Dit is wel het op 1 na minste nummer denk ik (wel ver voor Oh Daddy)quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:55 schreef MTheBassman het volgende:
Rumours is zo'n album wat ik echt 1000 keer kan luisteren en nog steeds niet verveelt. Bijna perfect.
Gaan we die tenminste op zeker meepakken. Denk dat ik het lichtje ook nog wel ga meepakken trouwensquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:53 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Die andere (de mijne) zit op een wat christelijker tijdstip
Dat sowieso...quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Single knip… wel kut idd, deze moet echt in albumversie
Ik vergeet altijd hoe idioot lang Lindsey isquote:
We zitten midden in een verbouwing, geen plek voor een kerstboomquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:53 schreef hollandia02 het volgende:
Even offtopic: als mensen al van plan zijn de kerstboom weg te doen, ekte mensen steken deze 31 december in de fik
Mothageddon verloren?quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Net bij agogo helaas de notering van 2 motten al gehoord
wat kan er van een beetje ellende een hoop moois komen he?quote:
En een TikTok filmpje gezien.quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is wel het op 1 na minste nummer denk ik (wel ver voor Oh Daddy)
Ik neem aan dat Charlotte hoger staat dan Bas?quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Soowwww dat gaat nogalquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
wat kan er van een beetje ellende een hoop moois komen he?
Beste ooitquote:
eens, maar alsnog een hartstikke prima nummer. Dat zegt veel.quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is wel het op 1 na minste nummer denk ik (wel ver voor Oh Daddy)
die zong live niet. meer zo best op Pinkpop, maar het kan zijn dat ik dat al eens genoemd heb.quote:
Ik hoorde dat FM op PP een flopshow was.quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:56 schreef Dagoduck het volgende:
Paar maanden terug nog een lokale Fleetwood Mac coverband gezien. Topshow.
Er zit nog groei in, ze wonen er pasquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Charlotte hoger staat dan Bas?
Ze was niet Perfect heb ik weleens ergens gelezen hierquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
die zong live niet. meer zo best op Pinkpop, maar het kan zijn dat ik dat al eens genoemd heb.
Christine zong niet Perfectquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik hoorde dat FM op PP een flopshow was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |