the sake of het topic lekker snel verder laten gaan.quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik eis dat al mijn topics gekaapt worden. Maar ik gun anderen hun tijd en moment.
Toen bestonden bands als Kensington nog nietquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:15 schreef hollandia02 het volgende:
Heeft weleens 107 gestaan in de top 2000
Maar op de manier zoals het nu gaat maakt het geen ruk uit, want slechte TT's zijn nu de strekking. En oh oh wat zijn we het mannetje als er wat van gezegd wordt, want dan gaan we ineens de volwassen aarslog uithangenquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb liever niet de lapo omdat ik slecht on the spot iets zinnigs en geestigs kan verzinnen. Maar ik doe wel gewoon mijn plicht for the sake of het topic lekker snel verder laten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |